-Takemichi'nin bakış açısı 3 gün sonra-
Şu an 1 Ağustos Toman ikiye bölündü bu gidişle İç çatışma başlicak gibi duruyor. O Suzume denen kız bu olayları biliyor gibiydi belkide Kisaki ile bir bağlantısı var. Tüm bunlar olurken bende evde yaralarımın iğlesmesini bekledim. Hatta o kadar boş zamanım vardıki 2005 parçalık yapboz bitirdim.
Kazushi:Seni ziyarete geldik Takemichi daha iyimisin.
Takemichi:Evet iyiyim.
Akkun:Tachibana hastaneye kaldırıldığını söyleyince ödüm bokuma karıştı.
Takuya:Moebius ile dalaştın dimi.
Takemichi:Aynen
Akkun:Hayla nefes aldığına şaşırdım doğrusu.
Makoto:Bu nelan
Kazushi:Bu yapbozun parçaları sik kadar lan.
Takemichi:Dokunmayın lan ona bitirmem 3 günümü aldı!
Kazushi:Epey boş zamanın olmalı.
Takemichi:Doktor evde dinlen dedi ne yapayım.
Etrafta bir süre sessizlik oldu.
Kazushi:Moebius'u dağıldı.
Makoto:Kiyomasanında bulunduğu bölüğün lideri çeteden ayrıldı.
Pah-chin çetedenmi ayrıldı iyide neden?
Takemichi:Peki ya Drakenle Mikey kavgalımı?
Akkun:Evet hemde bayağı ciddi. Toman her an ikiye bölüne bilir.
Bu hiç iyi olmadı öyle giderse Draken ve Mikey arasındaki kavga şiddetlenicek 3 ağustosta Draken ölücek. Ne pahasına olursa olsun bunu durdurmalıyım. Birden herkes gülmeye başladı.
Takemichi:Ne oldu lan.
Akkun:Sadece şaka yapıyordum. Fazla ciddisin amk.
Takuya:Birbirleriyle dolaşıyorlar fazla ciddi bir şey yok.
Kazushi:Ayrıca Mikey ve Draken asla ciddi kapışmaz.
Draken:Kim kimle kapışiyormuş?
Hepsi:Draken!?
Draken:Seni ziyaret edeyim dedim takemichi.
Odaya girdi ve etrafı süzdü sonra bize döndü.
Draken:Ne diye dikiliyirsunuz bön bön bakmayında oturun.
Hepimiz oturunca Draken karpuzu gösterdi sonrada bana verdi.
Draken:Keste yiyelim Takemichi.
Dediğini yapıp karpuzu kestim ve herkese dağıttım yemeye başladık bir yandanda konuşuyorduk.
Takemichi:Pah-Chin çeteden gerçekten ayrıldımı.
Draken:Evet ayrıldı daha sonrada kendini toparlamak istediğini söyleyerek tokyodan ayrıldı en az 1 yıl gelmez.
Takemichi:Peki Mikey bu duruma ne dedi?
Draken birden sinirlenip sehpanın üstündeki yapbozun darma duman etti.
Draken:O piç kurusu kendini bir bok sanıyor!
Takemichi:Üç günüm yalan oldu!
Draken:Kusura bakma yanlışlıkla oldu.
Draken ayağa kalkıp üstünü düzeltti daha sonrada kapıya doğru yürümeye başladı.
Draken:Her neyse artık Toman yok Mikey ile tüm bağlantımı keseceğim. Şimdi gitmem gerek.
Draken merdivenlerden inmeye başladı bende peşine düştüm İç çatışma başladı bunu ne olursa olsun durdurmam gerek yoksa Draken ölücek. Aşağıya indiğimizde Mikey.
-Suzume'nin bakış açısı-
Şu an Neiji ve Kageo ile alış veriş yapıyorduk bir yandanda sohbet ediyorduk.
Kageo:Sonra zamanlarda kendimi izleniyormuş gibi hissediyorum.
Neiji:Gene kafanda kuruyorsundur.
Kageo:Kafamda kurmuyorum gerçekten biri beni takip ediyor!
Suzu:Hiç inanasım gelmedi.
Kageo:Size anlatanda kabahat bir daha bi sik anlatmıyorum size.
Neiji direk Kageonun sırtına atladı.
Neiji:Hemende trip yapıyorsun.
Kageo onu sırtından atmak için debelenmeye başladı sokaktan gelip geçenler onlara bakıyordu.
Suzu:Yeter şamata yaptığınız rezil olucaz.
İkiside kendine gelip düzgün bir şekilde yürümeye başladı biraz daha dolaşıp parkın oraya gitmeye karar verdik. Parka vardığımızda Mikey ve diğerleri ile karşılaştık. Mikey bizi görünce sektirdiği topu fırlattı.
Mikey:Suzu-chan yakala!
Topu yakalamaya çalıştım ama başarısız oldum top yanımdan geçerek Neijinin kafasına geldi. Bunu gören Mikey koşarak yanımıza geldi.
Neiji:Sizin ben sülalenizi sikim!
Mikey:Özür dilerim Suzu-chan'a atmaya çalışmıştım.
Mikey Neijiye tuhaf tuhaf bakmaya başladı. Neiji ise Mikeyi görür görmez ayağa kalktı ve benim gerime geçti.
Mikey:Şimdi hatırladım sen Neijisin ilkokulda aynı sınıftaydık.
Neiji:Ben h-hatırlamıyorum.
Mikey:Cidden beni ututtunmu beni biricik Manjiro yu.
Neiji bir an duraksadı sonra aydınlanmış gibi gözü parlamaya başladı ve Mikeye sarıldı. Kageo ve ben mal gibi kalmıştık normalde erkeklerle göz teması kuramayan Neiji Mikeye sarılmıştı.
Neiji:Manjiro-san çok değişmişsin bir an tanıyamadım!
Mikey:Daha yakışıklı olmuşum dimi.
Neiji:Hayır.
Suzu:Siz birbirinizi tanıyormusunuz.
Neiji Mikeyi bırakıp bize döndü.
Neiji:Şöyleki ilkokulda yanlışlıkla bir kavgaya karıştım sonrada Manjiro-kun bana yardım etti arkadaş olduk ben okulu değiştirince bir daha görüşemedik.
Biz bunları konuşurken Takemichi ve Draken bize seslendi.
Draken:Mikey hadi topu alda gel artık!
Mikey:Bir dakka Ken-Chin!
Mikey topu alıp Neijiye döndü.
Mikey:Festival günü boşsan beraber festivale gidelim olurmu Neiji.
Neiji:Tabiki nede olsa arkadaşım ile eskileri yadetmiş(Kesin bu kelimeyi yanlış yazdım) olurum!
Mikey bunu duyunca buruk bir gülümsemeyle topu alıp gitti. Anlaşılan Mikey Neijiye karşı bir şey hissediyordu şu an yeminle acıdım çocuğa.
=================================
Umarım beğenmişsinizdir bide belki bir kaç bölüm sonra mangadan bağımsız yaza bilirim olayların akışı baya değişecek çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazladan Bir Sano /Tokyo Revengers X Reader/
FanfictionHiç bir yerde adı bile geçmeyen ölü birin bedenine başka biri girseydi.