Через декілька хвилин до кімнати зайшла Христя.
Х: Ань. В тебе все добре?
А: Не знаю. Я знову на грубила людині, і все через того клятого Єгора!
Х: Тихше, заспокойся - дівчина обійняла мене і ми лежали так якусь кількість часу.
Х: Вже заспокоїлась?
А: Ніби так
Х: Тоді я піду приберу, а ти лежи тут.
А: Я допоможу.
Х: Не треба, лягай краще спати.
А: Добре.
Христя пішла, а я як і казала дівчина, лягла спати, та на моє диво швидко заснула. Прокинулась я рано, тож в мене було достатньо часу щоб зібратися. Я зробила легкий макіяж, зачіску, та одяглася.
Оскільки на вулиці було досить тепло для зими, то я одяглася легко. Після я зробила собі сніданок, а якщо точніше то зварила каву та розігріла вчорашні млинці. Христя ще спала, я не будивши її поїхала на роботу. Як і завжди більшість хлопців сиділи на кухні попиваючи свою каву.
А: Всім доброго ранку - з усмішкою промовила я.
Всі також привітно привіталися.
Шапа: Ти каву будеш?
А: Ні, дякую.
Ш: Щось в лісі здохло, Аня не п'є каву з нами.
А: Мабуть, сходи пошукай.
Всі посміялися, а я вже зібралася йти.
В: Ань.
Я зупинилася.
В: Можна тебе на декілька хвилин?
А: Вибач, не маю часу. - не чекаючи відповіді я пішла.
Ш: Посварилися?
В: Трошки є.
***
Я зайшла до кабінету, Андрія ще не було, тож я сіла на крісло, та зловила себе на думці що не хочу летіти святкувати новий рік, але ще трішки подумавши я все ж таки переконала себе що полечу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В+А=?
FanfictionКреативна та весела дівчина хоче повернути собі хлопця. Але щось пішло не так... І це "не так" буде дуже веселим , та з пригодами, ну і звичайно, новим коханням