3: Afscheidsfeest

194 17 5
                                    

Na school bracht Alicia mij geblinddoekt naar de auto. Waar breng je me naar toe Alicia! Sorry vannes maar dat is een geheim. Oke zuchte ik en liet alles maar over me heen komen. Ik gokte dat we maar een halfuurtje reden naar de locatie. Hey ik heb mijn ouders niet gesmst dat ik niet direct naar huis kom van school. Ach dat komt wel goed joh. Je hebt zeker alles stiekem al geregeld he! Haha je hebt me door vanness. Zo we zijn er! Mag ik mijn blinddoek afdoen? Nee nog niet haha. Alicia stapte uit de auto en deed het portier van mij open. Vannes pak me hand. Alicia stak haar hand uit en ik pakte het voorzichtig aan.
Ik stap voorzichtig uit de auto en Alicia deed de portier dicht. Ben je er klaar voor? Uuh ja.. Alicia doet mijn blinddoek af. SURPIRSE! Al mijn vrienden van school stonden op een mooi versierd plein. Hmm ik ken deze plek. Ja hier staat ook wel de museum Volterra. Aah nu weet ik het weer. Tyler loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik ga je missen vanness! Ik jou ook Tyler! Caroline huppelt vrolijk naar ons toe. En wat vind je van ons afscheidsfeest? Nou jij hebt het zeker georganiseerd. Hoe weet je dat? Nou ik zie het aan de versieringen haha. Nou bedankt vannes. Zo meen ik het niet zo Caroline,vind het heel lief van je. Ik maakte me los van Tyler en gaf Caroline een knuffel. Nu je er eindelijk bent gaan we feesten woohoo. Caroline maakte zich los van me knuffel en duwt me naar de dansvloer.

Ondertussen bij Volturi
Moet die jongelui perse hier een feest houden aarg. Caius ik heb toestemming gegeven omdat het onze maaltijd is. Hmm heel erg slim van je Aro. Altijd broerder. Felix en Demetri ga naar boven en houd ze in de gaten. Ja meester zeiden ze allebei tegelijk. Een vrouw van 30 komt de zaal binnen gelopen. Aro ik heb een brief voor u van de cullens. Aro gebaart dat ze naar voren moet komen. De vrouw loopt naar de 3 tronen en komt dan tot stilstand. Aro pakt de brief en leest het voor.

Hallo Aro,Caius & Marcus
Hier in deze brief wil ik vermelden dat Bella nu 1 van ons is. We zien u vanzelf wel ooit verschijnen.
Carlisle

Eindelijk is die Bella een vampier dat werd eens tijd. Rustig Caius hun hebben de tweede kans niet verspild. Marcus en Caius alsjeblieft ophouden met dat gekibbel. Alec je weet wat je moet doen. Alec loopt naar de vrouw toe. NEE IK HEB EEN DOCHTER! PLZ NEE schreeuwde ze. Aro zucht fijn laat zien je dochter. Aro stak zijn hand uit. De vrouw doet haar hand in de zijne. Hmm vreemd je dochter lijkt normaal maar ze bezit bezondere gavens. Alleen weet ze dat nog niet. Zziiet u ik lieg niet. Hoe heet je dochter? Datt zeg ik niet. Jane zei aro. Jane stapt naar voren en fluisterd zacht pijn. De vrouw krimpt inelkaar van de pijn. AAHH AAH oke oke ik zeg het. Jane stopte en nam een stap achteruit. Mijn dochter heet Vannessa Malfoy. Alec breng haar weg en laat haar nog leven voor nu. Alec pakt de vrouw bij beide armen en loopt de zaal uit. Wat is er aro? zei Caius. Broerder die dochter van haar is op het plein. Hmm ik weet wat je denkt...

Hoop dat jullie het leuk vinden en tips hoor ik graag ;)Ben je benieuwd hoe het verder gaat?
X shieltje

Zwarte MaanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu