Chanyeol gözlerini açtığında yatağında hissettiği soğuk yüzünden ürpermişti. Baekhyun olmadan hiçbir şey güzel veya aydınlık değildi. Hiçbir şey renkli değildi.
"Onsuz sabahlara alışmalıyım sanırım." Sesi titriyordu.
Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Eğer Yixing onu durdurmasaydı her şeye engel olabilirdi. Joker'i ölmezdi, hala yanında olurdu, ona gülümseyor olurdu. Doktorlar Baekhyun'un öldüğünü söylediklerinde tüm dünyası başına yıkılmıştı.
Yataktan kalktı ve soğuk odadan çıkıp mutfağa gitti. Evde yiyecek hiçbir şey yoktu, bugün yine dışarıdan söyleyecekti. Baekhyun ile en son yemeklerini yediği tabakları yıkamamıştı, hala dolabın bir köşesinde küflenmeye yüz tutmuş halde duruyorlardı. Yeni patronundan iki hafta izin almıştı, tüm yıllık iznini kullanmıştı fakat hiç pişman değildi.
Suçlu kimliğini bir kenara bırakmış, psikoloğa gitmişti. Artık sadece Park Chanyeol'du. Telefonunu kapatmıştı, kimse onu aramasın diye.
Evde başıboş dolaşan bir ruh gibiydi.
Oturma odasına geçip koltuğa uzandı. Hala Baekhyun'un kokusunun üzerinde olduğu yorganla örttü bedenini, o güzel kokuyu içine çekti ve avuçlarının arasındaki yumuşak yorganı sıktı.
Baekhyun olsaydı soğuk vücudunu ısıtmak için ona sarılırdı ama o yoktu. Yoktu.
Bu kez gerçekten gitmişti ve Chanyeol'un yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Minseok dışarda elini kolunu sallaya sallaya gezerken o evde boş boş oturuyordu ve bunun yanlış olduğunu biliyordu. Belki de intikam almalıydı ? Kalbini söktüğü için ondan intikam almalıydı.
"Baekhyun.."
Gözlerinden birer birer inen yaşlarla sızlandı, onu bu hale sokan kişi gerçekten çok iyi bir iş çıkarmıştı.
"Tanrım. Aşk bu mu ? Eğer buysa al onu benden çünkü çok acıtıyor.."
Chanyeol sessizce ağlamaya devam etti. Güzel kokan yorgana sarıldı, cenin pozisyonuna geçerken yaşlı ve şiş gözleri şimdiden ağrımaya başlamıştı.
Bir anlığına durup hıçkırıkları arasında nefes alış verişini düzene sokmaya çalıştı. Masanın üstündeki tozlu bardağa yansıyan tanıdık gölgeye baktı.
"Niye ağlıyorsun ?" dedi gölge merhamet dolu sesiyle.
Gözyaşlarını elinin tersiyle silip kısılan sesini yerine getirmeye çalıştı. Ancak pek de başarılı olduğu söylenemezdi.
"Sen gerçek değilsin."
Gölge durdu, buna gerçekten inanmıştı.
Aniden yok olduğunda Chanyeol nefesini tuttu. Alt dudağını ısırdı, öğrenmişti ki, aşk gerçekten acıtıyordu.
Aklından geçen tek şey intikamdı. Joker'in intikamını alacaktı.
"Dikkatli ol, Joker senin için gelecek."
Not : Gerilim müziği verin ordan dırırırı. Olmadı bak hemen sövmeye başlıyosunuz adı üzerinde sezon finali bu yahu shsgjsjsjdjf neyse asıl konu bu fice olan ilginiz. Ilk bölümlerini yayımladığımda tüm ilgimi bu fice vereceğim ve efso olacak falan diyordum. O zamanlar yeniydi. Teşekkür ederim, size minnettarım.
Şimdi tanıtımı yayımlayacağım ! Sizi seviyorum !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joker
Fanfiction'Sakın yalnız kalma. Joker senin için gelecek.' @HappyKillerJoker | Tüm hakları Joker'in gülüşünde saklıdır. Gizem/Gerilim kategorisinde #23 (10.01.18)