Hedeflerimizi elde etmek için koşarız, durmadan hem de. Hayat bize kolay şeyler sunmuyor. Çalışmadan hiçbir şeyimiz olmazdı. Seokjin burayı kazanmak için lisede oldukça çalışmıştı. Güzel bir gelecek için ders başında geçirdiği zamanı için üzülmüyordu. Eğer bugün Seul'de ise, lisede gecenin üçünde ders başında olduğu içindi. Ve bundan sonrası için de azimle devam edecekti yoluna.
Seul'e geldiğinde çok değişmiş sayılmazdı. Sadece içindeki kişilik ortaya çıkmıştı. Seokjin her zaman ne istediğini iyi bilirdi. Bu nedenle istediğini almadan gitmezdi de. Aşk hayatında istediği şeyleri yapsa da bitirmişti ilişkilerini. Çünkü doğru kişiyi bulduğunu düşünmüyordu. Onlar birer duraktı sadece.
Oysa şimdi Kim Taehyung 'un peşinden giderken nelerle karşılaşacağını çok merak ediyordu. Taehyung öylece konuşacağı birisi olmayacaktı. Önce ön yargılarını, sonra kalbinin duvarlarını kıracaktı. Bu yüzden ne kadar erken başlarsa Kim Taehyung u o kadar erken keşfederdi."Seokjin dostum, şu kız bakışlarıyla seni yiyip bitirdi." Seokjin kulağına yaklaşmış bağıran Sehun'a döndü. Seokjin onun baktığı yere doğru baktığında esmer tenli, güzel bir ona gülümseyerek el salladı. Taehyung'ta esmerdi. Seokjin arkadaşına döndü.
"Çok istersen sen konuş Sehun." Sehun göz devirerek bardağından birasını içti.
"Bana baksaydı giderdim. Esmer bir afet... Tanrım." Seokjin güldü.
"Dibine kadar gay olman sorun değil yani?"
"Biraz takılırdım. "
"Takılacak birisini kolayca buluyorsunuz. Peki ben? " Kyungsoo ciddi bir sesle onlara döndü. Sarhoş mu olmuştu o şimdiden? Henüz geleli 2 saat olmuştu.
"Sana dediğim gibi Jongini ayarlayacağım. "
"Dalga geçme Seokjin. Onunla bir işim olmaz."
"Nereden biliyorsun? Bir bakmışsın ona aşık olmuşsun." Kyungsoo Sehun'a döndü. Daha doğrusu Seokjine. Onu Sehun zannediyordu.
"Oyuncu adam benimle olacak ha? Burası manga ya da film evreni değil çocuklar." Seokjin onun alnına vurduğunda geriye doğru gitti arkadaşı.
"Aptal. Jimin'e baksana. Jungkook ile birlikte."
"Ama onlar ruh eşi olmalı. Birbirlerini bu yüzden hemen bulabildiler. Jongini bir kez gördüm ben. " Kyungsoo dudaklarını büzerek konuştu.
"Hem numaramı ona versen dahi bana yazmaz. Etrafındaki kızları görmüyor musun?"
"Yedi milyar yıldız olsa bile onun tek yıldızı sen olabilirsin Kyungsoo. Aşk böyle bir şey. Gökyüzüne baksa bile sadece seni görüyorsa adamı kaptın demektir." Sehun sanki bir fikir babasıymış gibi konuşuyordu.
"Sorun zaten o salak! Etrafinda o kadar yıldız var ki beni nasıl görsün?"
"Daha da parlayacaksın." Dedi seokjin gülümseyerek.
"Nasıl yani? "
"Bilmem. Hobileriniz aynı olsa, konuşmanı beğense seninle denemek ister."
"Ay, ben neden deneyeceğim ya? O yazmadan adım atmam." Seokjin gözlerini devirdi.
"Jimin Jungkookla nasıl sevgili oldu sanıyorsun? Jungkook ondan mesaj beklerken attı ve şimdi yeni evli çiftler gibiler."
"İlk ben yazmalıyım diyorsun öyle mi?" Seokjin kafasını salladı.
"Kaybedecek bir şeyin olmayacak. "
"Peki. Sen numarasını verirsin bir ara. Konuşurum."
"Tamamdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Heart Taejin/vjin [Tamamlandı]
Historia CortaKim Seokjin ve Kim Taehyung bir partide karşılaşır ancak anlamadıkları şekilde birbirlerinden hoşlanmazlar. Kader ise onlara inat birbirlerinin peşinden sürükler. Peki bu ikili inatlarını kırıp arkasına gizlenmiş duygularını görebilecek mi? "Sen...