10)Piano

3.7K 328 85
                                    

Not : Piyanonun üstünde sevişsinler diyenler çıksın kasıyor shshdhdjdhdjd

"Chanyeol. Chanyeol. Tanrım, uyan artık. Ölüyor musun yoksa uyuyor musun belli değil."

Chanyeol evi elinden geldiğince toparladıktan sonra oldukça yorulmuş ve kendisini yatağa atmıştı. Baekhyun'un onu kaldırma çabaları boşunaydı.

"Ne yapmalıyım ki sana ?"

Baekhyun onun yanına yatıp gözlerini Chanyeol'un suratına dikti. Uyanık olduğunu ve numara yaptığını biliyordu. Baekhyun oradan kandırılması kolay birine mi benziyordu ?

"Sadece biraz uyumak istiyorum ama sen bana rahatsızlık veriyorsun." dedi yorgun çıkan sesiyle.

Baekhyun gülümseyerek ellerini onun sırtına koydu ve onu rahatsız edecek dokunuşlar yapmaya başladı. Chanyeol'un sinirini bozmak ve ilgiyi üzerine çekmek istese de planı suya düşmüştü.

"Sinir bozucusun."

Yataktan kalkacakken Chanyeol'un kolunu tutmasıyla olduğu yerde durdu.

"Sadece sakince yanımda yatamaz mısın ?"

Baekhyun iç geçirdi. Chanyeol'un onu yanına yatırmasına izin verip gözlerini kapattı. Düşünecek ve yapacak o kadar şey varken neden burada oyalanıyordu anlam verememişti.

Elbette. Chanyeol !

Chanyeol'u yalnız bırakmamalıydı, özellikle de aklı bir karış havadayken.

Düzgün düşünme kabiliyeti düşük olduğu için yanında bir beyine ihtiyacı vardı. Baekhyun'a bir şey olacak olursa, işte o zaman işler batardı.

"Burada oyalanmamamız gerekiyor ama sen beni tutmaya devam ediyorsun."

"Biraz izin hiç de fena olmaz."

Baekhyun gözlerini açtı ve tavana baktı. Chanyeol tarafından izlendiğini biliyordu.

"Baekhyun."

"Beni rahatlatmaya çalışma. Zaten beceremiyorsun."

Chanyeol gülümsedi. Kollarını Baekhyun'un beline sararak yüzüne masum bir surat ifadesi yerleştirmeye çalıştı. Daha çok afrikalı yerlilere benzemişti ve bu işlerde pek de iyi olmadığı böylece ortaya çıkmıştı.

"Beceremiyor muyum ? Sen kendini olacak ve başına gelecek şeyler için fazla zorluyorsun sadece. Benim yaptığım bir şey yok."

"Sen bir şey yapamadığın için bu durumdayım zaten. Eğer aklın başında olsaydı ikimiz de oturur düşünürdük ama beynin yokmuş gibi davranıyorsun."

Baekhyun'un gözlerini devirmesi Chanyeol'un hoşuna gitmişti.

"Benden sana yardım etmemi mi istiyorsun ?"

"Küçük de olsa beynin varmış."

Chanyeol ileride olacak şeyler için endişe duymuyordu ve bunun nedeni karşılarına çıkacak şey ne kadar zor olursa olsun Baekhyun'un işin altından kalkabilecek biri olduğunu bilmesindendi.

Herkesten bir adım önde olmaları gerekiyordu. Ve olacaklardı da.

Not : Smutu sildim :') Ben sildim :') Tek başıma :') Ağustos ayında :')

JokerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin