Hatırlatma* Beni bir köşeye çekti ne kadar çırpınsamda fayda etmedi, kollarımı tutup tekrar boynuma yönelince adamın bi anda yere yığıldığını gördüm. Korku dolu gözlerimle karşımdaki kişiye baktım.
JK: iyi misin?
Y/N: i-iyiyim.
JK: hadi gel çıkalım şu sokaktan.... Sana bir şey yaptımı?
Y/N: h-hayır.
O an şok geçiriyordum sanki, ne diyeceğimi ve nasıl davranacağımı bilmiyordum.
JK: Beni tanıdın sanırım Taehyung'un arkadaşı ve aynı sınıftayız.
Y/N: E-evet hatırladım.
JK: arabaya bin seni evine bırakayım.
Y/N: hayır gerek yok ben-
JK: zaten geç oldu, geceleri sokaklarda olman uygun değil, biri daha karşına çıkarsa bu defa şanslı olamazsın.
Y/N: peki.
Arabaya binip başımı cama yasladım, gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Çok korkmuştum, ya bana dokunsaydı kendimi asla affedemezdim.
JK: söylediğin adres burası olmalı.
Y/N: evet.
JK: dikkat et kendine.
Y/N: tamam ve her şey için çok teşekkür ederim ne desem bilemiyorum gerçek-
JK: teşekkür etmene gerek yok hadi içeri gir üşüteceksin.
Anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım, içeri girip çantamı bırakıp duş aldım. Üzerimi giyinip yatağa uzandım ve kendimi uykuya bıraktım.
Sabah uyanıp elimi yüzümü yıkadım. Üzerimi değiştirdim, kahvaltı etmek için iştahım yoktu. Bu yüzden evden erken çıktım.
Okula gittim, dün gece olanlar gözlerimin önüne geliyordu, korkum hâlâ geçmemişti. Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşamıştım, Jungkook tam da zamanında gelmişti. Sınıfa girdiğimde sırama geçip oturdum, zilin çalmasına daha vardı. Kollarımı masada birleştirip gözlerimi kapattım. Bir süre sonra gelen sesle başımı kaldırdım.
TH: hey uyan burası evin değil. Uyuyacaksan git ahırda uyu sana layık bir yer.
Y/N: sende zengin evlerde yaşıyorsun ama karakterin yerlerde.
Taehyung bir şey söylemeden öğretmen içeri girdi. Sinirden ellerini yumruk yaptığını görebiliyordum.
Öğrt: Herkes sırasına geçsin. Biyoloji kitabı sayfa 27'i açıp okuyun 2. Ders soru soracağım.
Kitabı okuduktan sonra zil çalmıştı, sıramdan kalkıp yürüyecekken yere düştüm herkes bana bakıyordu rezil olmuştum.
JK: y/n bir şey oldu mu?
Y/N: hayır iyiyim.
Taehyung gülüyordu çünkü yere düşmemin sebebi oydu çelme takmıştı, sinirle üstüne yürüdüm.
Y/N: ne yaptığını sanıyorsun sen? Çocukça hareketlerin beni korkutacak değil! Bir daha bana karışma yoksa okuldan kovulursun anladın mı!!
Sırıtarak yanıma yaklaştı, bu kadar yakın olması beni rahatsız etmişti bir adım geriye gittim.
TH: senin bu cesaret nerden geliyor hm? İstediğimi yaparım keyfimin kâhyasımısın? Ayrıca da müdüre mi şikayet ediceksin, git kime ne söylersen söyle ezik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY ~KTH~
ChickLitYeni okulumda hayatımın değişeceğini nerden bilebilirdim ki...