Частина 13

142 10 6
                                    

Настав ранок. Сьогодні ми летимо всією командою з їхніми сім'ями у новорічну відпустку. За день новий рік, а погода на вулиці все ще тепла. 

Христя також прокинулась. Ми випили кави, та пішли збиратися. Я була дуже сонна, оскільки на годинніку було тільки 6:07. Я стояла біля шафи потираючи очі, та вибираючи що одягнути. В решті-решт я одягнулася.

 В решті-решт я одягнулася

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

 Фарбуватися не стала. Зробила зачіску, та пішла на кухню зварити нам з Христею каву. Також замовила нам таксі до аеропорту.

Х: Вже зібралася?

А: Мг.

Х: Щось не так?

А: Спати хочу, дуже.

Х: В літаку поспиш.

А: Не впевнена, але спробую.

***

Ми випили каву, та через якийсь час приїхоло таксі, ми звяли валізи та стустилися. Загрузили все до машини та поїхали. Їхали ми майже годину, через ранкові затори, нащастя в нас було багато часу, оскільки ми виїхали завчасно. 

***

В аеропорту вже зібралися дехто з команди. Зокрема Дубінчаки. Циганкови, та Шапаренко з дівчиною. До них і ми приєдналися. Шапа нас познайомив з дівчатами. А вже потім до нас приєдналася  ще декілька сімей з команди. Я сиділа на стільци сперши голову на руку, та дрімала. Як раптом перед моїм литцем з'явився силует Влада. Я повільно підняла на нього голову, а він в той час стояв та посміхався в усі 32-а.

В: Доброго ранку.

А: Мг.

В: Ти що спиш?!

А: Відчепись.

Ш: Ви що, ще не помирилися?

В: Помирилися.

Х: Не звертайте уваги, вона завжди така зла коли хоче спати.

***

Пройшов ще якийсь час. Всі нарешті зібралися, та згодом пройши реєстрацію на літак. Всі сіли по сваїх місцях. Я сиділа біля Влада, та ще в одному ряду з нами були Христя з Сашею, та як "не дивно" Єгор з Євою.

В+А=?Where stories live. Discover now