Ми вийшли з номеру.
В: Що це тільки що було?
А: Це я в тебе повинна спитати.
В: Ну то питай, мені від тебе нема чого приховувати.
А: Це правда що ти в школі побив людину тільки за те що вона заговорила з дівчиною яка тобі подобалась?
В: О, ще одна...
А: В сенсі ще одна, тобто ти вважаєш що бити людей це нормально?
В: Хахах, це тобі Єва розказказала?
А: Майже.
В: Перед тим як в щось вірити, спитай в мене.
А: Ну то я і питаю.
В: Ну слухай. Це було коли я навчався в 10-му клосі. Ми з хлопцями на перерві балувались, ну і бігли по сходах. Ну і тей хлопець якого я ніби побив, спіткрувся і покотився по сходах до низу. Я одразу підбіг донього та почав розпитувати як він. Він лежав на підлозі вже при тямі, і почав жартувати з цієї ситуації. А я також його підколов що це ніби йому за те що він залицявся жартома до дівчини яка мені подобалась тоді. Цей діалог був жартома. А хтось почув не правельно і потім всі подумали що я його через дівчину побив.
А: Ого, весело.
В: І не кажи.
А: Так а чому тебе затримали?
В: Та не затримував мене ніхто, родина хлопця що впав дружить з маєю, і вони знають що трапилось. Мене просто в школі не було два тижні бо бронхітом захворів.
А:Хахах- я почала сміятись.
В: Ти чого?
А: Де ти навчався що там такі байки складають, хахах.
В: Не смішно взагалі то, я через постійні не обдумані звинувачення через час пішов з тієї школи, і друг мій доречі теж, але трішки раніше.
А: Боже, я не можу... - продовжила сміятися я, я потім і Влад зі мною.
А потім він обійняв мене поцілувавши.
В: Розібралися?
А: Мг. - я продовжила його цілувати.
Згодом поцілунок почав обирати інших обертів, і ми не відриваючись один від одного прийшли до нашого номеру. Не встигла я й двері закрити як він вже знову почав мене цілувати, переходячи на шию та ключицю.
Ми пройшли до ліжка, я повільно зняла з нього його футболку, після чого і він з мене зняв одяг, я нависла над ним, і також цілувала його шию. В мить він опинився надімною, та почав цілувати ключицю, згодом опускаючись нижче...
ВИ ЧИТАЄТЕ
В+А=?
FanfictionКреативна та весела дівчина хоче повернути собі хлопця. Але щось пішло не так... І це "не так" буде дуже веселим , та з пригодами, ну і звичайно, новим коханням