12

440 44 29
                                    

Duraksadım beni çetesinde isteme nedeni Mikey olmalıydı beni onun elinden almak istiyor olabilirdi.

Suzume:Daha sadece ikinci kez gördüğüm abimin çetesine nie katılayım?

Izana:Bak doğru bir noktaya değindin.

Çite iyice yaklaştı ve gözlerime bakmaya başladı.

Izana:Hiç farkettinmi Mikey sana güvenmiyor seni çeteye katılman için erkek kılığına sokturdu seni dövüşlere katılmaya izin vermiyor sence seni korumak içinmi hiç sanmıyorum o senin gücüne güvenmiyor.

Suzume:Cidden bu dediklerine kanıp çeteye katılacak kadar malmıyım?

Izana:Evet.

Suzume:Keşke ama ne yazıktırki o kadar mal değilim.

Arkamı döndüm ve okula ilerlemeye başladım tam o sırada arkamdan gürültülü bir ses geldi dönüp baktığımda Izananın okul çitine yumruk atıp çiti yamulttuğunu gördüm.

Izana:Son kez sorucam Tenjiku ya katıl tokyonun kralı olmama yardım et bende seni kraliçem yapayım?

Izana Mikey den daha güçlüydü ve bu söyledikleri istekten çok emir gibiydi. Saten katılmam gerekecekti en çok İzananın ölümünü engellemek istiyordum. Ama şimdi yapacak başka işlerim var ilk önce onları halletmeliyim başka zaman Tenjiku ya katılırım.

Suzume:Tamam ama Toman ile son bir kavgaya daha girmek istiyorum olurmu onii-chan?

Izana:Tabiki. Bugün okuldan sonra seni almaya gelirim biraz vakit geçiririz hazır ol olurmu?

Suzume:Hı hı

Tabiki onla buluşmicaktım bugün ilk önce gidip baji ile konuşmam lazım okuldan kaçıp bir bahane uydururum. Izana Kakucho ya işaret verip yürümeye başladı. Birden gelip neden beni Tenjiku ya istedi anlayamadım umarım kötü şeyler olmaz. Sınıfa geri gittiğimde Mikey Draken ve Takemichi nin orda olduğunu gördüm. Takemichi benim sıramda oturuyordu Mikeyse Neijiyi kucana almış onun sırasında oturuyordu Neiji Mikeyin kucağından inmeye çalışıyor Kageo ise Neijiyi Mikeyden kurtarmak için Draken ile cebelleşiyordu.

Suzume:Neden okuluma geldin Mikey?

Mikey:Takemicchi senle konuşmak istiyormuş o yüzden.

Takemichi ye baktım bana tedirgin şekilde bakıyordu sonra ayağa kalkıp yanıma geldi.

Takemichi:Boş bir yere gidelim?

Kafamı sallayıp sınıftan çıktık arada arkamdaki Takemichi ye bakıyordum bana dik dik bakmaya devam ediyordu. Okulun arkasına geldiğimizde direk konuşmaya başladı.

Takemichi:O gün rüyamda gördüm dedin nasıl oluyor bu?

Suzume:Bende bilmiyorum.

Takemichi:Neler görüyorsun peki rüyanda Suzume-san

Suzume:Gelecekle ilgili her şeyi neler olacağını felan.

Takemichi:Gelecekte ne oluyor o zaman?

Takemichi yalan söyleyip söylemediğimi doğrulamak istiyor gibiydi. Duvara yaslandım ve kafamı ona çevirdim.

Suzume:Draken idam cezası alıyor Kisaki yüzünden Mikey ortadan kayboluyor doğrumudur Takemichi?

Takemichi:Ben nerden bileyim gelecekle ilgili hiç bir şey bilmiyorum ki.

Benden gözlerini kaçırmaya başladı yalan söylüyordu sonuçta ve bunu fazla belli ediyordu.

Suzume:O zaman ben gidiyorum bir dahada önemli bir şey olmadıkça beni rahatsız etme oki?

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin