Seokjin tüm gün boyunca dersten derse koşmanın yorgunluğunu evde yatarak çıkarıyordu. Ellerinde mukavva ile odadan oraya gitmesi baya yormuştu bedenini. Jimin derse gitmişti,evde yalnızdı. Kendi için yemek hazırlamak için kalkmıştı ki telefonu çaldı. Yatağın üstünden alıp arayana baktı. Namjoon'du bu. Buluşalı kaç gün olmuştu ki hemen arıyordu? Gerçekten ondan hoşlanıyor olabilir miydi? Seokjin gülümseyerek telefonu açtı.
"Merhaba Namjoonie." Dedi güzel enerjisiyle. Seokjin onun derin bir nefes aldığını hissetti.
"Selam. Işin yoktu değil mi? Rahatsız etmedim?"
"Hayır rahatsız etmedin Namjoon."
"Emin misin? Acil bir işin yoktu değil mi?"
"Ah, hayır hayır. Dersten geldim ve dinleniyordum. Sen ne yapıyorsun?"
"Bugün işe gitmedim. Evime gelmek ister misin? Yani kötü bir teklif değil, sadece bahsettiğim tabloları göstermek istedim." Seokjin onun heyecanlı çıkan sesiyle güldü. Duygularını dışa yansıtan bir adamdı Namjoon.
"Pekala. Gelebilirim."
"Seni almaya gelmemi ister misin?"
"Ah, hayır. Adresi atsan yeterli. "
"Tamam, bekliyorum. Görüşürüz."
"Görüşürüz." Seokjin gülümsedi. Namjoon iyi bir adamdı.
Kendine hızlıca hazırladığı rameni yiyerek giyinmeye başladı. Ardından Namjoon'un attığı konuma baktı. Uzak görünüyordu. Taksiyle gitmeye karar verdi.Seokjin, Namjoon'un verdiği adrese gelince durdu. Büyük bir sitede oturuyordu. Güvenliğe gitti ve Namjoon'un misafiri olduğunu söyledi. Güvenlik Namjoonu arayarak onayladı ve geçmesi için izin verdi. Seokjin bloğa girerek asansöre bindi. Ardından söylenilen kata bastı. Asansör yavaşça çıkarken düşündüğü pek bir şey yoktu. Ancak bir an aklına Taehyung geldi. Namjoon'dan uzak durmasını söylemişti. Ama şuna da bakın! Seokjin Namjoon'un evine gelmişti. Seokjin güldü. Onu Namjoon'un evinde görseydi tepkisi ne olurducok merak ediyordu. Onun sinirden kuduran yüzünü görmeyi ne çok isterdi. Asansör bir tık sesiyle durdu ve kapı yavaşça açıldı. Seokjin bir adım atarak indi ve tıpkı oteli andıran koridorda yürümeye başladı. En üst kata çıkmıştı. Kapı numarasını görünce kapıya vurdu.
"Geliyorum!" Içeriden gelen sesle seokjin bekledi. Saniyeler sonra Namjoon nefes nefese kapıyı açtı."Hoş geldin, bekletmedim değil mi?"
"Hoş bulduk. Hayır çok beklenmedim."
"Içeri geç. Biraz dağınıktı bu nedenle toplamak zorunda kaldım. " Seokjin içeri girerken Namjoon'un mahçup sesini duydu.
"Sorun yok! Benim de çok düzenli olduğum söylenemez." Kesinlikle Jimin çoraplarını salona attığında sinir krizi geçirmiyordu. Ya da bulaşıkları makinede değil de tezgahta görünce jimini eve almıyordu. Aklına gelen şeylerle daha da sinirlendi. Elbette düzen takıntısı vardı. Ama Namjoon bunu bilmese de olurdu.
"Içecek bir şey ister misin? Ya da açsan bir şeyler sipariş verebiliriz."
"Teşekkürler, aç değilim. " Namjoon da karşısındaki deri koltuğa oturdu.
"Derslerin nasıl gidiyor?"
"Biraz zor olsa da üstesinden geliyorum sanırım."
"Sen zeki birisin, halledebilirsin. "
Seokjin gülümsedi."Şirket nasıl gidiyor peki?"
"Bugün gitmek istemedim. Taehyung bunu anlayışla karşıladı. " Seokjin onun adını duyunca kaşlarını çatmamak için zor tuttu kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Heart Taejin/vjin [Tamamlandı]
Short StoryKim Seokjin ve Kim Taehyung bir partide karşılaşır ancak anlamadıkları şekilde birbirlerinden hoşlanmazlar. Kader ise onlara inat birbirlerinin peşinden sürükler. Peki bu ikili inatlarını kırıp arkasına gizlenmiş duygularını görebilecek mi? "Sen...