Jinleous😼💪

367 51 135
                                    

not 1

BASLİK COK TATLİ DEGİL Mİ 😼💪 İ LOVE CATS and Seokjin.

not 2

Arkadaşlar bol bol yorum yapar, oyunuzu verir misiniz. Heheheh bilirsiniz boyle bir isteğe girmem ama Your heart i ileride görmek isterim, siz istemez misin KONUSUN ARKADASLAR BURASİ OZGUR DUSUNCELİLERİN   Paylasildigi bir yer  o sırada arka fon da ben
🕴️  kskfkd boş yaptım sorry

İyi okumalar 💕
.
.
.

Seven insan görür müydü sevdiğinin kusurunu? Görmezdi, görse  onu da severdi. Zira sevilmenin bir nedeni yoktur ki! Nedensiz sevilirdi, bir bakışı yeterdi... Bizim özlemimiz var ey hayat! Aşık olmaya, sevmeye, güvenmeye. Tüm güzel duyguların yok edildiği  bir devirdeyiz. Ellerini uzatsan bir kadına kendini korumaya geçecek! Bir çocuğa gülümsersen
annesinin eteğine dönecek. Yok ettiler bizim saf duygularımızı, var ettiler şeytanın oyunlarını. Insanlar artık duygularını bir kenara bırakıyor, korkuyla düşünüyorlardı,evet bu çağ öyle bir çağ ki insanı insan yapan her şeyden vazgeçiyor. Kim önemsiyordu senin sevgini? Kim görüyordu gözlerindeki neşeyi.
Bizler açız efendim, nefsimizi doyuracak her şeye açız. Onu doyurmaya o kadar alışmışız ki bi haber yaşıyoruz ruhumuzdan. Ruha dokunan hisleri unuttuk, sevilmeyi de sevmeyi de unuttuk. 
Bir dal papatyayla aşkımızı söylemeyi, bir gülümsemeyle sevdiğini söylemeyi... Ben size bunlarla yetinin diyemem! Ama kimler aramaz ki bir papatyayı sevdiğine verirken yaşadığın o muazzam hissi...  Olmazsa da başka aşklara kaldık efendim. Asla bulamayacağımız, göremeyeceğimiz, beğenmeyeceğimiz aşklara.  Geç kaldık böyle sevmelere bulana aşk olsun!

  Işte Seokjin bir tutku bir sevgi arıyordu hayatında. Nefsini doyuracak her şeyi yapardı da! Ruhunu doyurmak zor olacaktı. Seokjin  sevginin kutsallığını biliyordu, görüyordu. Annesi gibi sevilmek istiyordu sadece.
Babası büyük bir adamdı, büyük bir adam olmak için üniversiteler bitirmek, bir şeyler icat etmek gerekmezdi ki. Eşinin elinden tutarak yürürdü sokakları, dizine yatırır karısının saçlarını okşardı. Sonra şakayla karışık yaşlandığını söylerdi. "saçların da beyazlamış! Ilerliyor yaşın. " Diye takılırdı eşine. Kadın ona gülümseyerek bakardı. "Hep genç kalacak halim yok ya." Küçük Seokjin onları gülerek izlerdi. Babası annesinin saçlarından öperdi. "Öylesin. Benim için hep yirmisinde ki  o güzel kadınsın." Gerçekten de öyleydi! Babasının annesine bakarken gözleri parlıyordu.
Böyle bir aşkın içine doğmuş çocuk neden delice sevilmek istemesin? Herkesin hakkı değil miydi? Beraber olundu mu her şeyin üstesinden gelinirdi. Yeter ki  senin yanında kalacak birisi olsun.  Ve Seokjin seçmişti o kişiyi. Taehyung onun çiçeği olabilirdi. Hiç ayırmadığı, kopamadığı çiçeği. Aşk Seokjinin gözünde çok zarifti. Çiçekler kadar güzel olan her şeyi severdi.  Kör kütük aşık değildi Taehyunga elbet. Ancak... Ancak  kalbi anlamıştı. Ruhunun eşinin kim olduğunu. Birkaç görüşten değildi anlayışı, yollarının birbirlerine çıkmasındandı. Seokjin tesadüfleri severdi.  Çünkü aşık olurken haberin olmazdı ya. Seni sevmeye başladım diyemezsin, seni sevdiğimi fark ettim dersin. Seokjin Taehyungun sevgisini tatmak istiyordu. Onun sevgisi güzel olurdu değil mi? Ya Taehyungta onu sevse! Güzel olmaz mıydı? Karşılıklı bir aşkın içinde olmayı istiyordu. Kitabını heyecanla kapattı. Kalktı yatağından penceresine yürüdü. Açıp gökyüzüne baktı. Güneş bulutların arkasında parlıyordu. Gözlerini kapatıp havayı içine çekti.

"Ne yapıyorsun Seokjin-ah?" Jin arkadaşının sesini duysa da dönmeden cevap verdi.

"Bilmem. Gökyüzü çok güzel geldi gözüme."   Jimin bir şey demedi. Seokjin camı kapatıp içeri geçti.

Your Heart Taejin/vjin [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin