Частина 1

207 14 1
                                    

                        Вечір, 13 грудня

А: Покидьо... Самозакоханий кретин...

Х: Може досить вже, а то ти тими дротиками стіну до сусідньої квартири проб'єш.

А: Ну а що мені робити. Егор кинув мене одразу як підписав контракт з новим клубом, пояснивши це тим, що він тепер зірка а я.. а я ніхто. Напевно  вже знайшов собі якусь куклу в тому Динамо.

Х: Ну я розумію твою образу, але мені він ніколи не подобався, хоч він і футболіст.

А: Образу? Та я не навиджу того покидька, хай горить в пеклі. Це через нього я тепер роботу знайти не можу. Пішла б навчатись на звичайного журналіста, то вже б давно роботу знайшла. Але ж " І ди на спотртивного, я буду грати а ти брати в мене інтерв'ю" Тфу на нього! 

Х: А я тебе попереджала...

А: Знаю знаю, але ж я дійсно любила його - я з сумом сіла на диван та закрила обличя руками. Христя це помітила і одразу сіла до мене.

Х: Ну Ань, досить сумувати через того клоуна. Мені боляче дивитися на тебе таку.

У відповід я просто обійняла дівчину.

Х: Слухай, може розважимося якось?

А: Наприклад?

Х: Ковзанка!!!

А: Ні ні ні, і іще раз ні. Ти ж знаєш що я не вмію кататися.

Х: Ну я навчу тебе. Будь ласочка, ну пішли.

А: Ну не знаю...

Х: Благаю!

А: Лааадно, пішли.

Х: Ураа!!! Я побігла одягатися

Я такаж пішла одягатися, через 20 хвилин ми вже були готові

Я такаж пішла одягатися, через 20 хвилин ми вже були готові

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Мій образ)

Х: Аняяя, давай швидше.

А: Та почекай, зараз шапку надягну і можемо їхати.

В+А=?Where stories live. Discover now