Vannessa p.o.v
Langzaam word ik wakker en lig nog steeds op Klaus borstkas. {Wat slaapt hij toch lief} "Het is onbeleefd om te staren" zegt Klaus. Ik giechel en wil uit bed stappen,maar Klaus houd me tegen. "Nog even my love, dan gaan we opstaan" zegt Klaus. Oke wat jij wil en kom weer naast hem liggen.
Na een uur nog in bed liggen sta ik uit eindelijk op en neem een snelle douche. Na de heerlijke warme douche loop ik met een handdoek om me heen naar de slaapkamer. Ik zie dat Rebekha weer schone kleren klaarliggen op het bed.
Snel kleed ik me aan en loop naar beneden.Ik pak een bloedzak uit de koelkast en ga in de woonkamer zitten. Elijah zit een boek te lezen en Rebekha zit verveeld tv te kijken. "Goedemiddag Vannessa hoe goed het?" vraagt Elijah. Met mij gaat het goed,maar wanneer krijg ik een ring om in zonlicht te kunnen lopen? "Ik denk vandaag,want ik zag Bonnie in Klaus kantoor" zegt Rebekha.
Aah mooi en Rebekha zullen we vandaag shoppen want vind het voor jouw vervelend dat ik elke keer jouw kleding leen. "Jaa lijkt me leuk! En trouwens het is niet erg" zegt Rebekha.
Klaus komt de woonkamer binnen met Bonnie. Hij loopt naar me toe en doet een mooie ring om mijn vinger."Hier my love je ring en probeer maar eens uit" zegt Klaus en lacht naar me. Voorzichtig doe ik de gordijnen open en ga in de zon staan. Na 5 minuten draai ik me om en bedank Bonnie. Klaus laat Bonnie uit."Nu gaan we shoppen!" roept Rebekha vrolijk. Ze pakt me bij de arm en sleurt me mee naar boven.
Klaus p.o.v
Vanochtend werd ik eerder wakker en zag Vannessa heel lief slapen. Ik weet niet wat ik voel,maar bij haar voel ik liefde en hoop. Langzaam val ik weer in slaap en denk aan haar.
#Flashback
Na het bal zijn we weer na huis gegaan en die nacht heb ik alleen maar aan Helenia gedacht. De koning en de koningin heeft ons uitgenodigt voor een feestelijk maaltijd. Mijn moeder weet dat de Koningin ook een heks is. Ik en Elijah zijn buiten aan het oefenen met onze zwaarden.
Opeens komt er een man onze kant op lopen. "Bent u Klaus Mikealson?" vraagt de vreemde man. Ja dat ben ik. " Prinses Helenia vraagt naar u" zegt de man en gebaart dat ik moet volgen.
Uit de verte zie ik een prachtige weiland met de mooiste bloemen die ik ooit heb gezien."Wacht hier, ze komt er zo aan" zegt de man en loopt weg. Opeens komt iemand van achteren en bedekt met zijn handen mijn zicht. "Wie ben ik?" zegt diegene. Helenia? "Goed geraden hihi" zegt Helenia. Ik draai me om en pak haar hand. Helenia kijkt mij verdrietig aan en geeft mij een knuffel. Wat is er my love?
"Van mijn vader moet ik trouwen met een vreemde prins van een andere dorp" legt ze me uit. Wanneer? "Vanavond vertrek ik en ik kom nooit meer terug.. Ik wil helemaal niet trouwen met een vreemde.." zegt Helenia. Dan ga je niet trouwen met de prins maar met mij!
"Klaus ik hou van je ,maar dat kan niet..Dan verraad ik mijn dorp en familie.Mijn vader komt erachter en moeten we de hele tijd vluchten.." zegt Helenia. Helenia geeft me een kus op de mond en rent huilend weg. Ik probeer haar terug te roepen,maar ik val op mijn knieen en barst in huilen uit. Verdien ik geen geluk?!
Flashback over#
Paar keer knipper met mijn ogen en probeer het te vergeten. Ik heb nu Vannessa. Zij houd van mij en verlaat me niet. Opeens gaat de telefoon en ik neem hem op. "Met Aro, gaat de afspraak nog door of ben je van gedachten veranderd?!" zegt Aro. De afspraak gaat niet door ze is nu van mij en blijft van mij.
"Dan moet ik je teleurstellen we zijn er over een uur en Vannessa behoort toe aan de Volturi" zegt Aro duivels. Ik wou nog wat zeggen maar Aro heeft al opgehangen. Elijah kijkt me nieuwsgierig aan. "Niklaus ze komen he" vraagt Elijah. Ja maar we gaan nu naar New Orleans. Pak zoveel spullen in als je kan. Elijah knikt en pakt alle spullen in.
Rebekha en Vannessa lopen de trap af naar de woonkamer. "Wat is er aan de hand Niklaus?" vraagt Rebekha. De volturi komt Vannessa halen,maar daar gaat niks van in. Pak zoveel spullen in als je kan! Ze knikken. Na een half uur hebben we alles ingepakt en zijn onderweg naar New Orleans.
Aro p.o.v
We komen aan bij de Mikealson mansion en het huis ziet er leeg uit. Felix trapt de deur open en zien dat er geen spullen in het huis staan. Woedend sla ik de muur en kijk mijn broerders aan. "Aro rustig we krijgen haar wel" zegt Marcus kalm. Opeens komt er een vrouw aan komen lopen.
"Wie ben jij en wat doe jij hier?!" zegt Caius arrogant. "Hmm jullie zijn zeker de volturi..Ik ben Helenia en was eigenlijk op zoek naar Klaus" zegt Helenia verveeld. Aro loopt naar haar toe. Je lijkt erg op Vannessa. "Bloody hel wie is Vannessa en trouwens noem me Helen. Ik vind Helenia een beetje ouderwets" zegt Helen.
Vannessa is diegene die we zoeken, maar Helen we maken een deal. Jij helpt ons de mikealson familie zoeken en wij krijgen Vannessa. "En wat krijg ik?" vraagt Helen arrogant. Jij krijgt Klaus Mikealson. Hebben we een deal? Aro steekt zijn hand uit en helen neemt het aan. "We hebben een deal!" lacht Helen duivels..
Hey mijn trouwe fans! Hier is weer een nieuwe deel van Zwarte maan. Hope you like it!! Oeh Helenia leeft nog en wil Klaus terug.. En de volturi geeft nog niet op! De vraag is voor jullie: Helenia of Vannessa wie vind je het leukst!?
Loveyouall en vergeet niet te stemmen, reageren!
Doe je nog niet mee aan de wedstrijd?! Deze week heb je nog tijd om je op te geven!
Xx
JE LEEST
Zwarte Maan
FanfictionVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...