Частина 6

143 9 0
                                    

Ми в одночас подивилася на руку, якою він мене схопив.

А: Щось не так?

В: Я... Я хотів запитати. Ти ж Єгором давно знайома ?

А: Зі школи.

В: То ти його дуже добре знаєш.

А: Ну так. А що?

В: Мені треба твоя допомога.

А: ?

В: По Єгору видно що він не той за кого себе видає. І я б хотів тебе попросити щоб ти допомогла мені його викрити.

Я довго дивилась в одну точку, та намагалась сконцентруватися.

В: Ми з тобю на одній стороні. Ти допоможеш мені а я тобі.

В думках*

" Думай Аня, думай. Ти ж хочеш йому помститися. Це твій шанс..."

А: Я подумаю. До завтра - я закрила двері та вийшла з машини. Влад провів мене поглядом до самого під'їзду, і коли я вже зникла за дверима, він поїхав.

Ввесь час їхавши в ліфті я думала над його пропозицією, але ніяк не могла наважитися. Причин цьому було вдосталь. Ми мало знайомі. Я не знаю, можна йому довіряти чи ні? Чи це через те що я особисто хотіла помститися Єгору. Від цих думок аж в горлі пересохло.

Коли я зайшла до квартири то почула на кухні голоси. І одразу зрозуміла хто там. Але мені було все одно, бо зараз я хотіла тільки пити. Я без ніякої реакції на гостя Христі зайшла на кухню, та залпом випила стакан води, під пильними поглядами Христі та Саші.

А: Всім привіт.

Х: Все добре?

А: Все ок.

С: Я б так не сказав.

А: Мені все одно що б ти сказав.

Х: Ааань, точно все добре??? Я починаю хвилюватися.

Я нічого не відповіла та лише посміснулася. Після чого пішла зняти пальто та черевики.

С: А ти коли в останній раз Влада бачила? А то я не можу до нього до дзвонитися. - крикнув хлопецю з кухні до мене.

А: П'ять хвилин тому. Він мене додому підвіз.

С: Ааа, нуу добре.

Коли я вже зняла верхній одях, то спокійно зайшла на кухню, зробила собі бутерброд та сіла за стіл до інших

А: Шо ви тут?

Вони подивилися на мене як на навіжену.

А:?

Х: Та нє, нічого.

А: Як погуляли?

С: Та ніби добре. Ось чаю вирішили у вас випити.

А: Ну пийте а я пішла в ванну і спати.

Х і С: Надобраніч. - вони з подивом на мене подивилися, та нічого більше не казали.

А: Ага і вам. - сказала я дожовуючи всій бутерброд, та покинула кухню.

Я швидко прийняла ванну та пішла спати. Але через довгі роздуми не могла заснути. Через декілька годин я вже кріпко спала.

Ранок

Прокинулась я піздно. Тому швидко зібралася.

Та без сніданку поїхала на роботу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Та без сніданку поїхала на роботу. Коли я приїхала то швидко кинула речі до кабінету, та пішла шукати Влада. Він в цей час з більшою частиною команди сидів на кухні.

А: Всім привіт. - я вічливо всім посміхнулася.

Шапа: О, Привіт. Каву будеш?

А: Ні дякую. Влад, можна тебе7

В: Вже іду. - я пішла в хол, а він швидко допив свою каву та пішов за мною.

В: Я тут.

А: Я згодна на твою пропозицію... 


В+А=?Where stories live. Discover now