Prolog

179 6 0
                                    

Marie "Mery" Tomášková je 32 letá vrchní sestra na urgentním příjmu v Praze. Má manžela Michala Tomáška a spolu mají 6 letou dceru Jeli.

Michal Tomášek. Je mu 35 a pracuje jako skladník v jednom z obchodů.. I přes to, že má vysokou školu a původně byl doktor, tak se dostal na takové dno, že už si jak se říká "ani neškrtne". Nikdo ho nezaměstná jako doktora, protože pochybil natolik, že nemá šanci..

Jeli Tomášková je 6 letá dcerka Mery a Michala. Je to sluníčko, chodí do 1. třídy a pro Mery je celý svět. S Mery má krásný vztah, ale Michala se bojí. Má i problémy se srdcem

David Hofbauer je 34 letý úspěšný kardiolog, který dokáže výlečit i to "zlomené srdíčko". David je kamarád Michala ze školy. Nikoho momentálně nemá a žije jen svou prací.

Mery nemá peníze na operaci Jeli. Je to náročná operace, která stojí několik desítek tisíc korun. Vzhledem k tomu, že Michal není "hlavní příjem", tak Mery šetří co se dá, ale Michal nedávno vybral celý účet Jeli, která tam měla našetřeno právě na operaci..
Michal si své komplexy a ego "léčí" na malý i Mery. Neustále na holky křičí, sem tam je i bije nebo ponižuje. Mery se jednoho dne rozhodne od Michala utéct i s malou. Zabydlí se ve městě Rubava, kde začnou nový život, dokud se znovu neobjeví Michal. Na oko budou krásná rodinka, jenže David brzy zjistí, co je Michal zač a pomůže Mery i Jelizavetce.

Opora Kde žijí příběhy. Začni objevovat