-Suzume'nin bakış açısı-
Her zaman gittiğin kunsaldaydım Inuiyi bekliyordum. Geçen günkü olaydan sonra onla konuşmam gerekiyordu yoksa Kageo'nun başı belaya girecekti.
Inui:Senin yüzünden başim nekadar ağrıdı haberin varmı.
Arkamı dönüp ona baktım.
Suzu:Elimde olan bir şey diildi.
Derin bir nefes alıp yanıma geldi. Inui ile Shinichiro'nun motor dükkanında tanışmıştık ben onla samimi olmak istesemde Shinichiro engel olup sürekli ondan beni uzaklaştırdı. Sanırım Inuiye sürekli evlenme teklif etmemden rahatsız oldu.
Inui:Sadece shinichiro'nun hatrına sana son kez yardım edicem. Bide şu salak arkadaşına söyle Taijudan uzak dursun yoksa sikilecek.
Suzu:Onu ben hallederim sen Kokonun bizim bilgileri söylemesini engelle yeter.
Inui:Umarım bir daha öyle bir şekilde görüşmeyiz.
Suzu:Umarım.
Inui gidince bende motora binip toplantı yapılacak olan depoya doğru yola koyuldum eğer Pah'ı engelleye bilirsem Kisaki tomana 3. bölük lideri olarak giremez Baji tomandan ayrılmaz. Direk Kisakiyi öldürede bilirim ama hapse girmek istemiyorum. Depoya geldiğimde kapıyı açtım kapıdan çıkan sesle Pah'ı döven Osanai ve diğer herkes bana döndü.Kalabalığın arasından geçerek Mikey yanına geçtim.
Osanai:Hahaha bebeler bir kızımı çağırdımış lan buraya! Ama iyi oldu bu bebeleri yatırdıkdan sonra o kızla keyif çalarız ne dersiniz!
Mikey Daraken ve Pahın sinir damarları gözüküyordu Pah Osanaiye tekrar yumruk atmaya çalıştı ama yüzüne gelen yumrukla durdu bilinci yarı açıktı.
Pah:Sinek ısırığından farksızdı.
Peh dayanamayıp Osanaiyi durdurmak için koşmaya başladı ama Mikey onu durdurdu.
Mikey:Peh geride dur ve izle dedim.
Peh:Üzgünüm Mikey.
Takemichi:Geride dur ve izlemi. Mikey-kun nasıl bu kadar acımasız olabilirsin?! Dövüşü durdurmalısın!
Mikey:Niye? Pes etmedi henüz.
Takemichi Mikeye hiç bir sik anlamadım bakışı atıyordu. O sırada Pah yüzüne bir yumruk daha yedi ve sendelemeye başladı daha sonraysa ayaktayken bilinci kapandı tam düşecekken Mikey onu tuttu.
Pah:Özür dilerim Mikey benden bi sik olmaz.
Mikey:Saçmalama Pah-Chin kaybetmeden.
Mikey bunu diyince herkes bir ağızdan itiraz edip bağırmaya başladı. Mikey onları umursamayıp Pah'ı yavaşça yere bıraktı ve Osanai'ye doğru yürümeye başladı. Birden Osanai ye temizinden bir tekme yapıştırdı ve yere serdi.
Mikey:Pah-chinin kaybettiğini düşünenler öne çıksın. Fişini çekeceğim. Toman benimdir arkamda duran kimse kaybetmez!
Mikey Arkasını döndü ve burukça gülümsedi.
Mikey:Üzgünüm Ken-Chin elimde diildi Suzu-chin ne laf ettiler.
Draken:Hiç bir şey durduramaz seni değilmi Mikey?
Onlar konuşurken Osanai kırık bir şişeyle Mikeye saldırdı Draken öne atılarak Osanainin şişeyi tuttuğu kolunu tuttu ve diz kapağını karnına geçirdi.
Draken:Osanai nie kaybettiğini söyliyim. Hakiki serseri yolundan ayrıldın. Birinin ailesine saldırıp sevgilisine tecavüz ettin ve bizim yanımızda Suzume ile eylenmeyi düşündün. Sadece pislikle yapar bunu. Tekrar buna kalkışırsanız sizin canınıza okurum! Liderimiz liderinizi yendi bundan böyle Moebius'u Tomana katılacak!
Kazandık saten böyle olacağı belliydi bir süre sonra polis sireni sesleri gelmeye başladı bense Pah'ın yapacağı hamleyi bekliyordum. Pah yerden kalkıp cebinden bıçağı aldı tam Osanaiye saplicakken önüne geçip elini kıvırdım herkez şok olmuş bir şekilde bize baktı.
Suzu:Pah ne bok yiyorsun sen?
Pah gerileyip yere düştü ve bana baktı bense bıçağı yerden alıp cebime koydum sonrada Pah'a doğru ilerledim.
Suzu:Ayağa kalk bunu sonra konuşucaz.
Dediğimi yapıp kalktı Moebius'u üyeleri Osanaiyi aldı ve gittiler bizde polis içeri gelmeden kaçmaya başladık yolun yarısında Takemichi yere yığıldı.
===================================
-Takemichi'nin bakış açısı-
Uyandığımda beyaz bir tavan gördüm gerinerek kalktığımda elim yumuşak bir şeye değdi ne olduğunu öğrenmek için başımı çevirdim tuttuğum şey Emmanın göğsüydü.
Emma:Sapık.
Takemichi:Emma-chan yanlışlıkla oldu!
Etrafa baktım hastanedeydim neden burdaydımki. Doğru ya kaçarken kendimden geçmiştim etrafa biraz daha bakınca Mikey ve Drakenin olmadığını fatkettim.
Takemichi:Mikey-kunlar nerede iyilermi!?
Emma:Draken aradı apar topar oraya gittiğimde oradaydın senle ilgilenirken birden Suzume ve Mikey kavga etmeye başladı nedenini anlayamadım daha sonra Drakende araya girdi işler iyice karıştı.
İyide Suzume'de kim Mikey ve Drakenin birbirine düşmesi gerekiyordu yoksa o bıçağı durduran kız Suzumemi? neler oluyor lan!
Emma:Şu an çete ikiye bölündü işler iyice sarpa sardı.
Emma birden ağlamaya başladı ve kucağıma yattı. Şu an tomanın iç çatışması başladı tek fark var Suzume diye biri daha kim bu kız. Ben bunları düşünürken Hina birden perdeyi açtı.
Hina:Iyyy napıyorsunuz siz iğrenç!
Takemichi:Ha ne diyorsun Hina.
Emmaya baktığımda hiçte uygun bir pozda olmadığımızı gördüm.
Takemichi:Hina düşündüğün gibi değil Emma ağlıyordu sadece!
======================================
Bu bölümü yasamaya devam etmek için yazdım umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/
FanfictionHiç bir yerde adı bile geçmeyen ölü birin bedenine başka biri girseydi.