Společný čas

105 2 2
                                    

Pohled Davida:
Dneska máme s Mery volno a rozhodli jsme si i na základě holek, že půjdeme někam ven a strávíme spolu zase nějaký čas. Upřímně jsem se docela i těšil. Budeme mít klid od těch dvou cácor 😂 a my si aspoň v klidu promluvíme.. Aspoň jsem já chtěl mluvit s Mery o tom,  o se za poslední měsíce mezi námi děje.. Od posledního polibku jsme se ještě několikrát líbali a málem došlo i na TO... Jenže jsme byli vyrušeni Romanem. Naštěstí to chápal.. I když jsme byli ve službě. Od tý doby se spolu scházíme u mě v kumbálu nebo u ní v kanclu. Ale na nic jinýho, než líbání bohužel čas nebyl... Věřim, že i Mery něco ke mně táhne a mohli bychom to dát dohromady.
S Ell jsme vyrazili k hřišti, kde jsme měli i s holkama sraz. Když jsme tam dorazili, tak tam Mery s Jeli už byly.
E: ,,Já běžim za Jeli."
D: ,,Jasně, my s Mery budeme támhle na tý lavičce."
E: ,,Jasně." kývla a běžela za Jeli na houpačku. Já jsem s úsměvem zamířil k Mery na lavičku.
D: ,,Ahoj."
M: ,,Ahojky." usmívala se.
D: ,,Konečně bude od nich pokoj." zasmál jsem se a Mery taky.
M: ,,Ty jsi teda táta za všechny prachy, Daví."
D: ,,Já vim."
Chvilku jsme pozorovali holky, když jsme zjistili, že jsou na klouzačce a nevšímají si nás, tak jsem se nejistě k Mery přiblížil trošku blíž. Ona se na mě zmateně podívala.
D: ,,Mohli bychom si promluvit?"
M: ,,O čem?" dělala, že nechápe.
D: ,,O mně a tobě."
M: ,,A kvůli čemu?"
D: ,,To, co se mezi námi děje a málem stalo."
M: ,,Jo... Ty myslíš to líbání a to, že jsme se spolu málem vyspali?"
D: ,,Přesně to." kývl jsem.
M: ,,No, já nevím."
D: ,,Chceš v tom pokračovat dál? V tomhle v uvozovkách lepším kamarádství?"
M: ,,Asi jo a ty?"
D: ,,No, jo.. Ale nechci jen kamarádství."
M: ,,A co?"
Dal jsem okolo Mery ruku, přitáhl si jí k sobě a pořádně jí políbil.
D: ,,Chci víc než to."
Mery se ze zmatenýho výrazu stal úsměv od ucha k uchu.
M: ,,Ty chceš, abych byla s tebou?"
D: ,,Jo, ty se mnou ne?"
M: ,,Jasně, že chci." kývla s úsměvem.
D: ,,Takže teď jsme jakože oficiálně spolu?"
Mery se ke mně naklonila a opřela se o mě.
M: ,,Řekla bych, že jo." usmála se na mě a dali jsme si pusu, která se změnila v docela dost vášnivou líbačku. Netrvalo dlouho a přiběhly za náma holky.
J: ,,No fuj!"
E: ,,To je nechutný."
Oba dva jsme se zasmáli a podívali se na ně.
J: ,,My jsme věděly, že spolu chodíte."
E: ,,Jo, přesně tak."
M: ,,A jak jste to mohli vědět?"
E: ,,Furt jste si takhle dávali pusy a usmívali jste se na sebe."
D: ,,Tak to jo.. Tak si ještě běžte hrát jo?"
J+E: ,,Dobře." obě dvě kývly a utíkaly zase zpátky na prolejzačky a my s Mery jsme zůstali sedět v objetí na lavičce.

Příští kapitolu bych ráda posunula, ale nevím do jakýho věku holek, tak mi to prosím napište do komentářů (romezí od 10 do 15 let). Přesouvám to proto, že nemám žádný nápady a nechci, aby se děj furt opakoval😅..
Popř. co by se tam mohlo dít.

Opora Kde žijí příběhy. Začni objevovat