Öylece dikiliyordum ne dicektim şimdi ben aslında öldüm sonra bir anime evreni olan burda birinin bedenini çalarak dirildim diyemem inanmaz. Arkamı döndüm şu an Takemichi ile göz gözgözeydik hint dizilerindeki gibi bakışıyorduk. Bir şeyler söylemezsem iyice şüpelenecekti.
Suzu:Rüya.
Takemichi:Rüya?
Suzu:Evet Rüya rüyalarımda gördüm.
Takemichi:Yani onları rüyandamı gördü?
Suzu:Evet şimdi izninle gidiyorum işim var.
Takemichi:Dur! Başka neler gördün rüyanda?
Suzu:Öğrenmek istiyorsan daha sonra anlatırım şu an cidden işim var.
Dönüp yürümeye başladım ve hastaneden çıktım.
-Takemichi'nin bakış açısı-
Kesinlikle bir şey saklıyor rüyasında felan görmedi bundan eminim. Hanma denilen kişi bizim yanımıza geldiğinde dövüş alanında olması gerektiğinden emindi hiç kimse rüyasından bu kadar emin olmaz yada ben kafamda kuruyorum. Şimdilik geleceğe gitmeliyim umarım her şey düzelmiştir.
-Gelecekte-
Geleceğe sıçradığimda kendimi çalıştığım kaset dükkanında buldum. Her şey rüyamıydı hiç bir şey değişmedimi? Elime baktım bıçak yarası duruyordu Rüya değilmiş! Hemen koşarak dışarı çıktım Naotoyu bulmam neler olduğunu Hinanın nasıl olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Telefonumda numarası yoktu biraz daha ararken bir alarm çaldı güzellik salonu için olan alarm. O güzellik salonuna gittiğimde Akkunu gördüm yaşıyordu ölmemişti geleceği değiştirmiştim.
Takemichi:Akkun
Akkun:Ne bağırıyorsun mal.
Takemichi:Afedersin.
Akkun:Geç içeri hadi.
Takemichi:Demek saç sitilisti oldun.
Akkun:Daha değil şimdilik ayak işlerini yapıyorum 1 ay sonra ilk saç kesimini yapıcam senide bu yüzden çağırdım.
Takemichi:Ha?
Akkun:Söz verdiğimiz gibi ilk müşterim sen olacaksın.
Doğru birbirimize söz vermiştik. Gözümden yaş gelmeye başladı sonunda geleceği değiştirdim herşey düzeldi başardım. Birden telefonumun çalması ile gözümü silip telefona baktım kayıtlı olmayan bir numaraydı. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
Takemichi:Alo?
Naoto:Sonunda başardın Takemichi harbiden inanılmazsın.
Takemichi:Naoto!?
Naoto:Takemichi herşey değişti artık ablamın yanına gidelim ne dersin?
-Diğer gün-
Cenazeye herkez gelmişti Hina tekrar öldü onu kurtaramadım hiç bir şeyi başaramadım Naoto ağlıyordu
Bayan Tachibana:Takemichi Hanagaki-kun
Takemichi:Bahan Tachibana
Bayan Tachibana:Görüşmeyeli çok oldu. Kocaman olmuşsun
Bayan Tachibana elinde bir peçete uzattı içinde bir şey vardı. Açtığımda Hinaya hediye olarak aldığım kolyeyi gördüm.
Bayan Tachibana:Bu onun en sevdiği kolye ona sen almıştın diğilmi.
Hina hayla beni seviyordu beni sevmekten asla vaz geçmemişti bense onu terkettim. Artık kararımı verdim ne kadar sürerse sürsün kaç kere zamanda atlamam gerekirse gereksin Hinayı kurtaracağım. Tomanı yerle bir edeceğim. Ama önce Suzume denen kızı araştırmam gerek ve Tomanın neden tekrar bu hale geldiğinide öğrenmeliyim.
Naoto:Başaramadık herşey boşaydı.
Takemichi:Naoto Draken-kunu kurtardım ama hiç bir şey değişmedi asıl sorun Tomanın ta kendisi onu yerle bir etmemiz gerekiyor.
Naoto:Bunu nasıl yapacaksın.
Takemichi:Geçmişe gidip Tomanın başına geçicem.
Naoto:Nafile asla başaramazsın.
Takemichi:Hayır başarıcam! Hinanın kurtulması için ne gerekiyorsa yapıcam!
Naoto:Tamamamen pervasızca.
Naoto ayağa kalkıp yürümeye başladı bende peşinden gittim. Draken ve Mikey-kun beraberken kisaki istediği gibi hareket edemez bu işte başka bir iş var.
Takemichi:Naoto senden bir ricam var Draken-kun ve Suzume adında birini araştırırmısın.
Naoto:Ken Ryuguji'nin şimdiki halini öğrenmek işe yarıya bilir ama o Suzume dediğin kişinin Soy adını bile bilmiyorsun nasıl bulayım ben onu!?
Takemichi:Bunu düşünmemiştim.
Naoto:Bir ara beynini kullandığını sanmıştım ne büyük hayal kırıklığı.
Takemichi:Abartma!
-Birkaç gün sonra-
Naoto beni bir hapishaneye çağırmıştı burada ne yapıcaz gıram fikrim yoktu.
Naoto:Ken Ryuguji idam cezasına çarptırıldı.
Draken idammı edulecek!? Beni ziyaretçi alanına götürdü bir süre sonra içeri Draken geldi saçı yoktu.
Draken:Uzun zaman oldu Takemicchi.
Takemichi:Sana noldu böyle Draken-kun Tomana neler oldu?
Draken:Benim yüzümden oldu Toman benim yüzümden bu halde ona engel olamadım. Toman çocukken çok daha iyiydi benim herşeyimdi ama genede her şeyi tekrar yaşaya bilsem Kisakiyi kendi ellerimle öldürürdüm.
Takemichi:Kisaki şu bildiğimiz Kisakimi?!
Gardiyan:Zaman doldu.
Draken:Tokyodan git Takemicchi Kisaki için insan öldürmek böcek ezmekten farksız.
Takemichi:Draken bekle neden Kisaki beni öldürmek istesin?
Draken:Kisaki Mikey'in elinden her şeyini almak istiyor.
Takemichi:Peki Suzume denilen kız o kim neyin nesi?
Draken o an duraksadı hiç bir şey söylemedi daha sonra sadece bana baktı. Yüzünde anlayamadığım bir ifade vardı.
-Geçmiş Suzume'nin bakış açısı-
Suzu:Kesinlikle olmaz daha Tomana adım atmamış birini direk bölük lideri yapamayız!
Mikey:Suzu-chan kararım kesin.
O kadar uğraştım Kisakinin elinde hiç bir koz olmaması lazımdı Pah hapse girmedi Draken ölmedi nasıl başardı bunu!
Mucho:Suzu kapa çenenide otur artık Kisaki toman için önemli biri.
Ben bunu sikerim yemin ediyorum siker siker çoğaltır yetmez çoğalttıklarımı diri diri yakar köpeklere veririm. Ama köpekler zehirlenip ölür o ayrı mesele.
Suzu:Benle böyle konuştuğuna göre iyi bir dayak istiyirsun!
Mikey:YETER!
Mikeyin bağırması ile herkez yerine oturdu.
Baji:Tomana kisakinin katılması hiç iyi olmaz o adama güvenmiyorum.
Mikey:Kisaki çeteyi büyütmek için ideal kişi ne derseniz diyin çeteye katılacak.
Kimse konuşmuyordu en sonunda Draken ve Mitsuya kalktı ve gittiler Ardından Gülücük ve Muchoda gitti.
Suzu:Mikey Kisaki herşeyi altüst edic-
Mikey:Gene o rüya şeyini söyliceksen hiç uğraşma o saçmalığa kimse inanmıyor!
Baji birden sinirlenerek elini masaya vurdu resmen sinirden damarları gözüküyordu. İkimiz ona dönünce kafasını başka yöne çevirdi ve kalktı.
Baji:Eğer Kisaki çeteye girerse beni düşmanın bilirsin mikey.
===================================
Biliyorum bu bölümde çok fazla geçiş oldu ve kafa karışıklığıda bir sonraki bölümde geçmişle ilgili anıları yazacağım eğer bölüm kötü olduysa çok özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/
FanfictionHiç bir yerde adı bile geçmeyen ölü birin bedenine başka biri girseydi.