Tohle jste přehnaly

96 2 1
                                    

Pohled Mery:
V práci mi volali ze školy, že si holky psaly mezi sebou vzkazy. Na tom by nic nebylo, dělal to každej. Jenže holky se tam vyjadřovaly nevhodně a vulgárně. Vim, Ell je po Davidovi, takže ta to má nějak v sobě, ale Jeli nikdy taková nebyla, až když se začala bavit s Ell a začala jim puberta.. Každopádně jsem byla pěkně nasraná a David taky. Ten si to s nima vyřídí ještě potom. Musela jsem z práce dřív. Přišla jsem domu a holky jsem si zavolala.
J: ,,Co je, mami?" zeptala se Jeli a já myslela, že mě asi nikdo neudrží.
M: ,,Ještě se tak blbě ptej. Co to bylo?!"
Ell: ,,Co?"
M: ,,Neserte mě ani jedna! Tohle jste přehnaly! Až dorazim domu, tak si to spolu pořádně vyříkáme."
J: ,,My ale jdeme k dědovi."
M: ,,Tak na to zapomeňte."
J: ,,Ale proč?"
M: ,,Jeliazeveto.. Chceš mě nasrat ještě víc? Až se vrátim, tak bude uklizená myčka, vytřeno a vyluxováno, jasný?"
Obě dvě zakejvaly a já šla do školy.

Pohled Davida:
Zrovna jsem končil službu a jel pro Mery do školy, kam si jí zavolali kvůli holkám. Musim říct, že mě obě dost naštvaly.
Rychle jsem se převlíkl a jel pro Mery.
D: ,,Ahoj."
M: ,,Ahoj." řekla naštvaně.
D: ,,Tak co?"
M: ,,Obě dvě budou mít třídní důtku."
D: ,,Paráda..." řekl jsem ironicky. ,,Nebyl jsem jinej, ba naopak horší, ale tohle si ani jedna zvykat nebude."
M: ,,Už jsem je sprdla odpoledne, zakázala jim jít k tátovi a aby doma trošku poklidily. Jsem zvědavá jestli to udělaly."
D: ,,Snad jo." pohladil jsem Mery po noze a usmál se na ní. ,,Vyřídim si to s nima i já."
M: ,,Tebe aspoň poslouchaj, ale mě ne."
D: ,,Ale jo jo." zasmál jsem se.
Za chvilku jsme byli doma.
D: ,,Jeli, Ell, pojďte sem."
Za chvilku obě dvě dorazily do kuchyně.
Ell+J: ,,Čau."
D: ,,Nazdar... Tohle bylo naposledy."
M: ,,Ode dneška nastavíme tvrdší pravidla. Ze školy rovnou domu, žádný ven a budete se učit."
J: ,,Můžeme začít od pondělí? Děda se na nás těší."
D: ,,Nemůžeme začít od pondělí, začneme hned teď."
J: ,,To se jako máme teď v pátek odpoledne učit?" nahodila klasickej otrávenej puberťáckej obličej.
D: ,,Ne, to až v neděli. Můžete zatim poklidit, vyžehlit a vynést bordel." řekl jsem klidně.
Obě dvě protočily oči, ale šly to udělat.
M: ,,A co my dva?"
D: ,,My dva?" usmál jsem se na Mery a přitáhl si jí k sobě. ,,My dva si budeme užívat volna." políbil jsem jí.
M: ,,Ale asi bych na ně dohlídnout měla, ne?"
D: ,,Nech je, ať se taky trošku snaží."
S Mery jsme se převlíkli do telpláků a sedli si k televizi.
M: ,,Hele Daví.."
D: ,,Ano?" usmíval jsem se a pohrával si s jejími vlasy.
M: ,,Má cenu se ještě snažit?"
D: ,,Myslíš o další dítě?"
Mery kývla.
D: ,,To víš, že má.. Nebo už se na něho necejtíš? Jestli ne, tak to řekni. Ty se rozhodni."
M: ,,Cejtim, ale nevim jestli to ještě vyjde."
D: ,,Když ne, tak to nevadí, hlavně, že se máme rádi a máme holky, ne?"
M: ,,Jo, to je jasný.. I když jsou někdy na zabití." oba dva jsme se zasmáli a dali si pusu.

Povede se little Hof, popř. za jak dlouho?
Příští kapitola: Snaha

Opora Kde žijí příběhy. Začni objevovat