Hatırlatma* Onun böyle söylemesine şaşırmıştım, zaten onu bu hâlde bırakamam.
Tae'ye kıyafet verip odada bekliyordum. Banyodan çıkınca yatağa uzanması için yardım ettim, ağrı kesici verip uyuması için bekledim. Sabah Tae'nin sesi ile uyandım, koltukta uyuduğum için boynum ağrıyordu.
TH: y/n sen burda mı uyudun?
Y/N: evet, gece ateşin çok vardı ne olur ne olmaz diye burda kalıyım dedim.
TH: neden bunu yapıyorsun?
Y/N: ne yapıyorum?
TH: seni gördüğüm günden beri kötü davranıyorum, neden hiç bir şey olmamış gibi benimle konuşuyorsun?
Y/N: hayır Taehyung hiç bir şey olmamış gibi davranmıyorum, yaptıklarını unutmadım unutmam da! Çok hastaydın hastaneye gitmek istemediğini söyleyince de seni öyle bırakamazdım. Çünkü ben senin gibi kötü ve umursamaz biri değilim! Okula geç kalacağım evime gitmem gerek.
TH: y/n birlikte gidebiliriz.
Y/N: istemez, sen benim gibi bir ezik ile okula gidersen herkes konuşur dimi?
TH: kimseye hesap vericek değilim, geç kalmamak için birlikte gidicez y/n.
Y/N: gidemeyiz, evime gitmeliyim kıyafetim yok!
TH: tamam. burdan çıkalım sen evinde kıyafetlerini değiştir sonra da okula gideriz.
İstemesemde kabul ettim, çünkü bu saatte evime sonra da okula gitsem çok gecikirim. Taehyung ile evime gelmiştik. O arabada beklerken bende üzerimi değiştirdim.
Sonrada okula geldik, bahçeye girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Okula gideceğim sırada Tae beni çağırmıştı.
TH: y/n...
Y/N: evet?
TH: yaptıkların için teşekkürler.
Bir şey demeden içeri girdim.
Taehyung'tan devam...
JM: geldi bizim bad boy.
SG: y/n ile geldi okula.
TH: evet, ne var bunda?
JM: ne mi var? Sen bu kızdan nefret etmiyor muydun? Söylemediğin söz ve yapmadığın şey kalmadı hatırlatırım.
JH: aynen Jimin haklı.
TH: y/n dün gece bizde kaldı, o yüzden birlikte geldik. Ayrıca da yapmadığın bir şey kalmadı cümlesini duymak istemiyorum sanki işkence yaptım!
SG: bizde mi kaldı dedi o?
RM: oha lan ne yaptınız?
JM: ne yapıcak Hyung sevi-
TH: saçmalamayın o eziğe bakıcak değilim, dün şoför yoktu kaldı işte. Bu kadar sorgu yeter!
Y/N'dan devam...
Beden dersinde bahçede bankta oturuyordum. Erkekler futbol kızlar ise voleybol oynuyordu, onları izliyordum.
TH: napıyorsun burda tek başına.
Y/N: oturuyorum gördüğün gibi. Neden geldin?
TH: bu sana ait sanırım.
Elinde değer verdiğim kolyem vardı, iyide bunun onda ne işi var?
Y/N: nerden buldun?
TH: odamda, dün Benimle ilgilenirken düşmüş sanırım.
Y/N: ilgilenmek? Ah evet evet o yüzden düşmüştür.
Kolyemi Taehyung'un elinden alıp içeri girdim, koridorda yürürken Soo Bin'i ve Hana'yı görmüştüm. Kollarımdan tutup beni bir odaya koydular.
Soo Bin: sana bu okuldan defol git demiştik.
Hana: Tae'ye iyice yapıştın. Önce Jungkook şimdi de Taehyung mu!?
Soo Bin: aklın başına gelinceye kadar burda kal! Hadi gidelim
Kapıyı kilitleyip gittiler. Kapıya vurdum ama açan ya da duyan olmamıştı. Nasıl çıkacaktım burdan?
Oturup dizlerimi kendime çektim, düşünürken ağlıyordum. Bir süre sonra ayak sesleri duydum, ayağa kalkıp kapıya vurdum.
Y/N: kimse var mı? Açın kapıyı!!
Kapı açılınca geriye gittim.
JK: y/n neden burdasın? İyimisin?
Y/N: i-iyiyim.
Odadan çıktığımda Jungkook'a kapının bozuk olduğunu bu yüzden kilitli kaldığımı söyledim. Gerçeği söylesem de değişen bir şey olmayacaktı. Son ders İngilizceydi, öğretmen gelmediği için ders boştu. Okulun arkasına gidip müzik dinleyecektim, sessiz olduğu için oraya gitmeyi seviyordum.
Banka oturacakken... Taehyung'u bir kız ile gördüm...
Fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum. Kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY ~KTH~
ChickLitYeni okulumda hayatımın değişeceğini nerden bilebilirdim ki...