P.O.V - De Cullens
Ik heb ooit een familiestamboek gekregen van de orginale Malfoy familie, en las dat elk Malfoy bezonder is. Als ze worden veranderd in een vampier dan worden ze nog krachtiger dan ze eerst waren en daarom wil de volturi ze hebben. Maar schat weet je zeker dat je de juiste familie hebt? Ja Carlisle ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Waarom krijgen ze paarse ogen in plaats van onze kleur..Dat is een goeie Jasper man! Emmet dit is een erg serieuse vraag! Jongens hou alsjeblieft op met ruzie maken,we moeten dat meisje vinden! zei Alice. Waar had ik dat boek gelaten hmm.. Heeft het een zwarte kleur met een mooie roos erop? zei edward. Jaa dat is hem hoe weet je dat? Nou Esmee ik heb hem ooit in de boekenkast zien liggen in. Carlisle's kantoor. Ik wil hem wel voor je halen als je wil. Dat is heel lief,maar ik doe het liever zelf. Esmee staat op en verlaat de woonkamer. Waarom wil je dat meisje zo graag vinden Alice? Nou Rosalie ik zag haar toekomst, ze gaat een vreselijk leven leiden bij de volturi! Ik wil dat tegen houden! Oh ik snap je en Rosalie geeft Alice een knuffel. Esmee loopt de woonkamer binnen. Ik hem jongens! Esmee opent voorzichtig het boek.
The malfoy's familie
|
Nadia
| |
Elijah Kol
| |
Kayla Naomi
Micheal FloraDit is een begin van een stamboom en heb Flora persoonlijk gekend. Ze zij tegen mij dat ze werd gebeten door een dier,maar het was een vampier. Na de beet heb ik haar 2 weken lang niet gezien. Opeens in de nacht stond ze in mijn kamer en zei dat ze weg moest. Haar ogen waren zo helder paars en dat vergeet ik nooit. Dat begrijp ik schat,maar na jij een vampier werd dacht je ook zeker paarse ogen te krijgen. Om eerlijk te zijn ja maar het gebeurde niet. Ik kan Flora bellen als jullie willen? Jaaa zeiden ze allemaal tegelijk..
P.O.V door Vannessa
Hoe moet ik beginnen.. Kijk Vannessa ik ben je oudere zus. Huh maar ik had toch geen zus? Geloof me of niet ik ben je oudere zus. Toen jij 4 jaar was brachten onze echte ouders je bij hun. Maarrr waarom?? Ons familie is eeuwen aan het schuilen voor de volturi,maar helaas hadden ze ons gevonden. We konden jou alleen nog in veiligheid brengen. Over de hele wereld zijn er mensen die ons helpen. We noemen hun de beschermers. Wie jou verder hebben opgevoed zijn je beschermers en tot nu toe hebben ze je altijd beschermd,maar nu weet de volturi van jou legde Gabriella uit. Wat is er gebeurd met mijn ouders en met jou? Sommige als onze ouders,neven,broer zijn veranderd in een vampier. Ik was nog te jong en hebben mij veranderd toen ik 18 werd. Ze testen onze gavens en wat we konden, maar we zijn ontsnapt..
Ze dachten dat we dood waren,maar nu hebben ze jou gezien. Komen ze nu achter mij aan? Ja helaas Vannessa, we hebben niet veel tijd meer.. Ze komen zeker hierheen. Ja Jack en daarom moeten we nu snel spullen inpakken en naar een afgelegen dorpje gaan. Maar Gabriella waarom ik? Jij hebt meerdere gavens dan andere malfoys, jij bent bezonder. Jack ik wil dat je zoveel mogelijk spullen inpakt. Begrepen! Jack liet mijn hand los en pakte zo snel mogelijk alles in. Waar gaan we heen? Zei Vannessa. Ik weet een familie die ons vast kan helpen. Oké wil je alsjeblieft naar moeder.. uuh naar haar kijken. Haha je moet wennen he dat het niet je ouders zijn. Ja indd lacht Vannessa. Kom we moeten Jack maar eens helpen en haar heet Amber. Amber.. mooie naam! Met haar komt het wel goed en je echte ouders ga je binnenkort ontmoeten..Heyhoi niet zo spannend maar de volgende hoofdstuk komt de volturi in actie! Ben je benieuwd?
Lees ook > Ninja School The Bad Blood
Is een super spannende verhaal over kleine kinderen die zomaar ontvoerd worden en worden getraind als ninjas.
Xoxo
JE LEEST
Zwarte Maan
FanficVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...