Частина 4

172 8 2
                                    

Ранок починається не з кави...

На годиннику 8:20, а я ще навіть не знаю що одягати та бігаю по всій квартирі як стадо коней. На роботу мені на 10:00. І якщо врахувати час дороги, то я вже запізнююсь.

З горем навпіл я одяглась

Після чого швидко випила кави, та на таксі поїхала на роботу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Після чого швидко випила кави, та на таксі поїхала на роботу. Час дороги  до бази був приблизно півтори години. І як на диво я приїхала за п'ять хвилид до десятої. Зайшовши в будівлю я одразу пішла в кабінет до Андрія. По дорозі на кухні зустріла майже всю команду, яка варила собі каву. Я привіталась.

А: Всім доброго ранку. - та не чекаючи відповіді від них пішла до кабінету.

Стук в двері*

А: Можна?

Ан: Добрий ранок. Звичайно заходь.

Андрій в цей час ставис ще один стіл на прито свого.

А: Тобі одного стола мало. Вирішив ще один поставити. Хахах.

Ан: Це твій стіл. Будемо в одному кабінеті працювати. Так зручніше, і не треба бігати туди сюди щоб щось запитати .

А: Логічно.

Ан: Так до тренування дві хвилини залишилось. Можна вже йти. Ми доречі сьогодні в спортивній залі тренуємось. Поле від снігу ще не дуже добре почистили.

А: Ок.

Спустившись до спордзалу, Андрій одразу почав пояснювати мені принцип роботи, та те що я повинна робити. Також надав доступ до їхнього інтернет сайту, та сторінки в інстаграм, та фейсбук. Я записала своє перше сторіс з тренування на сторінку Динамо в інстаграм в ролі журналіста. А потім тросто знімала тренування команди.

А потім кава-брейк. Я пішла до кухні щоб зробити собі кави. Тоді там нікого не було. І я спокійно стояла та чекала свою каву. Як раптом з за спини голос.

Є: Ти повинна звільнитися!

Не обертаючись до нього я відповіла.

В+А=?Where stories live. Discover now