♡11. Bölüm♡

1.6K 72 79
                                    

Hatırlatma* O kadar yakındı ki refleks olarak gözlerimi kapattım. Ve dudaklarını dudaklarımla birleştirmişti.

Aniden gözlerimi açıp onu ittim.

Y/N: ne yaptığını sanıyorsun sen!!??

TH: y/n ben-

Y/N: hangi hakla beni öpersin! Bana yaptıkların yetmiyormuş gibi şimdi de sarkıntılık mı yapacaksın! Ne istiyorsun benden Taehyung!!??

TH: bir şey istemiyorum y/n. Sadece... Ah neyse o zaman bundan sonra konuşmayalım ikimiz içinde iyi olucak.

Y/N: öyle olucak zaten!!

Taehyung'un odasından sinirle çıktım. Çantamı alıp arabaya binip evime gittim.

...Taehyung'dan devam...

Neden böyle bir şey yaptım ki? Neler oluyor bana, yoksa.... hayır hayır yanlış düşünüyorum. Böyle yapmamalıydım. Beynini sikiyim senin Taehyung!!!

Farklı şeyler düşünmek istemiyordum ama nedensizce y/n aklımdan çıkmıyordu. Acaba şu an ne düşünüyor diye merak ediyorum. Ama ondan uzak durmalıyım...

...y/n'dan devam...

Üzerimi değiştirip yatağa uzandım. O an bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Hem kızgın hem gergin hemde tuhaf hissettiriyordu. Farklı duygular vardı içimde. Düşünürken uykuya dalmıştım.

...1 hafta sonra...

Sabah uyandığımda yorgundum. Elimi yüzümü yıkayıp dolabıma baktım. Bugün okulda ders saatinden sonra 2 saat yüzme kursu vardı. Bunun için kıyafet hazırladım. Sonrada gözüme takılan ilk kıyafetleri giyindim.

Çantamı hazırlayıp, mutfağa geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı hazırlayıp, mutfağa geçtim. Sandviç yapıp yedim, daha sonra evden çıktım.

Okula geldiğimde sınıfa geçtim. Biri arkamdan seslenince korkmuştum.

Jay: günaydın y/n.

Y/N: ödümü kopardın! Sanada günaydın.

Jay: nasılsın?

Y/N: iyiyim, sen?

Jay: bende iyiyim.

Sırama oturunca Jay'de yanıma oturmuştu.

Y/N: Taehyung'un yanında oturmuyor musun?

Jay: hayır. kaç gündür oturmamın sebebi ise-

Y/N: evet?

Jay: ah boşver.

Y/N: Jay seni dinliyorum lütfen söyler misin?

BAD BOY   ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin