8

476 34 41
                                    

-Suzume'nin bakış açısı-
 
Şu an Mikeye kıyafet seçmekle uğraşıyorum beni zorla getirip sözde festival için yardım etmemi istedi.

Suzu:Neiji den hoşlanıyorsun sen dimi.

Mikey:Ne alaka o sadece arkadaşım 2 yıl sonra karşılaşmışım düzgün görüneyim ona.

Buna kesinlikle inanmadım rahatına düşkün biri sırf arkadaş olduğu biri için bu kadar hazırlanmaz hem bugün kavga bile var.

Suzu:Normalde ne giyorsan onu giğ doğal saten dolabında düzgün bir kıyafet yok rezil olma.

Mikey:Nasıl istersen Suzu-chan.

Sonunda Mikeyin odasından çıkıp kendi odama gittim aslında Chifuyu davet edicektin ama kız halimle karşısına çıkamadığım için kabul etmedi. Dolabımı açıp siyah bir eşofman üstünede dar bir badi badinin üstünede bol kırmızı beyaz çizgili bir kısa kollu tişört giğdim. Hazır olunca odamdan çıkıp Mikey ve Emmanın yanına gittim Emma çok şık bir Kimono giğmişti.

Emma:Bu halin ne Suzume sana aldığım Kimonoyu nie giğmedin.

Suzu:Canım istemedi bu günlük böyle giyineyim olmazmı.

Emma:Öyle olsun hadi ama sonrakinde ben ne dersem onu giğceksin.

Suzu:Tamam söz.

Emma mutlu bir şekilde yürümeye başladı ben ve Mikeyde onu takip ettik. Festival alanına geldiğimizde Draken ve Takemichi ile buluştuk daha sonrda Hina geldi. Emma Drakeni kapıp gitti Hinada Takemichi yi Mikey ve ben öylece geziyorduk bir kaç dakika sonra Neiji nefes nefese geldi. Üstünde mor zemin üstüne işlenmiş çiçek ve kuğ olan bir Kimono vardı.

(Bu giğdiği kimono)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu giğdiği kimono)

Neiji:Üzgünüm geç kaldım Manjiro-san abimlerden kurtulmam zor olduda.

Mikey:Sorun değil Neiji. Çok güzel olmuşsun.

Neiji:Teşekkürler Manjiro-san gidelimmi?

Mikey:Olur festivalde çok güzel dorayaki saten bir yer biliyorum.

Mikey Neijiyi alıp gitti ve ben tek kaldım normalde Kageo ile gelecektim ama annesinin yanına gittiği için gelemedi. Etrafta gezmeye başladım bugün Kiyomasa Darakeni bıçaklicaktı buraya geleli 10 yıla yakın oldu ama hayla olayları doğru düzgün   değiştirmedim ve zaman geçtikçe unutmaya başladım ayriyeten bir kaç haftadır bu bedenin orjinal ruhuda etrafta gözükmüyor belkide bu dünyadan tamamen yok olmuştur. Kafama gelen yağmur damlası ile gök yüzüne baktım anlaşılan kavga başlamak üzereydi. Hemen park Drakenin olduğu park alanının oraya gittim oraya vardığımda  Drakenin önünde duran Mitsuya ve Takemichiyi gördüm önlerinde ise bana sırtı dönüm olan Moebius vardı.  Koşarak önüme gelene vurarak ilerledim. Takemichi ve Mitsuyanın yanına gelince durdum. Moebius ne olduğunu anlamaya çalışarak bana bakıyorlardı.

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin