-Suzume'nin bakış açısı-
Gerilerek yataktan kalktım kendimi tazelemiş hissettim uyumak iyi gelmişti odadan çıkıp aşağı kata indim hiç kimse yoktu. Karnım açtı bende Izana' nın montunun cebinden para alıp dışarı çıktım eh abim sonuçta az parasını yiyim.
Marketten bir kaç şey alıp yiyerek araba mezarlığına yürümeye başladım bir yandan da telefonuma bakıyordum bugün 31 Ekim'di yani Valhalla ile Tomanın dövüşeceği gündü yemeğiimi bitirip maskemi taktım. Vardığımda dövüş çoktan başlamıştı haitaniler oturmuş izliyorlardı Kazutora ise çoktan boru ile Mikeye vurmaya başlamıştı Mikey ise tekmesiyle onu yere serdi ve sonra diz çöktü bunu fırsat bilen Valhalla Mikeye doğru koştu.
.......:Liderin kellesi benimdir!
Ben de Kisakiye fırsat vermeden yapması gereken hareketi yaparak adamın kafasına indirdim Kisaki ise bir an afalladı.
Suzu:Beni neden çağirmadiniz lan!
Takemichi bana baktı oda benim burda olmamı beklemiyordu büyük ihtimalle. Kisaki ise deliler gibi sinirliydi.
Draken:Az kalsın tanıyamıyordum seni suzu tam zamanında geldin.
-Takemichi' nın bakış açısı-
Hayır onun burda olamaması gerekiyordu Kazutora tarafından öldürülecek. Tam ben harekete geçecekken birden Baji-san ortaya çıkıp Suzume nin yanında duran kisakinin kafasına sopayla indirdi kisakinin yardakçısı ise Baji-sani yakasından tutup fırlattı. Kisaki yalpalayarak doğruldu.
Kisaki:Ezi-
Kisaki daha bir şey diyemeden Suzume bir anda fırlayıp bajiye saldırıya geçti. Bense Kazutorayı aramaya başladım hiç bir yerde yoktu bende Suzume ve Baji-sana doğru koştum.
Baji:Kaybolman yüzünden sana sinirliydim iyiki dövüşe yetiştin yetiştin suzu.
Suzu:Çok fazla konuşuyorsun Baji az işlev görelim.
İkisi birbirlerini parçalıyordu resmen aralarına girsem ölüm zor çıkar ordan onlar kavga ederken Chifuyu da geldi.
Chifuyu:Baji-san dur artık!
Baji-san duymuyordu bile üstünlük Suzumedeydi Baji-san aşırı sert saldılar yapıyordu Suzumeninde geri kalır yanı yoktu nerdeyse birbirlerini öldüreceklerdi. Birden aklıma Kazutora geldi Suzumeyi öldürecekti onu ararkan birden arabanın arkasından çıktı ve Baji-sana doğru atıldı.
Kazutora:Geber.
Ben koşarken birden Suzume Baji-sanı itti bense tam Suzumenin üstüne atlayıp onu kenara itecekken Kazutoranın elindeki bıçak suzumenin karnına saplandı.
Baji:Suzume!
Baji-San kendine gelip Suzumeye baktı sinirden deliye dönmüştü. Kazutoranın yakasına yapışarak onu yumruklamaya başladı Kazutora ise tepki bile vermiyordu.
Suzu:Baji bu kadar yeter kazuyu öldüreceksin.
Baji-san durdu ve Suzumeye döndü daha sonra Kazutorayı bırakıp arkasını döndü.
Baji:Takemichi chifuyu suzume size emanet.
-Suzume'nin bakış açısı-
Çok acıyor bu kadar acıyacağını düşünmemiştim. Baji kisakiyi sikmeye gitti beniyse bu ikisine bıraktı aman ne iyi. Takemichi üstündekini çıkarıp karnımdaki bıçağın etrafından tampon yapmaya başladı en azından uğraştı.
Takemichi:Chifuyu çabuk ambulansı ara!
Chifuyu:Sence ben ne yapıyorum!
Suzu:Takemichi mikeye engel ol.
Bunlar birbirlerine girerken benim söylediklerim ile takemici hemen kalkıp gitti benimse gözlerim yavaşça kapanmaya başladı en son gördüğüm koşarak gelen Ran ve Rin di.
-Anlatıcı bakış açısı-
Baji tam kisakiye yaklaşmışken Mikey birden ayaklandı ve boş gözlerle etrafa bakmaya başladı. Kisaki ise soğuk terler döküyordu planda olmayan şeyler olmuştu bu yüzden başka şeyler uydurmaya karar verdi.
Kisaki:Anlaşılan hepsi bir oyunmuş sol kolunuz olan kardeşinizi öldürmek için Bajiyi Valhalla ya aldıki dikkati Bajideyken onu öldüre bilsin.
Mikey ruhsuz bir şekilde arabalardan inmeye başladı Baji ise onun önünde durdu.
Baji:Mikey yapma.
Mikey:Baji çekil yoksa karışmam.
Baji çekilmeyerek mikeye saldırdı mikey ise ona düz bir tekme attı ve bayılmasına sebep oldu.
Mikey:Kazutora sen beni suçlayıp duruyordun Suzume bunu kendine yediremediğin ve suçlayacak birini aradığın için yaptığını söylemişti ama sen sadece sevdiğim kişileri elimden almaya çalıştın.
Mikey aşağıya inip durdu.
Draken:Mikey sakinleş.
Mikey:Ken-chin savaş bitti.
Hanma:Ne sona ermesi lan sikinizin keyfine göre bi-
Mikey hanmaya bir tekme attı tekmenin etkisi ile hanma yere serilince tüm Valhalla kaçmaya ve koşuşturmaya başladı mikey Kazutoraya dahada yaklaştı. Kazutora yerde ellerindeki kana bakarak titriyordu.
Mikey:Bana bir şey yapamayınca sevdiklerime zarar veriyorsun senin artık fişini keseceğim.
Mikey kazutoranın kafasına sert bir şekilde vurdu ve yere sererek üstüne oturdu sonraysa art arda yumruklar atmaya başladı. Kazutora ise sadece ağlıyordu. Takemichi hemen yetişerek mikeyin arkasından tuttu ve onu durdurmaya çalıştı ama nafileydi mikey onu ensesinden tutup kağıt gibi bir kenara fırlattı.
Takemichi:Mikey-san dur artık onu öldüreceksin!
Mikey:Arada kaynamak istemiyorsan sen karışma.
Takemichi:Sence suzume birini öldürmeni istermi.
Mikey:Suzume nin adını sakın azına alma.
Takemichi:Sikerim lan böyle işi suzume ölmek üzere ve sen gelmiş burda Kazutorayı öldürüyorsun!
Takemichi mikeyi ikna etmeye çalışırken chifuyu kanayan yere takemichi nin gösterdiği gibi pansuman yapmaya çalışıyordu Suzume çoktan bilincini kaybetmişti ölmesi ise an meselesiydi ran ve rin onu kenara itti ve suzumeyi kucakladılar.
Ran:Bu ambulansın geleceği yok.
Chifuyu:Onu bırakın!
Rindou:Kapa çeneni biz ne yaptığımızı biliyoruz.
Ran ve rindou motora atlayıp suzumeyi hastane götürüyorlardı.
Rindou:Izana bizi iyi sikicek
Ran:Dua et sadece siksin.
-1 gün sonra hastanede Takemichi' nin bakış açısı-
Suzume ameliyat olalı bir gün olmuştu pansuman sayesinde en azından fazla kan kaybetmemişti bu yüzden durumu ciddileşmedi mikey-san ve Emma dinleniyorlardı shinichoro-san ise hastanenin koridorunda bir o yana bir bu yana gidiyordu draken yiyecek bir şeyler almaya gitmişti Baji-san ise sinir küpüydü. Doktorlar odadan çıktı ve bize döndüler.
1. Doktor:Hastanın durumu sıtabil ziyaret edebilirsiniz.
Bunu duyar duymaz herkes birden odaya daldı Suzume yatakta oturur pozisyonda duruyordu.
Suzume:Az yavaş hasta odasına böylemi girilir.
Shinichoro suzumeye doğru koştu ve sarıldı suzumenin yara yüzünden canı yanmış olacaktı bağırdı.
_________________________________________
Bölüm bitti bu kısmı nasıl yapacağımı bilemediğim için biraz karışık oldu ama suzumenin gelecekte ölü görülme nedeni takemichi geçmiş halinin savaşta suzume ile ilgilenmemesi yanı o küçük pansuman sayesinde hayatta kaldı. Bu biraz tuhaf oldu ama aklıma başka bir şey gelmedi yeminle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/
FanfictionHiç bir yerde adı bile geçmeyen ölü birin bedenine başka biri girseydi.