Pohled Mery:
Nakonec jsem se rozhodla pro to, že s malou odejdu od Michala.. Zavolala jsem strejdovi, jestli nemá u něho na urgentu místo a díky Bohu měl. Zabalila jsem nám nejdůležitější věci a vydala se s malou na cestu do Rubavy. Ještě ten den, co jsem byla v nemocnici jsem podala výpověď. Řekla jsem, že to potřebuju, co nejdřív a i když se mi odcházelo těžce, tak jsem byla ráda, že konečně od Michala vypadnu. Byl na mě dost hnusnej a na malou taky. Dokud neublížil jí, bylo to ok. Ale jakmile na ní šáhl, tak to byl pro mě strop a řekla jsem si, že to takhle dál nejde. V nemocnici jsem se domluvila na tom, že skončí v podstatě ze dne na den. Díky Bohu mi to povolili a já se tak mohla zabalit a odjet hned, co mě propustili. Počkala jsem si, až Michal nebude doma. Zabalila věci a vyjely jsme.
J: ,,A kde budeme bydlet?"
M: ,,Zatím u strejdy Jirky a tety Bíby."
J: ,,Joo, to je super." usmála se. ,,A táta už o nás nebude vědět?"
M: ,,Nebude.. Už se k němu nevrátíme. Neboj se. Budeme jenom spolu, jo?"
J: ,,A s tetou a se strejdou."
M: ,,S nima taky samozřejmě." kývla jsem.
Asi za necelou hodinu jsme byli před baráčkem tety a strejdy.
M: ,,Tak pojď."
Vystpupily jsme a já zazvonila.
Netrvalo dlouho a vyšla teta.
B: ,,Ahojte, holky moje." usmívala se a obě nás hned obajala.
J: ,,Ahoj."
M: ,,Ahoj."
B: ,,Tak pojďte dovnitř. Určitě máte hlad, mám pro vás dobrou buchtu."
J: ,,Jee, mňaam."
Vzala jsem věci a šly jsme všichni dovnitř. Tam už byl i strejda. Přivítali jsme se, sedli si ke stolu, dali si tety skvělou buchtu a malou jsem poslala si hrát k televizi, aby nemusela poslouchat všechno, co mi Michal dělal.
J: ,,Takže tady budeš pracovat?"
M: ,,Pokud to platí, tak samozřejmě ráda."
B: ,,To je Jirka určitě rád, že tam bude mít někoho jako ty."
J: ,,Samozřejmě."
M: ,,Děkuju, strejdo i tobě teto."
J+B: ,,Není za co."
B: ,,A co je vlastně Jeli?"
M: ,,Má...vážnou srdeční vadu." měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela.
B: ,,To je hrozný."
J: ,,A dá se to léčit?"
Zavrtěla jsem hlavou.
M: ,,Prý jen operace, ale s nejistým výsledkem, neprovádí se tady a nejhorší na tom je, že stojí i několik set tisíc korun.."
J: ,,Řekl bych o tom Davidovi, jestli ti to nevadí."
M: ,,Komu?"
J: ,,Davidovi, je to syn mého kamaráda a je to výborný kardiolog. Určitě by mohl Jelizavetce pomoct."
B: ,,Jsi si jistý, že to David zvládne? Přece jenom je to dost náročné."
J: ,,Bude to pro něho výzva, ty on má rád."
M: ,,Jsi hodnej strejdo, ale já nechci dělat s Jelizavetky pokusnýho králíka... Jenom, že je to pro něj zajímavý a že je dobrej."
J: ,,Ale říct mu to můžu, ne?"
M: ,,Jo, můžeš.. Ale bude všechno probíhat za mojí přítomnosti."
J: ,,Samozřejmě, že bude. Nemusíš se bát. David je špička ve svým oboru."
M: ,,Dobře, věřím ti." kývla jsem.Jak proběhne seznámebí Davida, Mery a Jelizavetky? (Prosím něco origoš)
Příští kapitola: Urgent
ČTEŠ
Opora
Short StoryMery má manžela Michala a spolu mají 6 letou dceru Jeli. Manželství Michala a Mery je na rozpadnutí. Michal neustále obě dvě ponižuje, občas je bije a zakazuje jim snad všechno. Jeli má problémy se srdcem a to Michal nesnese.. Mery to jednoho dne ne...