Я барахталась у воді до поки не втратила свідомість.
Тим часом в інших*
Христя також вийшла на вулицю по дзвонити рідним щоб привітати, з далеку вона побачила що в басеїні хтось є, і одразу ж зрозуміла хто. Вона швидко побігла назад до готелю, щоб покликати на поміч.
Х: Влад! Швидше, Аня в басейні.
В: Так там вода тепла, не переживай.
Х: Та вона плавати не вміє придурок!
В: Твою ж...
Всі одразу піднялися з місць та побігли до басеїну. Влад швидко дістав дівчину яка була без свідомості, нікого не слухаючи почав відкачувати. Христя стояла та плакала. Всі інші були просто в шоці. І нарешті я почала відкашлюватися. Я довго кашляла водою та не могла зрозуміти що відбувається. Як тільки я отямилась хлопець з такою силою мене обійняв, що здавалося що ми з ним і справді закохані. Я дивилась на нього та розуміла що закохалася. Але в глибині душі я розуміла що він кохає Єву, і я не маю бодай ніякого шансу.
З моїх думок мене вибила Христя, яка почала міцно мене обіймати та плакати над моїм плечем. А я все ще сиділа вся мокра на газоні, та і Влад також, але він з усмішкою дивився на мене, і від цього стало тепліше. Згодом Мирося накинула на нас пледи. Всі зітхнули з полегшенням та продовжили святкувати, а ми з Владом повністю мокрі, замотані в пледи сиділи біля басеїну.
Була тиша.
Він сидів в одному метрі від мене. Аж раптом він підійшов та сів зовсім поруч, так що я через два пледи відчувала його тепло. Ми мовчали. Допоки хлопець не заговорив.
В: Я так злякався, за тебе.
А: Злякався що не зможеш врятувати?
В: Що можу втратити...
Ми дивилися один одному прямо в очі.
В: Як так вийшло, що ти впала?
А: Я вийшла по дзвонити мамі. Коли ми поговорили я надто близько підійшла до басейну, нога зісковзнула, і от...
Про розмову з Єгоров я вирішила промовчати. Він взяти мою холодну руку та накрив своєю, але вже не дивився мені в очі, а дивися в воду.
А: Ти здається хотів зі мною поговорити.
В: Так... Але напевно зараз не час.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В+А=?
FanfictionКреативна та весела дівчина хоче повернути собі хлопця. Але щось пішло не так... І це "не так" буде дуже веселим , та з пригодами, ну і звичайно, новим коханням