Sabah uyandığımda Taehyung hâlâ yatıyordu. Üzerimde olan çarşafı kendime dolayıp yavaşça yataktan kalktım. Dolaptan kıyafet alıp banyoya gidip suyu açıp duş aldım. Bornozu da üzerime geçirip, getirdiğim kıyafetleri giyindim.
Mutfağa gidip bir bardak su doldurup içtim. Tekrar odama döndüğümde Taehyung yoktu. Sanırım duş alıyor. Yatağın yüzünü değiştirip ortalığı toparladım. Telefonu masanın üzerinden alıp mutfağa gittim.
Çay için kettle su koyup dolabı açtığım sırada Taehyung gelmişti.
TH: Günaydın bebeğim.
Yanıma gelip belimden tutup kendine çekince kollarımı boynuna dolayıp dudağına öpücük kondurup konuştum.
Y/N: Sana da günaydın sevgilim.
TH: Dün gece çok güzeldin...
O böyle söyleyince dün gece olanlar aklıma gelmişti. Gülümsemiştim.
Y/N: Sen de fena değildin.
Kıkırdadığım sırada beni kendine daha da çekince burun buruna gelmiştik.
TH: Fena değildim demek. Bir dahakine görüşürüz küçük hanım.
Boynuma öpücük kondurup gözünü kırpmıştı. Ellerini belimden çekip sırıtmıştı. Ben ise bir şey demeden ona bakıyordum.
TH: Hadi güzelim kahvaltıyı hazırlayıp yiyelim, sabahları çok iştahlıyım.
Dolabı açıp kahvaltılıkları çıkarırken ona yardım ediyordum. Bir süre sonra her şey hazırdı ve kahvaltımızı etmiştik.
...3 gün sonra...
... Taehyung'tan devam...
Y/N'ın bugün doğum günü olduğu için ona sürpriz yapacaktım. Evden çıkıp arabaya bindim. Jungkook'u arayıp ne yaptıklarını sordum.
JK: Nerde kaldın Taehyung seni bekliyoruz.
TH: Gelmek üzereyim, siz neler yaptınız.
JK: Hazırlıklar hâlâ devam ediyor. Sende gelince eksiklere bakarsın.
TH: Tamam, hadi görüşürüz.
Telefonu kapatıp y/n'ın nasıl bir tepki vereceğini düşündüm, onu çok seviyorum ve mutlu olması için elimden geleni yaparım.
Doğum günü için hazırlayacağımız cafeye gelmiştim. Arabayı park edip içeri girdim. Çalışanları görünce yanlarına gittim.
TH: Süsler neden hâlâ hazır değil? Yiyecekler de aynı şekilde.
X: Daha zamanımız var efendim. Söylediğiniz saate kadar her şey hazır olucaktır.
TH: Her şeyin en iyisi olması gerek.
Konuşurken bir yandan etrafa bakınıyordum. Köşedeki masanın üzerinde ki pasta dikkatimi çekmişti yanına gidip devam ettim.
TH: Pastanın üzerinde çilek fazla olsun.... Kadınım çileğe bayılır. Bu yüzden dikkatli olun.
X: Peki efendim.
JK: Taehyung y/n'dan haberin var mı?
TH: Gelmeden önce konuştuk evde ve iyi.
JK: Tamam. O zaman akşam ona haber mi vercez gelmesi için yoksa sen mi almaya gideceksin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY ~KTH~
ChickLitYeni okulumda hayatımın değişeceğini nerden bilebilirdim ki...