"'Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it"- Mit akarsz mit mondjak?
- Egy konkrét számot baby.
- Honnan tudjak konkrét számot?
- Akkor szemre nagyjából mit tudom én...
- Miért beszélünk erről?
- Ez fontos Raquel.
- Oké, mondjuk kábé így - mutatom a két kezem közti távolságot. Austin fuldokolni kezd.
- Hú csajszi... - mondja köhögve.
- Most már ne fulladj meg inkább örülj, hogy egyáltalán válaszra méltattalak te idióta.
- Hé, így beszélünk a legjobb barátunkkal aki őrzi a kis titkunkat? Szépen vagyunk Sainz.
- Kapd be Smith! - dobom meg egy párnával. - Érdekel még valami a szerelmi életemről, vagy lapozhatunk végre?
- Jó, jó, felfogtam... De nem, de tényleg, komolyan ennyi? - mutatja fel ő is a kezeit.
- Úristen Tin, még mindig ezen lovagolsz?
- Hát azon maximum te... - közli elfojtott nevetéssel, mire kap még egy párnát ezúttal a nyakába. - Oké, esküszöm befejeztem! - próbál leszerelni.
- Nem menekülsz drágám, rólad is beszélnünk kell és nincs sok időnk. Kérlek baby, mondj valamit! Tudom, hogy tudsz valamit és nem mondod el mert nem mered. Szívem bennem bármikor bízhatsz, ugye tudod? - teszem a kezére az enyém.
- Tudom Rara de most annyi minden bajod volt neked is én pedig nem akartalak terhelni.
- Azért vagyok, hogy segítsek. Mesélj szépen! - nézek mélyen a szemébe.
- Hárman voltak ugye és... Egyikük biztosan Red Bullos, megismertem a ruháját... És volt a karján valami tetoválás, ha látnám talán tudnám, hogy ő az. A másik kettőről fogalmam sincs... - süti le a szemét.
- Ez már valami kibaszott vicc... Beszélek ma Maxszal és megoldjuk ezt, rendben? - teszem a vállára a kezem.
- Köszönöm! - ölel meg, aztán felpattan. - Szent ég, alig van időnk. Rohanok készülődni, odalent tali! - siet el. Én is összeszedem magam, aztán utána eredek.A hotel halljában leülök az egyik kanapéra és úgy várom őket, aztán az ajtón kinézve látom, hogy mennyi rajongó várakozik. Mi eredetileg hátul terveztünk kimenni, de ha már ennyi szabadidőm maradt... Kilépek az ajtón, amit nagy ujjongás kísér. Főleg lányok érkeztek és minden arcon boldog mosolyt látok mikor megérkezem. Igyekszem minél több emberre időt szakítani, aláírni mindent és képekhez is beállni. Mindenki nagyon kedves és örömmel látnak, de sajnos mennem kell. Elköszönés képpen dobok egy puszit mindenkinek és integetve megyek vissza a szállodába.
- Mizu tündérkeresztanya? - nevet Valentine.
- Előállt már a hintó? - kérdezek vissza, és hárman egymásba karolva megyünk a parkolóhoz. Az úton szokás szerint énekeljük ami csak megy a rádióban, azonban ezúttal felvétel is készül és Val már tölti is fel az oldalaimra.
- Szabadjára lettél engedve a neten Beyoncé! - mutatja a friss posztokat.
- Remélem is, nehogy aztán legyen egy minimális tekintélyem! - kacsintok, mire ismét nevetés támad. A paddock kapujában a belépőkártyánkat lecsipogtatva egyből a motorhome felé tartunk, de nekem van egy kitérőm előbb a Red Bull istállójához.
- Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel... - mormogom, aztán az egyik szerelőt kérem meg, hogy keresse meg Maxot nekem. Elő is kerül a holland rövidesen, jókedvűen köszönt.
- Szia Raquel! Miben tudok segíteni?
- Elég kényes a téma Maxie... Nem kertelek, a csapatotok egyik tagjáról van szó.
- Kiről egész pontosan? - néz aggódva rám.
- Pontosan ezt akarjuk kideríteni... - mesélem el neki a teljes sztorit. Sokkolja a mondandóm, és egyből felajánlja a segítségét.
- Holnap az edzés előtt gyertek el Austinnal, és megkeressük bárki is legyen. Úgy sajnálom Raquel...
- Ugyan, nem a te hibád! És köszönöm szépen!
- Igazán nincs mit! - int, és visszamegy a motorhomeba. Újabb kötelező köröket futunk a kötelező riportereknél a kötelező sajtótájékoztatókon és kötelező újságoknál. A paddockból kifelé menet Charles libben elém.
- Raquel! - kiáltja vidáman a nevem, és átkarolja a vállam.
- Mi kell Charlito? - nevetek.
- Csupán a megtiszteltetés, hogy jelen legyél a partin amit az én hercegnőm szülinapjára szervezek. Tudom nincs jó kapcsolatod a hasonló eseményekkel de... Örülnék ha ott lennél! - néz rám reménykedve.
- Ott leszek, engem ne félts! - kacsintok. - Titkos a dolog?
- Szupertitkos. Csak a meghívottak tudják, Coco semmit. A te dolgod lenne majd a bizonyos estén csapdába csalni...
- Meglesz! Majd írj rám a részletekkel! - intek, mikor a parkolóban elérjük az autókat. A hotelbe érve mikor a telefonomért nyúlok, már érkezik is az üzenet Charlestól. Egy csoportba írt, így le tudom csekkolni a meghívottakat. A tagok közt szerepel Carlos, Isa, Francesca, Austin, Valentine, Pierre, Lando, Daniel, Lewis illetve mi ketten. Csak a közeli társaság természetesen. Amint beindul a csoport, mindenki írkálni kezd.
CZYTASZ
| WILD CAT |
Fanfiction| L. H. ff | "- Nem vagy trófea. De előbb vagy utóbb az enyém leszel." "- Egy klisé vagy Hamilton. - Te pedig egy ribanc." "- Danielnél aludtam végül. - Ja jó, akkor azért Lewissal csókolóztál az ajtóban." "- Szeretlek! - Én is szeretlek macska. Jo...