♡12. Bölüm♡

1.5K 68 54
                                    

Hatırlatma* Taehyung tekrar Jay'e yumruk atınca havuza düşmüştü. Sonrada sinirle yanımızdan ayrılmıştı.

Jay havuzdan çıkıp üzerini değiştirmeye gitmişti. Aklım hâlâ Taehyung'daydı neden böyle bir şey yaptı anlayamıyorum.

Y/N: Jay iyi misin?

Jay: iyiyim ben artık gitsem iyi olacak. Yarın görüşürüz.

Hiç bir şey demeden gitmişti. Taehyung herkesin içinde onun gururuyla oynadı, çocuk onun yüzünden rezil oldu. Kurstan çıkıp evime gitmiştim.

Ertesi gün yorgun bir şekilde uyanmıştım, ödevlerim yüzünden uykumu alamamıştım.

Banyoya girip soğuk su ile elimi yüzümü yıkadım yüzüme krem sürüp, saçımı tarayıp ay kuyruğu yaptım. Üzerimi de giyinip evden çıktım.

Okula geldiğimde Jay yoktu. Jungkook'un yanına gittim.

Y/N: Jay'i gördün mü Kookie?

JK: hayır henüz gelmedi, noldu?

Derin bir nefes alıp oturmuştum.

Y/N: Taehyung dün Jay ile kavga ettiler.

JK: Ne!?

Jungkook ile konuyu konuştuk, o da Taehyung'un Jay'e karşı neden böyle davrandığına bir şey söyleyememişti.

Öğretmen gelince Jay'de hemen arkasından gelmişti.

Y/N: Bugün gelmiyceksin sandım.

Jay: geç uyandım ondan geciktim.

Ders bitince Jay ile bahçeye inmiştik. Aklımdaki soruları sormak için konuşmaya başladım.

Y/N: Dün Taehyung ile ne konuştunuz?

Jay: senden uzak durmamı söyledi hayır deyince de kavga çıkardı...

Şaşırarak ona bakıyordum.

Jay: y/n?...

Y/N: evet?

Jay: Taehyung seni baya baya seviyor.

Gözlerimi kaçırıp derin bir nefes aldım.

Y/N: B-bu imkânsız Jay!

Jay: zaten aşk imkansızı seçmez mi?

Bir şey demedim, sadece olanları anlamaya çalışıyordum. Herşey karmakarışık olmuştu.

Y/N: okula geldiğim ilk günden beri Taehyung herkesin önünde bana zorbalık yapıyordu, değişecek değil ya. Her yaptığının altında illa vardır bir şey.

Jay: Şimdi böyle davranıyormu?

Y/N: H-hayır... bu konuyu kapatalım lütfen!

Jay: peki.

Birlikte sınıfa geçip öğretmeni bekliyorduk. Yorgun olduğum için kollarımı masada birleştirip gözlerimi kapattım. Bir süre sonra gözlerimi araladığımda, Taehyung sırasının çarprazında oturmuş beni izlediğini fark ettim. Hemen toparlanıp dik oturdum, öğretmeni görünce şaşırdım. Sanırım uyumuştum.

Öğrt: anlamışsınızdır umarım,evet y/n gel tahtadaki soruyu çöz bakalım.

Herkes bana bakıyordu, dersi dinleyememiştim. Napacağımı bilmiyordum. Arkadan bir ses duydum Taehyung elini kaldırmış öğretmene bakıyordu.

TH: ben yaparım hocam.

Öğrt: iyi gel.

Taehyung yanımdan geçerken bende şaşırarak ona bakıyordum.

Okul bitince bahçeye inmiştim.

Jay: birlikte gidelim mi?

Y/N: Olur.

Okuldan çıkıp eve doğru gidiyorduk.

Jay: Bugün planın var mı?

Y/N: evet var, yani plan değil. Çalışıyorum.

Jay: bilmiyordum, ne işi?

Y/N: Bir evde yardımcı olarak.

Jay: Restorant ya da Cafede çalışmak daha iyi olmaz mıydı senin için?

Y/N: bundan önce bir cafede çalışıyordum ama gece geç saatlerde eve gitmek zor oluyor. En son..... taciz edilecektim-

O an duraksamıştık. Gözlerim dolmuştu.

Jay: y/n ben özür dilerim...

Y/N: özür dilemene gerek yok senin suçun değil. Hâlâ ara ara aklıma geliyor....

Gözlerimden yaş gelince bana sarılmıştı. Göz yaşlarımı silip ondan ayrıldım yolumuza devam ettik.

Y/N: ben artık gideyim.

Jay: kendine iyi bak.

Bayan Kim'in evine gelmişim. Aşağı kattaki işlerimi bitirip Taehyung'un odasına çıkmıştım. Odasını temizleyip yatağın yüzünü değiştirecektim.

Off bu odayı neden ben temizlemek zorundayım! Kapı açılınca Taehyung gelmişti gömleğinin bir kaç düğmesi açıktı.

TH: sen devam et.

Giyinme odasına gitmişti, yutkunup işimi yapmaya devam ettim, yastıkların yüzünü değiştirip yatağı düzelttim. Sonunda bitmişti.

Yavaşça doğrulup arkamı döndüğüm sırada Taehyung ile burun buruna gelmiştik.

Sevgili olmaları için zamanı mı yoksa erken mi?

Sevgili olmaları için zamanı mı yoksa erken mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BAD BOY   ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin