9

432 39 26
                                    

-Suzume'nin bakış açısı-

Takemichi:Gizli dövüş kulübünde tekrar savaşalım.

Kiyomasa:Ne saçmalıyorsun sen.

Takemichi:O gün kaybetmedim devamını getirelim!

Draken:Takemichi ye 100 milyon koyuyorum!

Hina:100 milyonda benden.

Emma:Bende de

Suzu:Takemichiye 200 milyon

Takemichi Kiyomasa nın konuşmasını beklemeden yumruk salladı Kiyomasa ise bıçağı Takemichinin eline sapladı. Takemichi şu an çok pis dayak yiyordu fazla takmadım nede olsa birazdan Kiyomasayı yere serecekti tam Kiyomasa yı boğarken Takemichi bir yumruk yedi ve yere uçtu Kiyomasa ise soluklanıyordu. O tarafa baktığımda yumruğu atanın Hanma olduğunu gördüm o neden burdaki.

Hanma:Gerçekten işe yaramazsın Kiyomasa.

Suzu:Senin kavga alanında olman gerekiyordu.

Hanma:Orası sıkıcıydı burda daha eylenceli şeyler var gibiydi bende geldim.

Suzu:Emma Hinayı alıp git hemen

Emma:Ama siz-

Suzu:Hemen dedim!

Emma bağırmamdan biraz  tırsmış olacakki Hinayı alıp gitti. Takemichi ve Drakene baktım ikiside her an bayılacak gibiydiler Draken zar zor ayağa kalktı.

Draken:Suzume sende git biz hallederiz.

Suzu:Sus ve otur yerine.

Derin bir nefes alıp Hanmanın karşısına geçtim. Hanmayı yene bikirmiyim emin diildim daha kötüsü onla kapışırken diğerleri Takemichi ve Drakene saldıra bilir. Derin bir nefes alıp alttan Hanmanın çenesine gelecek bir tekme attım o ise avuç içi ile durdurdu ve bacağımı tutarak beni çekti ve yüzüme tekme attı son anda kolum ile durdurdum bu kez bacağımı çevirerek dengemi kaybettirdi yere düştüğümde ise yumruk atmaya yeltendi. O an anı bir hareketle bacağına çelme taktım ve yere düşürerek üstüne çıktım yüzüne art arda yumruk atıyordum o ise sadece gülüyordu.

Hanma:Tekbir kişiye odaklanmak nakadar doğru sence?

Draken ve Takemichi ye baktım neyseki Akkun ve diğerleri yetişmişti. Tekrar Hanmaya dönecekken Hanma saçımdan tuttu ve kafamı yandaki duvara çarptı. Acı geri çekildim kendimi toparlayınca Hanmaya doğru koştum ve zıplayarak kafasına topuğum ile vurdum oda iki kolu ile engelledi geri çekilip karnına vurdum bu kez engelleyemedi bunu fırsat bilerek kafasına yumruk  tam tekrar vuracakken attım siren sesleri geldi.

Hanma:Yazık oldu senle daha fazla vakit geçirmek isterdim.

Suzu:Ben aynı şeyi söyleyemem.

Diğerleri çoktan kaçmıştı Hanma da gelen bir motosiklete bindi ve bana dindü.

Hanma:Yakında Vallhala adında bir çete kurulacak senide orda görmek isterim.

Suzu:Ha anca rüyanda görürsün.

Hanma:Çok kabasın ama kalbim kırıldı güzellik. Bir sonraki buluşmamızda telafi et olurmu.

Motor hızlıca uzaklaştı Takemichi çoktan Drakeni alıp gitmişti digerleride onu takip etmişti bende koşarak onların peşine takıldım. Şu an anime değişmeye başladı Hanma olması gereken yerde diildi Takemichi Kiyomasa yı yenemedi. Şu an Drakene ne olacağını bilmiyorum ölmicek ama eğer anime değişmeye başladıysa her şey olabilir. Hastaneye gittiğimde herkes Doktorun ameliyathaneden çıkmasını bekliyordu. Endişeden ölücek gibiydim Draken denim yüzümden ölebilirdi.

Suzu:Durumu nasıl?

Takemichi:B-bilmiyorum.

Emma bana sarılıp ağlamaya başladı Mikey ise sadece oturuyordu Mitsuya ve Peh dikilmiş bekliyorlardı ameliyatın çoktan bitmiş olması lazımdı. Yarım saat geçtikten sonra içeri daha çok doktor girmeye ve çıkmaya başladı içeriye kan taşıyorlardı. Umudum iyice azalmaya başladı eğer Draken benim yüzümden ölürse kendimi asla affetmem. Doktor çıkınca tüm gözler ona döndü herkes vereceği cevabı bekliyordu.

Doktor:Hasta iyi durumda ameliyat başarılı geçti.

Bunu duyunca bir anda dizlerimin bağı çözülmüştü Emmayla beraber yere yığıldık. Emma artık mutluluktan ağlıyordu benimde gözüm dolmuştu Emma ile ağlıyorduk.

Suzu:Neden hayla ağlıyorsun kurtuldu işte.

Emma:Hık sanki sen ağlamıyorsun hıh.

Diğerleri sevinçten bağırıp ortalığı bir birine katıyordu Mikeyse ordan yavaşça gitti.

-Sonraki gün-

Sandalyeye oturmuş  Drakene meyve soyuyordum  Emma 5 gündür ölü gibi olduğu için zorla onu eve yolladım.

Draken:Daha yeni bıçaklandım gelmiş bana bıçak gösteriyorsun.

Suzu:Sana iyilikte yaramıyor al kendin soy.

Meyvelerle tabağı onun kucağına attım oda bağırmaya başladı yarası acımıştı.

Draken:Senin sülaleni-

Suzu:Hadi getir devamını getiremiyon dimi.

Şap die kapak yaptım sonrada kendimi tutamayıp gülmeye başladım. O sırada odaya Takemichi girdi tuhaf giyinmişti gülmemek için zor duruyordum.

Draken:Sikik hareketler yapmaya bir son ver.

Artık dayanamayıp anırmaya başladım fazla abartmış olacağımki sandalyeden düştüm ama gülmeye devam ettim. Ben hayla gülerken Draken Mikeyin eski toman ünüfotmasını Takemichi ye verdi daha sonra konuşmasını yapıp ayağa adaleti ve eğildi. Bende odanın havasını bozmamak için dışarı çıktım bir süre sonra biri omzumu tutup beni durdurdu dönüp baktığımda Takemichi olduğunu gördüm.

Takemichi:Konuşmamız gerek.

Suzu:İşim var randevu al sonra konuşuruz.

Arkamı dönüp yürümeye başladım.

Takemichi:Her şeyi biliyordun diilmi? Olacak olayları biliyordun.

Duraksadım bu nazamandan beri bu kadar zeki oldu lan.

=====================================

Bu bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir Suzumenin sevgilisi olarak Izuna isteyenler oldu ama kan bağımız olmasa bile üvey kardeş ile sevgili ilişkileri bana biraz tuhaf geliyor. O yüzden kimle olacağı şimdilik sürpriz.

Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin