Частина 3

168 9 5
                                    

Знайомство проходило чудово, якщо не зважати на погляди Єгора та його нової дівчини  Єви, яка працювала в Динамо піар-менеджером. 

Хлопці дуже добре мене прийняли та одразу почали шуткувати, а особливо Бущан. Ну він і сам по собі веселий хлопець. З ним було дуже приємно спілкуватися, так само як і з Шапаренком та Циганковим. Ми з ними одразу знайшли спільну мову.

Після спілкування з ними до мене підійшов той самий хлопець який вчора збив мене з ніг. Як виявилось його звати Влад.

В: Привіт.

А: Привіт. Це ж ти здається вчора був на ковзанці.

Посміхаючись хлопець відповів 

В: Так. Доречі з тобою все добре?

А: Жива -я також посміхнулась.

В: Можна поставити тобі запитання?

А: Ну питай.

В: Ви з Єгором знайомі?

А: Кхм... Не уявляєш наскільки.

В: ?

А: Колишній мій. Коли він перейшов до Динамо, то покинув мене, і одразу почав зустрічатися з тою дівчиною, Єва здається.

В: Мг, Єва... Також моя колишня. І який збіг, вона також мене покинула коли до нас перейшов Єгор.

А: Весело виходить

С: Влааад, давай швидше, скоро на тренування.

В: Вибач, Саня кличе. Вже час на тренування.

А: Так мені теж туди.

В: Ну ходімо тоді до автобусу.

А: Ми всі на авобусі поїдемо?

В: Ну сьогодні просто день такий. А так ми взагалі рідко буваємо в офісі. А на тренування всі приїджають самостійно.

А: Зрозуміло.

Через 40 хвилин всі вже були на тренувальній базі. Андрій швидко ввів мене в курс справ та я поїхала додому. А завтра мене чекав перший робочий день. Вдома я переодяглася 

Та сіла за ноутбук щоб трішки по працювати та підготуватися до завтрашнього дня

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Та сіла за ноутбук щоб трішки по працювати та підготуватися до завтрашнього дня.

Через декілька годин додому прийшла Христя. Одразу з порогу вона почала мене вітати з отриманням роботи

Х:  Ой Анькаа. Я в тобі і не сумнівалася.

А: Дякую люба.

Х: Я доречі тортик купила та вина. Будемо відмічати.

А: Ооо, супер.

Х: Ну розповідай. Що там Єгор. В шоці був коли тебе побачив? Хахах.

А: Та це капець. Стоять за ручку зі своєю пасією, дивляться на мене з очима по п'ять копійок та навіть не моргають. Хахахах.

Х: Блін, треба було з тобою їхати. Таку хохму пропустила.

А: Це ще не все. Він потім при всіх пристав до мене, ніби "що я тут роблю"  за руку схватив. Я стою собі спокійно глянула на команду, потім на нього і сказала " як і ти, працюю". Таке шоу. Це капець.

Х: Ото ти йому хаосу навела.

А: не те слово.

А: Ходім вже спати. Завтра все ж таки перший робочий день.

Х: Ти іди а я ще трошки по сиджу, треба роботу доробти.

А: Доречі, ота дівчина Єгора, Єва, так вона як і ти, піар-менеджер.

Х: О Господи. Дякувати Богу що ми не в одному офісі працюємо.

А: Хахах. Все на добраніч.

Х: Тобі теж.


Автор* Їбана русня. Через них всі плани міняються. Доречі, як у вас ситуація зі святлом? Бо в мене чесно кажучі не дуже.

І поділіться своїми враення від прочитаної частини. Мені буде дуже приємно)


В+А=?Where stories live. Discover now