Приїхавши додому дівчата без сил лягли спати. А з ранку на Аню чекає нове випробування.
І от настав ранок. Аня ще солодко спала в своєму ліжку. А от у Христі були на неї інші плани. Вона тихо зайшла до кімнати Ані і...
Х: ВСТАВАЙ!!!
А: Ааа. Ти шо здуріла ?! Зовсім не нормальна. - дівчина глянула на свій електронний годинник. - Капець, ще і розбудила раніше, я могла ще пів години спати.
Х: Досить скиглити. Ми не обрали що ти будеш одягати на співбесіду, от я і розбудила тебе раніше. Так шо втавай давай!
А: та встаю, встаю. Задовбеш!
Х: Хто б казав.
Вже через дві хвилини дівчата в своїх піжамах стояли біля розкритої шифи. Аня нервово почухала свій затилок та глянула на Христю. Христя по цьому погляду Ані все зрозуміла. Вона завжди так робила коли не знала що її робити, або знервована.
Х: не ачкуй. Зараз щось виберемо.
А: Сподаваю.
Дівчата почали порпатись в шафі, в пошуках "того самого" образу на співбесіду. і в решті решт, через декілька невдавих спроб, вони все ж таки знайшли " тей самий" образ.
Дівчина декілька раз покрутилася біля дзеркала і в решті рашт сказала.
А: Мені подобається.
Х: отже вирішили. Їдеш в цьому.
Потім я пішла готувати необхідні документи. А Христя готувати сніданок.
Чезез хвилин 15 ми зустрілися на кухні. Я викликала собі таксі, та прийнялась їсти омлет приготований Христею.
Через 10 хвилин таксі вже було на місті.
А: час їхати.
Х: Удачі тобі!
А: Вона мені не завадить
В думках дівчина лише думала про здивовані очі Егора, коли він її побачить. Вона ще довго блукала в своїх думках до поки таксист не сказав
ВИ ЧИТАЄТЕ
В+А=?
FanfictionКреативна та весела дівчина хоче повернути собі хлопця. Але щось пішло не так... І це "не так" буде дуже веселим , та з пригодами, ну і звичайно, новим коханням