16)Dumb

2K 255 114
                                    

"Tuhaf bir şeyler var."

"Ne gibi tuhaf şeyler ?"

"Chanyeol birdenbire ortadan kayboluyor ama ne zaman evine gitsem orada oluyor. Bazen de.."

"Bazen de ne ?"

"Bilmiyorum. Garip geliyor sadece."

****

Baekhyun uyandığında yatakta olduğunu fark etti. Kendi yatağındaydı ve yanındaki ağırlık bir saat önce yaşadıklarını hatırlamasına neden olmuştu. Bileklerindeki kemerin hala yerinde olduğunu hissedebiliyordu fakat bu halde bile yerde duran bıçağa uzanabilirdi. Nefesini tutup sakin bir şekilde uzandı bıçağa doğru, bileklerini sıkan kemere aldırmadan kavradı sıkıca ve dönüp önce kemeri kesti. Daha sonra da -ilk defa biraz da olsa tereddüt etmişti- bıçağı onun göğsüne saplayıp odadan hızla çıktı.

Derin bir iç çekti ve gülümsedi. Her şeyi kısa sürede yoluna koyacaktı. Tek yapması gereken olacağına inanmasıydı.

Chanyeol'un işten gelmesine daha iki saat vardı -bugün cumartesi olduğundan erken çıkacaktı- ve ortalığı temizleyebilirdi.

Tekrar yatak odasına gitmeye karar verdi, öncelikli işi cesedi ortadan kaldırmak olacaktı.

Ancak bir sorun vardı. Odaya tekrar girdiğinde yatakta hiç kimse yoktu. Çarşafın üstündeki taze kan izlerini görebiliyordu, bu izler pencereye kadar damlalar halinde ilerliyordu.

Pencere sonuna kadar açıktı. Tıpki bir aptal gibi kaçmayı tercih etmişti ama Baekhyun biliyordu ki, geri gelecekti. Hem de çok yakın bir zamanda.

Ve geri geldiğinde büyük bir sürpriz yapacağından emindi.

Herkesi eğlendirecek bir sürpriz.

*****

Chanyeol akşam eve geldiğinde Baekhyun'u ağlarken göreceğini tahmin edememişti. Hızla kapıyı kapatıp endişeyle ona doğru koşarken aklındaki sıkıntılar birden kaybolup gitmiş, yerine Baekhyun gelmişti.

"Baekhyun ?!"

Kısa çocuk kafasını kaldırdı ve Chanyeol'a baktı. Bebek misali kollarını iki yana açtığında Chanyeol vakit kaybetmeden ona sarıldı.

"Bebeğim, sorun ne ?"

Baekhyun cevap vermiyordu, sadece Chanyeol'un adını sayıklamaya devam ediyordu. Chanyeol kaşlarını çattı. Ardından Baekhyun'u kucakladı ve salona götürdü. Koltuğa yatırdı, Baekhyun cenin pozisyonunu aldığında duraksadı, bir tuhaflık olduğunu sezebiliyordu fakat bunun ne olduğunu bir türlü anlayamamıştı.

Onu biraz yalnız bırakıp hızla yatak odasına gidip kıyafetlerini değiştirdi, ancak evin içi sıcak olduğundan tişört giyme ihtiyacı hissetmemişti.

"Anlatacak mısın ?" dedi geri döndüğünde.

Baekhyun cevap veremedi, donmuştu. Oyunun sahibinin sadece kendisi olduğunu zannediyorken bu fazla ani olmuştu.

Gözüne çarpan şey sadece Chanyeol'un göğsündeki bıçak iziydi.

O şey ne zamandır oradaydı ?

Hesaba katmadığı bir şeyler olduğunu biliyordu, onu bekleyen bir sürprizin olduğunu da biliyordu ancak bu fazla aniydi. Çok fazla.

JokerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin