-3 yıl sonra 30 ağustos-
-Suzume'nin bakış açısı-
Sıkıldım! Yeminle tekrar ölücem ama bu kez sıkılmaktan!
Senju:Suzume hadi şu kitabı bırak artık bize katıl!
Kitaptan kafamı kaldırıp senjuya baktım Mikeyi yakalamaya çalışıyordu. Ve Mikey siçrıyor Mikey Shinichiro nun kafasına top gibi vuruyor ve gol!
Takeomi:Alo! Shinichiro'yu uyandırdın!
Shinichiro doğrulup etrafa mal mal bakmaya başladı aha geçmişe gelmiş bu kitabı bırakıp yanına gittim birden Mikeye sarılıp ağlamaya başladı.
Mikey:Nasıl ama ya o kadar çokmu acıttı?!
Takeomi:Ne değişik davranıyorsun shinichiro!
Shin:Rüya değilmiş...manjiro motosiklet sürmek istermisin?
Mikey:Sorman hata!
Mikey anında kapıya koşmaya başladı shinichiro doğrulup bana baktı ve gülümsedi.
Shin:Sen gene kitapmı getirdin.
Suzu:Evet başka türlü senju beni öldürene kadar durmuyor.
Shinichiro gülümsedi ve yanıma gelip saçımı dağıttı.
Suzu:Lan! Nie bozuyorsun Emma ile kaç saat uğraştık bu saç için sen biliyonmu gebertirim seni!
Shin:Şimdi çocuğa benzedin işte.
Anında koşmaya başladı gelecekte nolduda böyle söyledi.
==================================
Shin:Ben geldim!
Mikey:Bekle Shinichiro!
Shinichiro çoktan koşmaya başlamiştı mikeyi duymadı bende omuz silkip odaya çıkmaya başladım olacak olayları saten biliyordum ve değiştirmek istemiyordum. Tam merdivenlere giderken biri beni tuttu.
Senju:Hadi suzume Mikeyin uçağı ile oynayalım!
Suzu:Ders çalışmam lazım.
Senju:Lan 2 sınıfsın ne dersi nolur oynayalım!
İç çektim anlaşılan kurtuluşum yok. Senju ile gizlice Mikeyin uçağını aldık. Senju uçakla oynamaya başladı bense sadece izliyordum daha sonra içeri sanzu girdi.
Sanzu:O Mikeyin uçağı diilmi bende oynicam!
Senju:Hayır ilk ben aldım sen başka zaman oynarsın!
Senju koşmaya başladı Sanzuda onu kovalıyordu bahce ye çıkmak üzereyken Senjunun ayağı takıldı ve birden yere düştü uçakta düşüşün etkisiyle parçalandı. Sanzu kırılan uçağın yanına gitti.
Sanzu:Mikey çok kızacak.
Mikey:Uçağım!
Birden Mikey Sanzuya vurmaya başladı Senjuysa kenarda ağlıyordu korkudan bense sadece izliyordum eğer müdahale edersem olaylar değişe bilirdi en sonunda bedenim kendi kendine hareket etti ve Mikeye doğru koşup yumruk savurdum tabi kolaylıkla sıyrıldı.
Suzu:Mikey dur artık!
Mikey:Suzu buna karışma.
Suzu:Fazla ileri gidiyorsun yeter!
Mikey bana yaklaştı gözleri bon boştu karanlık durtunun etkisi altındaydı, korkmaya başladım ve bir adım geriye gittim.
Mikey:Nasıl ölmek istersin.
Bunu der demez Mikey bana vurmaya başladı bazılarından kurtulsamda çok sert vuruyordu ondan sonra tek hatırladığım karanlıktı.
Uyandığımda hastane yatağında yatıyordum hiç birşeyi değiştirememiştim . Etrafıma baktım Mikey ve Shinichiro sanzu ile konuşuyordu. Mikey bir süre sonra kalkıp yanıma geldi ve eğilerek özür diledi daha sonra koşarak gitti. Diğer ikiliye baktığımda el sıkışıyorladı.
=================================
-4 yıl sonra 30 ağustos-Parkta oturmuş sallanıyordum bugünde canım fazlasıyla sıkılıyordu. Son zamanlarda eylenceli olan tek şey Tokyo Manji çetesinin kurulmasıydı. Yavaşça salıncaktan kalkıp shinichiro'nun dükkanına gittim Mikey oradaydı motorunu tamir eden shinichiro yu izliyordu yavaşça yanlarına gittim.
Suzu:Ben geldim shin-nii motorum hazırmı.
Shin:Ha ne motoru?
Geçmişten gelen shinichiro sanırım bu.
Suzu:Hani arza çıkartan motor unuttunmu?
Shin:Ah hatırladım hemen getireyim.
Kalkıp dükkana girdi.
Mikey:Suzu-chan nie banada abi demiyorsun senden büyüğüm sonuçta.
Suzu:Sadece 1 ay büyüksün Mikey.
Mikey:Genede büyüğüm şimdi bana abi de!
Suzu:Bak çocuğum benden kısasın sana abi dersem tuhaf olur.
Mikey:Ben kısa diilim!
Suzu:Kısasın!
Mikey:Diilim!
Suzu:Kısasın!
Mikey:Diilim!
Suzu:Diilsin!
Mikey:Kısayım!
Suzu:Kendini bilmen güzel.
Mikey:Hileci!
Biz kavga ederken shinichiro geldi motorda yanındaydı.
Shin:Motoru getirdim bir dahakine daha çok dikkat et.
Suzu:Tamam.
Motora binip uzaklaşmaya başladım akşam mikeyden iyi bir trip yiyeceğim kesin. Bajiye Mikeyin hediyesi olan motordan bahsettim oda kazuya söyler kesin ve böylece shinichiro ölmez tek sorun bunun olayların fazlasıyla değiştire bileceği.
Biraz daha ilerledikten sonra motoru durdurdum ve inip sahilde yürümeye başladım hava biraz serindi yavaşça suya doğru gittim ayak kalbimi çıkarıp suya girdim soğuktu ama iyi hissettiriyordu biraz daha öyle kaldıktan sonra motorumun yanına gittim iki kişi orda dikilmişti.
???:İşte kız şuradaki bana vuran!
???:Bizim çetemize bulasmanın bedelini ödeme vakti oruspu!
İç çektim yanındaki motorumu çalmak istediği için dayak yemişti şimdide birini çağırmış. Yavaşça yanlarına gittim ve adamın karnına tekme attım adam engellemek için ayağımı tutunca diğer ayağım ile kafasına vurdum.
-Bir süre sonra-
Ayağımı çocuğun suratından çektim ve eğilip saçını tuttum.
Suzu:Şimdi sen nesin?
???:Aptalın t-tekiyim
Suzu:Aferin bir daha bana bulaşmayın anlaşıldımı.
Motora binip gideceğim sırada biri bana seslendi.
Ran:Hey velet bizim olan bir şeye neden zarar verdin.
===============================
Bölümde saçmalamış olabilirim umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/
FanfictionHiç bir yerde adı bile geçmeyen ölü birin bedenine başka biri girseydi.