28. Nyomás alatt

269 17 2
                                    

"Baby we both know
That the nights were mainly made for saying
things that you can't say tomorrow day
Crawling back to you"

- Még mindig ignorál engem, mint egy hisztis tini, komolyan mondom...
- Ne húzd fel magad baby, te is az vagy néha!
- Ezzel nem segítesz Tin!
- Te meg ne dumálj súlyemelgetés közben mert megfulladsz! - pöcköli meg az orrom. A futam előtti szokásos gyakorlatokat végezzük a motorhome mögötti részen miközben kibeszélem magam neki. Anya még mindig felém se szagol.
- Jól van már! - ejtem le a súlyzókat.
- Ne cseszd fel magad, mert akkor nem fog jól sikerülni a verseny. Mély levegő! - mutatja a kezével. Unottan követem az utasítást. - Nagyon jó. Fél óra múlva be fogsz ülni abba az autóba és szétrúgod a seggüket, mutasd meg a spanyol közönségnek, hogy mire vagy képes! - ölel meg.
- Úgy lesz drága. ¡Vamos! - emelem a kezem az égbe. A pihenőmbe megyek, hogy a maradék időm hangolódással töltsem. Felteszem a fülesem és ledőlve a zenével próbálok kiszakadni az idegeskedésből. Mikor eléggé fellélegeztem, a rajtrácsra indulok elkészülni. Szeretek már hamarabb az autóban ülni. A felszerelésemmel és a többiekkel együtt a pálya mellett kisebb nagyobb csoportokban letelepedve szellemül át mindenki. Találkozik a tekintetem Lewiséval aki még szintén nem szállt be. Óvatosan biccent felém, jelezve, minden rendben. Viszonzom a gesztust és bemászom a Mercedes volánja mögé. Minden csapattag elhagyja az aszfaltcsíkot, minket, pilótákat kivéve. Minden idegszálunk megfeszül. A felvezető kör után amit végigviszünk, már gyullad is ki az öt piros lámpa. A kerekeim kipörögnek a rajtnál, lassabban kapom el mint a csapattársam mellettem. Az első kanyarban behúzza mellém, de tartom. Vezetem a futamot. Így is marad az elsőtől az utolsó körig, a kerékcserék hátrányait amennyire csak lehet olyan gyorsan dolgozom le. Sok csatát vívok különböző pilótákkal, de mindegyikben győzedelmeskedem. Lewis végig a sarkamban van, többször próbálkozik, de tehetetlen ellenem. A pályán nincs kivételezés. Az utolsó körben valami elszáll az autójában és még mielőtt leint minket a zászló harmadik helyre csúszik a mögöttünk haladó Chloe mögé. Egyszerre állhatunk pódiumon, a két spanyol női versenyző, itt Barcelonában. Felemelő érzés kiszállni az autóból és végignézni a tömegen. Minket ünnepelnek. Mikor a húgom is elhagyja az ülést, azonnal egymás nyakába borulunk, aztán a csapatainkhoz megyünk örülni. Lewissal felületes haveri ölelést váltunk, mérlegelés, sisakok levétele, és kicsit ki is kell fújnunk magunkat. Egy liter vizet megiszom huzira mielőtt az interjúhoz megyek a megkapott baseball sapkámmal.

- Raquel! Milyen érzés, elsőként, nőként győzni itt, ráadásul az otthonodban? - kezdi a kérdéseit a bűbájos Naomi Schiff.
- Leírhatatlan... Az emberek itt mind fantasztikusak, külön öröm, hogy Chloeval együtt állhatok dobogóra! - mondom szélesen mosolyogva.
- És a csapatotoknak is duplázás van a pódiumon, Lewis technikai hibája miatt csak harmadik ugyan, de így is szép pontok a csapatotoknak.
- Természetesen ennek is nagyon örülünk, úgy gondolom ez a hétvége nem is sikerülhetett volna jobban!
- Köszönöm Raquel, és gratulálok!
- Én is köszönöm! - köszönök el, és a közönség felé integetek. Elképesztő az ováció amivel fogadnak. Míg Chloet kérdezgeti a riporter, félreállva Lewissal beszélgetünk teljesen semlegesen a kamerák miatt. Lépten-nyomon a fiúk jönnek nekünk gratulálni, aztán mikor mindegyikünk végzett a kötelező köreivel, jöhet a ceremónia. Sorban szólítanak bennünket, majd a himnuszok után, amit most különös büszkeséggel énekelhetünk, megkapjuk a trófeákat. A pezsgővel Chloeval egymást célozzuk meg egyből, istenesen nyakon önt vele, és mindeközben Lewis is nevetve locsol mindkettőnket. Mikor az üvegek kiürültek megölelgetem a húgom, aztán hozzá lépek.
- Készen állsz? - kérdezi, mikor átkarolja a vállam.
- Mire? - kérdezem meglepve. Válasz helyett csak megcsókol engem. Megszűnik körülöttem minden. A tömeg, a kamerák, a dobogó, a pezsgő. Csak Ő az amit érzek. Mikor elválunk egymástól csak akkor hallom a rengeteg sikolyt és füttyögést ami körbezár bennünket. Chlo mellettünk csak vigyorogva tapsol. Hivatalosak vagyunk a világ számára.

| WILD CAT |Where stories live. Discover now