25. Anyja lánya

258 13 0
                                    

"Nothing could keep us apart
You'll be the one I was meant to find
It's up to you, and it's up to me
No one could say what we get to be"

- Hát Norris... Ez baj! - mutatja fel a lapot Francesca mikor elfogy a pakli. - Te vesztettél.
- Na ne! - kiált fel kínjában Lando.
- A tanács közösen határoz majd a sorsodról ifjú padawan! - toldja meg Daniel, mire hatalmas nevetés tör ki. - Később értesítünk az eredményről.
- Előre félek - mondja a kis brit, és valóban rémültnek tűnik. Ismerve minket, van is mitől tartania. Az este további részében nagyrészt kisebb csapatokra bontva beszélgetünk, én éppen Isaval tárgyalok mikor Val odaszalad hozzánk.
- Elkérte a számom! - mondja izgatottan. - Pierre. Gasly. Elkérte. A. Számom - győzködi saját magát, hogy nem álmodik.
- Miben fogadunk, hogy Pierre ágyában köt ki ma este? - kérdezem Isabelt Valentine felé nézve.
- Sokban - mosolyog mindentudóan. Val a szemét forgatva odébb áll, hogy elujságolja Francescának is a hírt. - Egyébként jó látni, hogy boldog vagy vele - kortyol a poharába.
- Mármint kivel? - kérdezem ártatlanul.
- A brit lovaggal. Nem vagyok vak édesem... - simogatja meg a karom.
- Ennyire látszik? - sütöm le a szemem.
- Igen, de ez jó dolog! Boldoggá tesz téged és ha ezt más is látja az jó! - nyugtat.
- Carlos nem mondta neked eddig?
- Rájöttem magamtól. Azokból az apró jelekből amiket a pasik nem vesznek észre - legyint. - Ő őrizte a titkodat.
- Hát annyira már nem titok... De addig nem szeretnék nagydobra verni semmit amíg anya nem tudja.
- Érthető. De azt javaslom, mondd el minél hamarabb! Ha én látom, ő is fogja, vagy isten ne adja, mástól jön rá.
- Jövő héten a verseny előtt amúgy is hazautazom, aztán majd a pályán találkoznak. Valahogy így terveztem. Fogalmam sincs mit fog reagálni...
- Raquel! Most magadat helyezd végre előtérbe, oké? - teszi a vállamra a kezét. - Legyél kicsit önző!
- Rendben...
- Na idefigyeljen mindenki! - kiált Daniel a nappaliból. - Kérlek, gyertek ide vissza és üljetek le!
- Basszus... - mormogom. Dan egyenesen rám néz.
- Tehát... - kezdi a szónoklatot mikor mindenki megérkezik. - Itt most vallatás következik! Raquel és Lewis kérlek lépjetek előre! - mutat ránk szigorúan. Mellé állunk a két oldalára és kínos pillantásokat váltunk. - Kérdem én, a játékban az imént, mégis mi volt ez?
- Mi mi volt Daniel? - próbálok színészkedni.
- Ez a kis... Incidens - ejti direkt rosszul a szót, Charlesra nézve. - Miszerint ti fél percen keresztül egymás szájában voltatok.
- A játék része volt Daniel, ne már! - néz rá Lewis is.
- Nekem meg hét világbajnoki címem van! - vágja rá az ausztrál. - Kinek gyanús még? - nézi végig a társaságot. A kezek egytől egyig a magasba lendülnek.
- ¡Anda ya! - fakadok ki.
- Raquel, a szezon eleje óta szenvedtek egymáson, mindenki látja! - tárja szét a karjait Charles.
- Ahogy ezek ketten egymásra néznek... - teszi hozzá Pierre.
- Meg úgy általában, szinte izzik köztük a levegő... - folytatja Lando.
- Oké, együtt vagyunk, most jobb? - kiabálok. - Könyörgöm fiúk, csak egy kis privát szférát akartunk egy darabig, ennyi! - sóhajtok fel.
- Nekem ti gyanúsan nem tűntök meglepettnek! - mutogat Francesca felháborodva a tesóimra, Austinra és Isara.
- Nekünk elmondta! - magyarázza Chloe Carlosra mutatva.
- Én hallottam amint enyelegnek! - legyint Tin.
- Én rájöttem már egy ideje... - von vállat Isa.
- Ha titkolni akartok valamit csináljátok rendesen bogárkáim - húz magához mindkettőnket Daniel. - Egyébként mazel tov meg amit akartok, az esküvőtökön találkozunk! - vigyorog.
- Ez megér egy pezsgőbontást! - kiált vidáman Lando, és a konyhába siet. A többiek ujjongás közepette utána mennek, így kettesben hagynak minket a nappaliban.
- Valamit elcsesztünk baba... - ölel át hátulról.
- Nem csesztünk el semmit csak... Azt hiszem ismernek minket - mosolygok a vidám társaság felé.
- Éljen az ifjú pár! - mond ránk köszöntőt a kicsit sem ittas Daniel, mire az egész társaság felnevet.
- Gyerekek! Erről mindenki kussol még egy darabig, értve vagyok? - kiáltok rájuk.
- Igen anya! - hangzik az egybefüggő válasz. Én drága bolondjaim, akikkel bárhol képes lennék élni. Jó helyen vagyok. A testvéreimmel, életem szerelmével és olyan barátokkal akiknél jobbat nem is kívánhatok.

| WILD CAT |Where stories live. Discover now