4

650 54 40
                                    

-Suzumenin bakış açısı-

Akşam akşam acıktığım için odadan çıkıp dolabı açtım şansıma Mikeyin dorayakileri hayla duruyordu bir kaç tane alıp odama gittim. Odaya gireceğim sırada Mikey çete ünüformasını giğmiş bana bakıyordu.

Mikey:Suzu-chan umarım onlar benim dorayakiler diildir.

Suzu:Sen daha çıkmadınmı ya.

Mikey:Çıkmadım.

Hemen odaya girip kapıyı kitledim. Mikey kapıyı yumrukluyordu kapı kırılmak üzereydi vakit kaybetmeden dorayakileri yemeye başladım tam son lokmadayken kapı kırıldı.

Mikey:Kıymetlilerim.

Suzu:Mikey açıklaya bilirim çok açtım.

Mikey iyice sinirlenip üstüme atladı bende zıplayıp onun sırtından atladım ve odadan çıkarak shinichiro'nun odasına koştum şu an beni kurtarsa kurtarsa o kurtararır. Odaya girdiğimde oda bon boştu evet kesin sıçtım. Mikey tam bana saldıracakken kapı çaldı Mikeyin dikkati dağılınca aradan sıyrılıp kapıyı açtım ve bir adet Doraken buldum ardından hemen arkasına geçtim.

Suzu:Seni bana Allah gönderdi lütfen kurtar beni.

Draken:Gene ne bok yedin.

Mikey:Kenchin yakala onu benim dorakilerimi yedi!

Draken Mikeyi yakasından tuttu.

Draken:Mikey sonra halledersin toplantıya geç kalıcaz.

Suzu:Bugün toplantımı var bende gelicem.

Mikey ve Draken:Hayır.

Suzu:Neden ya!

Draken:En son toplantıya geldiğinde 1. bölük kaptan yardımcısı Chifuyu ve Kawata kardeşlerle flörleştin yetmezmiş gibi Baji ile kavga edip toman'ı birbirine kattın.

Suzu:O 3 ay önceydi. Nolur geleyim.

Draken İç çekerek elini alnına vurdu ve hiç bir şey umrunda olmayan Mikeye baktı.

Draken:İyi gel ama uslu dur.

Suzu:Hay hay.

Eve girip ünüformamı aldım üstünde toman lideri sol kolu yazıyordu göğsümü sıkıp maskemide taktım azda olsa erkeğe benziyordum. Böyle giyinmem için Mikey zorlamıştı çeteye anca böyle gire bilirmişim onun yüzünden çetedeki herkes beni erkek sanıyor . Dişarı çıktım ve üçümüzde motorlara binip ilerlemeye başladık.

Mikey:Bu arada Kazutora nasıldı.

Suzu:Aynı yakında çıkacak saten hem bana sormak yerine sende görmeye gitsene.

Mikey:Gitmedimmi sanıyorsun benle görüşmek istemiyor sikik.

Shinichiro'yu kurtarsamda Kazutora bu kez kavganın birinde fazla ileri giderek birini öldürdü ve hapse girdi.

Draken:Mikey Emma mesaj attı onu almamızı istiyor geçerken gidelim.

Mikey:Tamam Kenchin!

===================================

-Toplantı yerinde-

Şu an Takemichi'yi bekliyorduk bir kaç dakika sonra Hina ve Takemichi geldi.

Mikey:Naber Takemicchi! Ani davetim için kusura bakma.

Draken:Ha sevgilini ne bok yemeye buraya getirdin.

Takemichi:Özür dilerim böyle bir şey olacağını düşünmemiştim.

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin