11

414 42 34
                                    

Bir kaç gündür Baji ile konuşmuyorduk normalde her sabah beni rahatsız edip zorla peşine takardı. Bugün bide 3 bölük lideri açıklanacak napıcam ben aceba Baji gibi bendemi Vallhala ya katılsam.

Öğretmen:Sano!

Suzume:Ne bağrıyon be bir şey düşünüyoruz şurada!

Ne dediğimi farkedip Öğretmene baktım umarım fazla kızmaz.

Öğretmen:Aaa rahatsız ettik kusura bakmayın.

Suzume:Kusura bakmayın öğretmenim bir kaç gündür kafam fazla dağınık özür dilerim.

Öğretmen:Bu seferlik görmezden gelicem ama bir daha olmasın.

Suzume:Teşekkürler.

Ben yerime oturunca zil çaldı Kageo ve Neiji direk yanıma geldi.

Kageo:Derste dalgın bir şekilde kimi düşünüyordun.

Suzume:Bir arkadaşı

Neiji:Erkekmi?

Suzume:Evet

İkiside sırıtarak bana baktı Ne düşündükleri yüzlerinden belliydi.

Kageo:Bizim suzume büyümüşte sevgili yapmış yapmış.

Suzume:Saçmalamayında gidin başımdan uyicam.

Neiji:Sonra uyursun önce şu erkek arkadaşını anlat.

Kageo:Yakışıklımı?

Neiji:Kaç yaşında?

Kageo:Ne zaman sevgili oldunuz bizim nie haberimiz yok?

Suzume:Lan bu siktirin gidin sevgilim yok benim!

Sınıftaki herkes bize döndü mal mı bunlar bakışı attılar ne güzel bugünde sınıfa rezil olduk. Kafamı sıraya vurup ofladım bu ikisi şimdi beni rahat bırakmaz. Bir şekilde konuyu değiştirmem lazım.

Suzume:Onu bunu bırakında hiç düzgün dedikodu felan varmı onu söyleyin.

Kageo:Aslında son zamanlarda beyaz saçlı birinin okulun etrafında dolandığına dair dedikodular var. Söylenene göre üst sınıflardan birinin sevgilisiymiş.

Suzume:Beyaz saçlımı?

Neiji:Evet lavanta gibide gözleri varmış okuldaki tüm kızlar birkaç gündür onu konuşuyor.

Lan Izana olmasın bu yok ya ne işi olsunki burda kesin ona benzeyen biridir. Birinin beni izlediğini hissettim kafamı çevirip camdan baktığımda İzunanın bana gülümseyerek el salladığını gördüm yanındada Kakucho vardı. Kafamı geri sırama çevirdim sonra duraksadım ben az önce İzuna ve Kakucho yü gördüm. Hemen sıramdan kalkıp aşağıya indim saten teneffüsteydik. Onların yanına gittim okul çitine yalanmış duruyorlardı ben oraya varınca bana döndüler.

Izana:Meraba Suzume uzun zaman oldu abini özledinmi.

-2 yıl önce-

Shinichironun yanında oturmuş onu izliyordum bir yere gitmek için hazırlıyordu. Bu sırlar İzuna gerçekleri öğrenip Shinichiro atışmış olması lazım sanırım İzanayı aricak.

Suzume:Nereye gidiyorsun.

Shin:Uzun süredir haber alamadığım biri var onu aramaya gidiyorum.

Suzume:Haber alamadığın kişi kim?

Shin:Sen tanımazsın.

Suzume:Izunayımı aramaya gidiyorsun.

Shinichiro duraksadı ne diyeceğini toparlamaya çalışıyor gibiydi.

Shin:O kimki nerden biliyorsun onu.

Suzume:Rüyalarımdan onu rüyamda gördüm.

Onlara Mikeyin ne hediye alacağını ve bir kaç kişinin isminide heyecanlanıp daha kendilerini tanıtmadan söylediğimde bahane olarak rüyamda gördüğümü söyledim sonuçta başka evrenden geldiğimi söyleyemezdim. Shinichiro derin bir nefes aldı ve bana baktı.

Shin:Rüyalar gerçek değildir bir iki tesadüf oldu o kadar.

Suzume:Bende geleyim o zaman gerçek olup olmadığını anlarım.

Shin:Hayır.

Suzume:Eğer benide götürmessen büyüm babaya kuşlar bir kaç şey söyler.

Shin:Bana şantajımı yapıyorsun?

Suzume:Evet.

Shin:Bide utanmadan Evet diyor deliricem.

Suzume:Hadi oyalanmada hazırlan seni kapıda bekliyorum.

Koşarak kapıya gittim ve ayakkabımı giğdım Izana benim en sevdiğim karakterdi hele o lavanta çiçeğini bile kıskandıran mor gözlerine aşığım kan bağım olmasa bile abim olduğu için ona yavşayamam yazık oldu. Shinichiro karı gibi anca yarım saatte hazır olup yanıma geldi ve yola çıktık ikimizdende ses çıkmıyordu. Shinichiro bir kaç yetimhaneye ve bağzı hastanelere uğradı ama nafile İzuna hiç bir yerde yoktu. Shinichiro acıkmış olacakki bir yemek standına doğru ilerlemeye başladı bende onu takip ettim ama birden bir el ağzımı kapayıp beni geriye doğru çekti ve ara sokağa götürdü ve beni yere fırlattı.

Izana:Vay vay abim yanında böyle bir veletmi dolaştırıyor.

Kafamı kaldırıp baktığımda onun İzana olduğunu gördüm inşallah boku yemem. Yerden kalkıp üstümü silkeledim ve Izanaya baktım.

Suzume:Bak yakışıklı beni kaçırmak için en azından reşit olmamı bekle olurmu.

Etrafındaki bir kaç kişi bana dik dik bakıyordu etraf sessizdi sessizliği bozansa Izunanın kahkahası oldu.

Izana:Hiç güleceğim yoktu.

Oturduğu yerden inip bana yaklaştı ve çenemden sertçe tutup kaldırdı.

Izana:Küçük bir velet için fazla cesursun sanki?

Suzume:Valla ne diyeyim her sabah yürek yiyorum.

Kakucho:Izana kızla ne yapacaksın?

Izana:Belli değilmi Kakucho küçük kardeşimle zaman geçiricem.

Izana eğilip beni kucana aldı ve yürümeye başladı digerleride peşinden geliyordu. Şu an kaçmak için çırpınmam gerekiyordu ama yakışıklı bulmuşum bırakmam.

Suzume:Pişt Kakucho akşam boşmusun?

Kakucho:Boşumda nie sordun?

Suzume:Senle randevuya çıkmak istiyorumda.

Izana:Butür şeyler için fazla küçük diilmisin?

Suzume:Orasını karıştırma.

Biz yürümeye devam ederken arkadan Shinichiro nun sesi geldi Izuna durup beni yere bıraktı.

Izana:Yazık oldu anlaşılan başka zaman vakit geçirmemiz gerekecek.

Adamlara işaret verip yürüyerek ordan uzaklaştı hemen ardından Shinichiro geldi ve eve gittik.

-Şimdiki zaman-

Izana:Yoksa beni hatırlamadınmı.

Bu nie okuluma geldi sadece beni görmek için olamaz diğilmi bir şey planlıyor olmalı.

Suzume:Nie burdasın?

Izana:Söz verdiğim gibi senle vakit geçirmek için.

Suzume:Başka?

Izana:Tenjiku ya katılmanı istiyorum.

====================================
Burda bitiriyorum umarım beğenmişsinizdir.

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin