1

1.6K 80 113
                                    

-Kahraman bakış açısı-

Uçakta oturmuş uçuş modu yüzünden indirdiğim anime bölümlerini izliyordum sonunda uluslararası turnuvalara katılmaya hak kazanmıştım. Ailem istemese bile taekwondo ya başlamış ve ilerlemiştim ve sonunda onlardan ve kurallarından kurtuldum. Bunları düşüşünürken birden sarsıntı ile telefonum süştü etrafıma baktığımda herkesin bağırdığını ve korku ile ne yapmaları gerektiğini kariştırdıklarını gördüm. Cama baktığımda uçak düşüyordu ve ön taraftan dumanlar geliyordu. Aklıma bermuda şeytan üçgeninden ğeçtiğimiz geldi.Hemen can yeleğini koltuğunum önünden aldım ve giğdim korkuyordum uçak resmen beşşik gibi sallanıyordu son hatırladığım şey soğuk bir karanlıktı.

================================

Uyandığımda kendimi yerde buldum ve vücudum ağrıyordu yavaşça doğruldum ve etrafa baktım kimse yoktu. Ayağa kalktığımda birden gelen anılarla başım dönmeye başladı duvara tutunup yavaşça yürüdüm.
Neredeyim ben en son uçak denize düşmüştü.
Yürümeye devam ettim karşıma bir kaç çocuk çıktı onlara baktığımda benden korkup kaçtılar bir süre sonra biri yanında hizmetli olarak hatırladığım kadınla geldi.

???:SUZUME!! SENI ORUSPU ÇOCUĞU GENEMI KAVGA ETTIN!

Bunu söylemesiyle yüzüme tokatı yemem bir oldu. Sonra beni kolumdan tutup binaya soktu sanırım bu bina yetimhaneydi yani o anılara göre öyleydi.

???:Sonunda senden kurtuluyorum ailen seni almaya geldi.

Binada ilerliyorduk etrafta birsürü çocuk vardı. Bir süre sonra bir odanın önüne geldik kadın kapıyı tıklattı sonrada içeri girdi benide peşinden sürükledi. İçerde topa benzeyen bir adam karşısında 14-15 yaşında gibi duran bir çocuk ve yaşlı bir adam vardı çocuk yerinden kalkıp bana yaklaştı sonra kadına baktı.

Shinichiro:Neden her yeri morarmış!?

???:Biz bir şey yapmadık kendisi burdaki çocuklarla kavga ediyor.

Çocukğa daha yakından bakınca fazla tanıdık geldiğini farkettim sanki bir yerde görmüş gibiydim. Çocuk beni kucana aldı ve dışarı çıktı ben hayla ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ve sanırım rearkarne olmuşum.

Shin:Benim adım sano shinichiro seninki ne ufaklık

Sano? Dur sano shinichiro mu!? Ha siktir! Daha dikkatli baktım bu çocuk kesinlikle mikeyin abisi shinichoro yani benn şimdi tokyo revengers damıyım bu bi rüyaysa Allahım nolur uyanmayım.

Shinichiro birden saçımı okşadı.

Shin:Neden cevap vermiyorsun ufaklık utandınmı.

Suzume:İsmim Suzume

Shin:Ne güzel ismin varmış artık sano Suzume oldu tamammı.

Sano Suzume? Yani ben şimdi bir sanomuyum ama manga veya animede böyle bir şey yoktu! Aceba normalde bu kız o kavgada ölmüştü ve şimdi ben bedeninde olduğumdan hayattaydı. Yani ben o kızın bedenini çaldım yada aldım.

Bahçeye çıktık ve bir banka oturduk.

Shin:Anneni hatırlıyormusun?

Suzume:Hayır annem beni buraya bırakıp gitmiş ben bebekken olduğu için hatırlamıyorum. Anılarda öyle yani.

Shin:Anladım.senle babamız aynı yani ben senin abinim bana abi die seslen olurmu?

Suzume:Peki shin-nii, ismin çok uzun olduğundan kısalttım sorun olurmu?

Shin:Hayır tabiki sorun olmaz.

Biraz daha bekledik bir süre sonra yaşlı adam daha doğrusu mansaku dede geldi. Banktan kalkıp peşinden gittik bir taksiye bindik yol boyu kimse komusmamıştı bende sadece camdan etrafı seyrettim araba durunca indik ev ne büyük nede küçüktü orta ölçekli bir evdi içeri girdiğimizde benle aynı yaşlarımda bir çocuk shinichoro ya atladı atlaması ile shinichiro nun yerle buluşması bir oldu.

Mikey:Nerdeydin lan shinichiro!

Shin:İşim vardı ve in üstümden belimi kırdın!

Mikey:Bu kız kim?

Shin:Kız kardeşimiz.

Mikey shinichiro üstünden kalkıp ban dik dik baktı etrafımda döndü bende napıyor bu mal dercesine izliyordum sadece. En sonunda dayanamadım.

Suzume:Ben suzume yani sano suzume.

Mikey:Memnun oldum bende manjiro namı diğer mikey memnun oldum suzu-chan

Suzume:Bende memnun oldum

Mikey elimden tutup beni sürüklemeye başladı.

Mikey:Hadi seni emma ile tanıştırayım!

Sonunda güzellikler güzeli bahar çiçeği gibi biricik Emma ile tanışıncam artık ölsemde gam yemem.

-Shinichiro'nun bakış açısı-

Shin:Sence iyi anlaşıcaklarmı dede.

Mansaku:Kim bilir ama Manjiro ile şimdiden iyi anlaşmış gibi duruyor.

Shin:Evet. Bu arada yarın Suzumeye yeni kıyafetler almamız lazım kaldığı yerden getirdiği kıyafetler bi halta benzemiyor.

Mansaku:Haklısın kalacak yerde lazım sanırım Emma ile aynı odada kalabilir.

Shin:Güzel fikir Emmayada söyleyeli-

Sözüm bitmeden içerden kırılma sesleri gelmeye başladı hemen koşarak oraya gittim gitmez olaydım odaya girmemle önümdeki Suzumenin eyilmesi ve Manjirodan kasığıma tekme yemem bir oldu.

Shin:Geleceğim-

Suzume:Puhahahahha! Bide kendine yetenekli diyor daha nereye tekme atması gerektiğini bilmiyor!

Mikey:Gel lan buraya!

Ben yerde kıvranırken bu ikisi hayla kavga ediyordu acım dinince ayağa kalktım ikisini yakasından tuttum.

Shin:Neden etrafın amına kodunuz!

Suzume/Mikey:Hepsini o yaptı!

İç çektim ve salonun ortasında duran Emmaya baktım.

Shin:Emma bu ikisi nie kavga etmeye başladı.

Emma:Mikey Suzumenin morluklarına dokundu sonra Suzume onun kafasına vurdu sonra Mikey ona vuracakken Suzume kaçtı sonrada kavga başladı.

Shin:Mamjiro senden bunu beklemezdim bir kıza nasıl vurmaya çalışırsın.

Mikey:Kızmı? Bildiğin hayvan o vurduğu yer halya acıyor nasıl vurduysa!

Suzume:Sus lan! Sen acıyor dememe rağmen morluklara dokunmasaydın olmayan kafana vurmazdım!

Mikey:Kafam yoksa nasıl vuruyorsun?

Suzume:Ben büyücüyüm.

Mikey:At yalanını sikiyim-

Shin:Yeter! İkinizde cezalısınız 2 gün odanızdan çıkmicaksınız!

Suzume:Ama benim odam yok.

Shin:Emma ile aynı odada kalacaksın.

İkisininde yakasını bırakıp odalarına yolladım ve salona döndüm resmen salon diye bir yer kalmamış ahıra dönmüş!.

==================================

Bu ilk kitabım yazım hataları varsa özür dilerim kitapta ufak tefek farklar olucak mangaya göre ilerlicem ama aynısı olmicak.

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin