28: De beslissing

86 10 9
                                    

Helen p.o.v

"Vannessa wat the hell!" roept Gabriella geschokt. Ja indd je hoort toch bij ons? En wat is er met jouw gebeurd!! "Je hebt rode ogen" zegt Elijah geschokt. "Jongens ik weet niet meer wat ik hier op moet zeggen,maar ik had een neiging om hem te beschermen" zegt Vannessa schuldig. Ondertussen wijst Vannessa naar Caius. Zo wat word het mijn dubbelganger? Hem of Klaus?! Want ik kom hier niks voor niks ja ..

"Dat is de mating pull" legt Aro uit aan iedereen. "Schat ik weet dat je nu in de war bent maar wat is jouw beslissing?" vraagt Caius hoopvol. "Ik weet het niet meer Caius. Klaus is de vader van Claire en Valentijn. Maar mijn hart behoort bij jouw" antwoord Vannessa eerlijk. Elijah pakt Klaus op en geeft hem aan Stefan. "Vannessa het maakt niet uit wat voor keuze je maakt maar ik sta altijd achter je wat je ook besluit" zegt Elijah lief.

 "Vannessa het maakt niet uit wat voor keuze je maakt maar ik sta altijd achter je wat je ook besluit" zegt Elijah lief

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Goed en wijs gezegd" zegt Damon en knipoogt naar Jenna. "Bewakers zorg ervoor dat deze mensen een plaats krijgen in de zaal" beveelt Aro. Wat jij wilt dubbelganger..

Zwarte MaanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu