Hatırlatma* Biz konuşurken Jungkook bi anda gelip sandalyeyi çekip yanımıza oturmuştu.
JK: Oo y/n görüşmeyeli sevgili yapmışsın, bizide unutmuşsun. Hem sabah bana hiç bir şey söylemedin.
Y/N: Hayır Kook unutmadım sizi. Sabah ise aklıma gelmedi yoksa söylerdim.
JK: Hı hı öyledir.
Taehyung ile sevgili olduğum için Jungkook'un triplerini çekmekle uğraştım.
Bir süre sonra sınıfa dönmüştük. Öğretmen gelince sınav kağıtlarını dağıtıp süreyi başlatmıştı. Bazı sorularda zorlansam da iyi geçmişti. Okul çıkışı evime geldiğimde kıyafetlerimi değiştirip, günün yorgunluğunu üzerimden atmak için mutfağa doğru gittim, dolaptan çıkardığım kupanın içine kahve ve kaynar su boşaltıp salona döndüm.
Kumandayı alıp televizyonda rastgele bir film açıp izlemeye başladım. Kahvemi içip filmi izlerken reklam edince telefonu elime alıp saate baktığımda 22:25 olmuştu. Kupayı mutfağa bırakıp odama gidip yatağa uzandım, ardından uykuya dalmıştım.
*Hızlı geçiş* ...2 Ay Sonra...
Bu iki ay içerisinde Taehyung ile aramız gayet iyiydi. Hafta sonunu birlikte geçirir, okula ise birlikte gidiyorduk.
Bugün ise hafta sonu olduğu için Taehyung birazdan yemeğe gitmemiz için beni almaya gelicekti.
Duş almak için banyoya girip sıcak suyu ayarladım, üzerimi çıkarıp suyun altına geçtim. İlk olarak şampuanı saçlarıma sürüp ardından ise duş jelini kullandıktan sonra vücudumu ve saçlarımı duruladım. Askıda asılan bornozu üzerime geçirip odama döndüm. Saçlarımı kuruttuktan sonra dolabı açıp akşam yemeği için uygun bir kombin hazırlayıp giyinmeye başladım. Siyah dar ve kolları tül olan elbisemi giyinip,
Ardından saçlarımı maşa ile dalgalı olacak şekilde yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY ~KTH~
ChickLitYeni okulumda hayatımın değişeceğini nerden bilebilirdim ki...