Частина 10

141 10 4
                                    

Приїхавши додому я переодяглася. 

 Потім посиділа трішки в телефоні, якраз тоді з роботи прийшла Христя

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

 Потім посиділа трішки в телефоні, якраз тоді з роботи прийшла Христя.

 Х: Ну як день пройшов? 

А: Та так, нічого особливого, а в тебе? 

Х: Ну в мене не дуже, з керівником по сварилася.

 А: Ого, чому саме?

 Х: Бо він телепень сам напортачив, а я винна. Ще один такий раз і звільнюся до біса.

 А: Мда, сильно.

 Х: Доречі, сьогодні Саша в гості заїде, ти не проти?

 А: Звичайно ні, веселіше буде.

 Х: То може хай і Влада з собою візьме?

 А: Мені все одно, та і він сам не захоче.

 Х: Ну я Саші скажу щоб він його покликав, а там Влад сам як захоче.

 А: Ага. Я тоді піду щось приготую, а ти збігай в магаз, треба шинку купити, молоко та до чаю щось.

 Х: Я ніби з мамою живу, а не з подругою, хахах.

 А: Іди давай. 

      Христя пішла в магазин, а я натомість прибрала в квартирі, та помила посуд. Коли подруга повернулась з магазину я пішла готувати.

 Х: Що готувати надумала?

 А: Зроблю млинці з шинкою та сиром, і напевно картоплю з іншими овочами запечу.

 Х: Ммм, млинці, як я їх обожнюю.

 А: Не одна ти, так що губу не розкатуй, хахах.

 Я одягнула навушники, включила музику та почала готувати. Поки запікалась картопля я почала робити млинці. Якраз коли я тільки почала їх смажити навушники сіли.

 А: Да блін!

 Роздався дзвінок в двері, Христя пішла відкривати. Оскільки навушники сіли, то я чула що там відбувається.

В+А=?Where stories live. Discover now