Seokjinin aklı da başı da gitmişti! Kucağına çıktığı adamı öperken düşünemiyordu. Tek düşündüğü daha fazlasını istemekti.
Seokjin bu hissettiği duygularla birlikte kalbinin patlayacağını hissederken daha ne kadar hızlı atabileceğini Taehyung ile görecekti. Çünkü tüm duyguları ve hisleri alarma geçmiş vücudu yanıyordu. Sevdiği kişinin kolları arasında olmak...Seokjini çok iyi hissettiriyordu. Dudaklar onun dudaklarını öperken hasret kaldığı şehire kavuşmuş gibiydi. Hiçbir öpüşmesi bu kadar heyecan verici olmamıştı. Sanki, sanki yüksek bir yerden boşluğa düşmenin heyecanı vardı. Evet çok yükseklerdeydi şu anda. Bulutların da üstünde ancak onu tutan birisi vardı. Kolları arasında olduğu adam. Seokjin, Taehyungun ensesinden tutarak daha da yaklaştırdı kafasını ona. Dudaklarında ki baskıları artmıştı şimdi. Taehyung'un evine geldiğinde çoktan hararetli bir öpüşmenin içine girmişlerdi. Seokjin Taehyungun kollarına atmıştı kendini. Taehyung ise onu tutarak koltuklara kadar gelmişti. Gerisi ise belliydi. Seokjin yanıyordu. Taehyungun elleri kıyafetinin içine sızıp belini sıktığında inledi. Taehyung ise uzun parmaklarıyla tuttuğu sweati Seokjinin üstünden çıkarmaya çalışıyordu. Birkaç saniye dudakları ayrıldı, Seokjinin üstündekinden kurtuldular ve kaldıkları yerden devam ettiler. Seokjin öpüşürken kendini altındaki kalçaya doğru bastırıyordu. Taehyung ise ileriye burada gitmeyecekti. Seokjini kucağına aldı. Kafasını onun boynuna gömerek orayı emmeye devam ederken odasına doğru gitti. Merdivenleri çıkıp odasına geldiğinde kapıyı hızla açıp yatağa geçmişlerdi. Seokjin sırtı altında hissettiği yumuşak nevresimlere yasladı kendini. Bacakları arasında boynunu yemeye devam Taehyungun dalgalı saçlarını parmakları arasına almış daha da bastırırken bacaklarını Taehyungun beline dolamıştı. Gözleri kayıyordu. Taehyungun değip geçtiği her yer alev alırken bilincini kontrol edemiyordu. Haz, Seokjinin damarları arasında gezerken Seokjin gülümsedi. Aradığı Hazzı bulmuştu. Taehyung ona her şeyi verecekti. Taehyung kafasını kaldırıp ona baktı. Gülümsedi.
"Kollarımdasın. Bunu ne kadar hayal ettiğimi anlatamam Seokjin." Ancak birden aklına gelen şeylerle kendini ona bastırdı. Seokjin inledi. Penisinin ona değmesi hiç iyi değildi.
"Ancak hep başkalarının yanındaydın. Sikeyim onları. Seni başkalarıyla görürken delirmemek elde değil." Seokjin kollarını onun boynuna doladı.
"Şu an umrumda değiller. Tek umrumda olan sensin Taehyung. Lütfen devam et." Seokjin kendini onun kalçasına doğru iterken Taehyung güldü. Seokjin onun derin kahkahasını duyduğu an kafasını yatağa bastırdı. Kalın sesi... Seokjini tahrik ediyordu.
"Umrunda olan ben olacağım tabii ki. Üstündeyim Seokjin." Taehyung elini Seokjinin belinden aşağı, kasıklarında gezdirdi. Ardından penisini sıktığında Seokjin inledi.
"Seni mahvetmek için buradayım."
Seokjin onun yüzünü elleri arasına alırken gözlerine bakarak konuştu.
"Beni çağıran sendin." Taehyung daha fazla konuşmasına izin vermedi. Dudaklarını öptü. Seokjin bu yavaşlıkta çıldıracağını hissetse de sadece ona uyum sağladı. Yavaşça öpüşürken derinleşen öpüşlere geçtiler. Taehyung dudaklarına son kez bir öpücük kondurup çenesine indi. Çenesinde dilini gezdirirken adem elmasını da buldu dili. Seokjin yutkundu. Bu farklı hissettiriyordu... Taehyungun elleri bu kez pantolonuna gitti. Kemerini çözüyordu. Seokjin inledi, dayanacak gücü yoktu ona karşı. Taehyung ise sol göğsüne indi. Göğüs ucunu ağzına alırken pantolonunu belinden kurtardı. Dizlerine kadar inmesini sağlarken gerisini Seokjin halletti. Bacaklarından çıkardı pantolonu. Şimdi üstündekinden daha iyi hissediyordu, Boxer olmasına rağmen. Seokjinin elleri Taehyungun beyaz Celine tişörtünün eteklerini buldu. Üstüne doğru çekerek çıkarmayan başladı. Taehyung ona yardımcı oldu. Kollarını ve kafasını kaldırdı. Esmer gövdesi gözler önüne serilirken Seokjin parmaklarını çıplak sırtında gezdirdi. Taehyung bu kez kendi pantolonunu çıkardı, boxeriyle birlikte. Seokjin gördüğü görüntüyle seslice yutkundu. Taehyung Yunan tanrısından farksızdı. Ve bu adama aşıktı. Her zerresi onundu. Taehyung onun üstünde tehlikeli bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Heart Taejin/vjin [Tamamlandı]
Short StoryKim Seokjin ve Kim Taehyung bir partide karşılaşır ancak anlamadıkları şekilde birbirlerinden hoşlanmazlar. Kader ise onlara inat birbirlerinin peşinden sürükler. Peki bu ikili inatlarını kırıp arkasına gizlenmiş duygularını görebilecek mi? "Sen...