Ran beni bırakıp iki adım geriye gitti.
Suzume:İzana daha 1 gün oldu abim olalı bu ne korumacılık.
Rin:Aslında seni 3 aydır takip ediyor.
Kakucho:Şu son zamanlarda odana oyuncak bırakanda oydu.
Ran:Hatta geçen ay sana çıkma teklifi eden çocuğu dövende İzanaydı.
İzana:Ses kirliliği yapmayın
İzanaya döndüm resmen sapık gibi beni takip etmiş göt korkum olmasa kafasına bir tane çakardım.
Suzume:Ne güzel bi sapığım eksikti oda oldu.
Yeminle Mikey küçük bebeğimiz Shinichiro korumacı abimiz Emma terlikçi annemiz ve son olarak Sapık İzanamız ne güzel bir aile tablosu.
İzana:Her neyse uzatma konuyuda ünüformanı giğ bu akşam kavga olucak.
Suzume:Ne kavgası.
İzana:Bize kafa tutan bir kaç köylü var onlara ceza vericez hem senin yeteneklerinide görmüş oluruz.
Suzume:Sonunda kan,ölüm,göte girmiş levye görücem!
Koşarak odaya çıktım ordakiler neye uğradıklarını anlamayacak bakıyorlardı. Direk göğüslerimi bandajla sarıp çete formasını alıp giydim ve önünü kapadım bana tam olmuştu maskemide takıp aşağıya indim.
Suzume:Hazırım!
Ran:Sen kız değilmiydin lan.
Suzume:Senin için erkek oldum Ranulzel.
İzana:Maskeni çıkar kendini saklamana gerek yok.
Maskeyi çıkardım saten dönüşürken bu maske yüzünden biraz zorlanıyorum şimdi daha rahat olacaktım. Depo gibi yerden çıktık hepsi motorlara binmişti bende öylece kaldım.
Suzume:Eee benim motor yok.
Ran:İstersen benim arkama bin.
Suzume:Valla hiç hayır demem.
İzana:Suzume bin arkama.
Suzume:Valla Ran daha cazip geldi özür dilerim abey.
Ranın motorunun arkasına bindim valla beni dövmekle tehtit etsede nimetin kötüsü yoktur. Motorları çalıştırıp ilerlemeye başladık ben bir yandan Ranın kaslarına dokunurken bir yandanda İzananın yanında ilerleyen Kakucho yu kesiyordum resmen rüya gibiydi.
Ran:Beni taciz etmeyi kesermisin.
Suzume:Sana tutunmazsam düşerim sus ve sür Ranulzel.
Rin:Puhahahahah!
Ran:Gülme lan dünkü bok!
Rin:Tamam Ranulzel abi puhahahah!
Önden İzana ve Kakuchonun gülme sesi gelince oraya döndüm Kakucho anırıyordu resmen. Rin Ran ile alay etmeye yol boyu devam etti vardığımızda yüze yakın kişi toplamış duruyordu bizi farkedince şaşkın bir ifade ile bize bakıyirlardı aralarından biri öne çıktı.
X:Neden buraya geldiniz şu an bir çete toplantısındayız
İzana:Çetenin lideri senmisin
X:Benim sen kimsin.
İzana:Bizim çeteye kafa tuttunun bizde ders vermek için geldik.
X:Ne saçmalıyorsun sen herhalde kafanı bir yere vurdun tekrar vurursan düzelir belki.
Suzume:Direk konuşmadan dalsak olmazmı
Kakucho:Sıkıldınmı şimdiden.
Suzume:Yok ondan diil uzun süredir birini dünya üzerinden silmedim o yüzden heyecanlıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/
FanfictionHiç bir yerde adı bile geçmeyen ölü birin bedenine başka biri girseydi.