Частина 9

156 9 0
                                    

Вихідні пройшли нудно та без ніякого смішного моменту, нажаль. Проте сьогодні понеділок, і я збираюсь на роботу де мене чекатимуть хлопці зі своїми смішними жартами, смішними на їх погляд. Але за такий короткий час ми стали такими близькими, що я все ж таки сміялася над їхніми жартами. 

Я одягнулась

Я прийшла на кухню випити кави

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я прийшла на кухню випити кави. Там сиділа Христя, яка пильно провела мене поглядом.

А: Що?

Х: Я просто в шоці, ти така гарна в цьому образі.

А: Да я сама в шоці, раніше я так не одягалась.

Х: Може це через те що в тебе... стосунки.

Від цих слів я ледве каву не виплюнола.

А: Що в мене?

Х: Стосунки.

А: З ким?

Х: Ну з Владом.

А: Ти шо тю тю!

Х: Ну а що, він як розказав мені Саша постійно говорить про тебе, і додому підвозить.

А: Я в шоці. По-перше, якщо він підвозить мене додому то це не значить що ми разом, а по- друге, він кохає свою колишню, Єву. Короче, що я тут звітую, ти і так все знаєш. Я на роботу.

Я одягла верхній одяг та поїхала.

Приїхавши одразу пішла до кабінету.

А: Бацилам привіт.

Ан: І тобі привіт. Як віхідні пройшли?

А: Нічого особливого, сиділа дома. Нам вже на тренування час.

Ан: Іду, доречі гарно виглядаєш.

А: Дякую - я посміхнулась а потім ми пішли до спорт залу, де сьогодні проходило тренування.

Я зі всіма привіталася. Вони зі мною також, і тренування почалось. Сьогодні ми трішки познімали та і все, решту часу просто спостерігали.

В+А=?Where stories live. Discover now