♡14. Bölüm♡

1.6K 78 104
                                    

Hatırlatma* Birlikte proje ödevini tamamlayacaktık.

Y/N: Ya Taehyung öyle değil, bak şu tarafa koy.

TH: Bak buraya koyunca da oldu, şimdi şunu da şöyle yapalım tam oldu işte.

Gülümseyerek bana bakmıştı.

TH: Kontrol et bakalım yanlışımız var mı?

Ben ödevi kontrol ederken Taehyung üzerini değiştirmeye gitmişti.

Sabah uyandığımda Taehyung'un yatağındaydım. Kalkmaya çalıştım ama kollarıyla beni sahiplercesine sıkıca sarmıştı. Bir kaç dakika öylece kalmıştım, sonra Tae gözlerini açmıştı.

TH: Günaydın.

Y/N: B-ben burda uyuyakalmışım.

TH: Evet, geri döndüğümde bilgisayar üzerinde uyumuştun, uyandırmak istemedim, üzerini örttüm.

Uyandığında bırakır sanmıştım ama hâlâ sıkıca sarıyordu beni.

Y/N: Bırakacak mısın artık?

TH: Biraz daha böyle kalalım. Hem ben uykumu alamadım, uyumak istiyorum.

Beni daha çok kendine çekip gözlerini kapatmıştı, kendimi uzaklaştırmaya çalıştım ama gücüm yetmiyordu.

Y/N: Taehyung bi gören olucak bırak beni!

TH: Umrumda bile değil.

Y/N: Ah Tanrım!

Başımı göğsünden kaldırıp gözlerine baktığımda konuşmaya başladı.

TH: İstesemde senden uzaklaşamıyorum y/n. Bir tek senin yanında huzurluyum.

Yutkunmuştum...Böyle söyleyince kalp ritmim 2 katına çıkmıştı.

TH: Senden uzaklaşmak istedikçe bu daha da imkansızlaşıyor. Y/N ben...

Y/N: Evet?

TH: .... ah boşver. Hadi kalkalım okula geç kalacağız.

Y/N: Taehyung sen ne?

TH: Boşver dedim, odamdan çıkabilirsin.

Beni bırakıp ayağa kalkmıştı. Banyoya giderken tekrar konuştu.

TH: Okula birlikte gideceğiz.

Y/N: a-ama.

Beni dinlemeden gitmişti.

Birlikte okula gitmek için evden çıktık, yol boyunca hiç konuşmadık. Bana ne söyleyecekti? Aklıma takılı kalmıştı.

Okula vardığımızda arabadan inmiştik, sınıfa gireceğimiz o an'a kadar herkes bize bakıp konuşuyorlardı.

X: Ne yaptı da Taehyung ile birlikte okula geldiler?

X: Ay ne yapacak kesin altına girmiştir!

X: Sürtük işte!

Gözlerim dolmuştu, koşarak sınıftan çıkmıştım.

TH: Bana bakın y/n ile aramda bir şey geçmedi! Ona bir daha karıştığınızı görürsem ya da duyarsam sikerim belanızı! Bundan sonra bu okula adımınızı atamazsınız, hatta hiç bir okula!!!

BAD BOY   ~KTH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin