16

345 19 14
                                    

Kakucho'nun bakış açısı

Suzume 4 gündür odasından çıkmıyor kafasına darbe aldığından beride bir tuhaftı. Izana onu odasından çıkarmak için her yolu deniyordu ama nafile.

Izana:Kakucho bide sen denermisin kızlardan benden daha iyi anlıyorsun.

Kaku:Izana-san bu konuda Ran benden daha iyi.

Izana:Ona güvenmiyorum.

Kaku:Neden.

Izana:O pezevenkin ne yapacağı belli olmuyor. Yani senden başkası yapamaz tek güvene bileceğim sensin sonuçta.

Kaku:Bu işi bana bırak.

Kalkıp dolapta sakladığım çikolataları aldım sonuçta çikolataya hayır diyen kız yoktur. Odanın kapısına gidip kapıyı çaldım ses gelmedi tekrar çaldım tekrar ses gelmedi bende kapıyı açtım Suzume yatakta yatmış tavanı izliyordu.

Suzume:Izana yanlız kalmak istiyorumun nesini anlamıyorsun!

Kaku:Ben Izana diilim.

Suzume:Canım sıkkın gidermisin.

Kaku:Çikolata getirdim.

Suzume bi bana birde elimdeki çikolataları baktı sonra yataktan kalkıp yanıma geldi beni odaya alıp kapıyı kapadı ve elimdeki çikolatayı alıp yatağa oturdu.

Suzume:Çikolatalar bitene kadar kalabilirsin ne diceksen de.

Kaku:Izana senin için endişeleniyor o günden beridir tuhafsın yemek bile yemiyorsun ne olduğunu anlatmicaksan en azından yemek felan ye.

Suzume:Bittimi? Bittiyse gidebilirmisin.

Kaku:Hayır sen bu odadan çıkana kadar gitmiyorum.

Suzume son çikolatayı azına atıp yataktan kalktı ve bana doğru gelmeye başladı ben geri gittikçe o üzerime gelmeye devam ediyordu. Sırtıma değen duvarla durdum Suzume ise beni duvarla arasına aldı. Kafasını kaldırıp bana baktı gözlerinin altında siyah torbalar vardı ve fazlaca sinirli gözüküyordu.

Suzume:Bana bak çikolata getirdin die seni dinledim şansını fazla zorlama.

Kaku:Suzume hiç iyi görünmüyorsun ne zamandır uyumuyorsun?

Benden uzaklaşıp hemen arkasına döndü.

Suzume:Odadan çık git

Onun kolunu tuttum ve kendime çevirip sarıldım nedense sanki buna ihtiyaç duyduğunu hissettim. Öylece durduktan sonra oda bana sarıldı etraf iyice sesizleşmişti.

Suzume:Sen gerçeksin dimi bunlar rüya diil.

Kaku:Nerden çıktı bu.

Suzume:Uyandığımda bunların sizlerle geçirdiğim zamanın bir rüya olmasından korkuyorum.

Ne diyeceğimi bilemedim neden böyle düşünüyorduki bir sure etraf sessizleşti suzumeye baktığımda uyuya kaldığını farkettim onu kucama alıp yatağa yatırdım uyurken çok farklı gözüküyordu. Yüzüne biraz daha yaklaştım önceki sinırı gitmişti oldukça huzurlu ve güzel gözüküyordu biraz daha yaklaşacaktımki tam o sırada kapı çaldı kalkıp kapıyı açtım.

Izana:Kakucho Suzume iyimi?

Kaku:Evet 4 gündür uyumuyormuş sanırım uyuya kaldı.

Izana:Rahatladım.

Kapıyı kapatıp Izana ile oturma odasına gittik. Haitaniler bir biri ile kavga ediyirdu daha doğrusu Ran Rindou'yu yere yatırmış üstünde oturuyordu resmen abi terörü.

____________________________________________






 

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin