Hatırlatma* Beni görünce öylece kalakaldı, gözlerim dolmuştu ona anlam veremeyerek baktığımda o da şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
Y/N: Ah pardon odaları karıştırmışım.
Kapıyı açıp hemen odama geçtim.
NEDEN! NEDEN! NEDEN HA!?
Sevgilisi varmış ama bu benim neden zoruma gidiyor? Neden ihanete uğramış gibi hissediyorum?Gözlerimden gelen yaşı silip aynanın karşısına geçtim. Ondan hoşlanıyor olamam saçmalık bu!
.... Taehyung'tan devam....
Min Sun: Taehyung ne oldu? Neden konuşmuyorsun?
TH: Bir şey olmadı! Hem sen artık gitsen mi?
Min Sun: Gitmemi mi istiyorsun?
TH: Evet!?
Min Sun: Az önce yatakta iken böyle konuşmuyordun sevgilim şimdi ne değişti!?
TH: Sen benim sevgilim falan değilsin Min Sun!!! Ayağını denk al! Sen sadece ihtiyacımı gideren bir sürtüksün! Zorla koynuma gir demedim!!!
Min Sun: O kızı görünce bir değiştin sen! Onun yüzünden dimi!?
TH: Ne saçmalıyorsun sen! Çık şu odadan hadi!
Min Sun'un kolundan tutup dışarı çıkardım.
AH KAHRETSİN! KAHRETSİN! SİKEYİM BÖYLE İŞİ! Y/N BENİ ÖYLE GÖRMEMELİYDİ..... Napıcam ben?...
Bundan sonra benimle asla konuşmayacak.Ertesi gün okula geldiğimde y/n hâlâ gelmemişti, zil çaldığında belki bahçededir diye bakmaya gittim yoktu. Okula tekrar girecekken yanımdan geçerken kolundan tutup çektim.
TH: y/n...
Y/N: ???
TH: Şey diycektim... Nasılsın? Ah hayır. Yani neden okula geç kaldın? Bir sorun mu var?
Y/N: Sabah sabah içtin mi sen? Ne saçmalamıyorsun? Hem sanane istediğim saatte gelirim!
Kolunu çekip gitmişti.
...Y/N'dan Devam...
Öğretmen gelmeden kitaplarımı çıkarıp bekledim, içeri Tae gelince bana bakıyordu. Az önce de bir garipti.
Ders başlayınca öğretmen yanında bir çocuk ile sınıfa girdi.
Öğrt: Günaydın çocuklar. Bugün yeni öğrencimiz geldi. Evet kendini tanıt.
Jay: Ben Kim Jay.
Öğrt: Jay sen y/n'ın yanına geç. Taehyung sende bir arka sıraya.
Gülümseyerek yanımda oturunca bende ona gülümsedim. İlk ders bitince kantine indim, masada otururken Jay'i görünce el salladım, yanıma geldi.
Y/N: Hoş geldin ben y/n.
Jay: Hoşbuldum ben de Jay. Bana okulu gezdirir misin y/n?
Y/N: ah tabi, hadi gidelim...
Jay ile okulu gezmeye başladık.
Y/N: burası okulun kütüphanesi.
Jay: çok güzel ve çok ta büyük.
Y/N: hadi gel başka sınıflara gidelim... burası da müzik odası. en sevdiğim ders diyebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY ~KTH~
ChickLitYeni okulumda hayatımın değişeceğini nerden bilebilirdim ki...